Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2016

OI ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ !!

Ήρθα για να κάνω πρωταθλητισμό, τόνισε ο Τζολέον Λέσκοτ κατά την επίσημη παρουσίαση του από την ΑΕΚ. Ο Άγγλος αμυντικός τόνισε ότι στόχος του είναι να κερδίσει τίτλους με την ΑΕΚ και μίλησε για τον ρόλο έπαιξε στην απόφαση του ο Τιμούρ Κετσπάγια.
«Είμαι λίγο κουρασμένος, αλλά είμαι ενθουσιασμένος. Η ομάδα πήρε το κύπελλο πέρυσι, έχει φιλοδοξίες και θέλω να προσφέρω και εγώ. Ξέρω την ιστορία της ΑΕΚ».
Έπαιξε ρόλο ο Κετσπάγια στην απόφαση σου;
«Έπαιξε ρόλο, το ότι ήμασταν συμπαίκτες. Υπάρχει ταύτιση φιλοδοξιών».
Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου;
«Σίγουρα θέλω να κερδίζω τρόπαια. Το έχω κάνει και θέλω να συνεχίσω να το κάνω. Ο πρωταθλητισμός είναι αυτό που έκανα πάντα και αυτό που θέλω να κάνω και εδώ στην ΑΕΚ».
Σε τι βαθμό ετοιμότητας είσαι;
«Ξέρω πως το πρωτάθλημα δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Επομένως έχω χρόνο. Θα ξεκινήσω προπονήσεις, δουλεύω όλο αυτό  το διάστημα».
Ξέρεις κάποιους παίκτες;
«Γνωρίζω κάποιους από τους συμπαίκτες μου, δεν έχει τύχει να γνωρίσω κάποιους απ’ αυτούς, αλλά θα έχω την ευκαιρία να τους γνωρίσω τις επόμενες μέρες».
Πως αποφάσισε να φύγει για πρώτη φορά από την Αγγλία;
«Θέλω να έχω την ευκαιρία να κερδίσω τίτλους. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία και πρόκληση, να μπορέσω να διεκδικήσω τίτλους».
Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του παιχνιδιού σου;
«Ελπίζω τα ίδια. Την ηγεσία της άμυνας. Όσο μεγαλώνεις, καταλαβαίνεις περισσότερο το παιχνίδι και τις καταστάσεις μέσα στο γήπεδο και μπορείς να διαβάζεις περισσότερο το παιχνίδι».
 Γιατί επέλεξε την ΑΕΚ έναντι άλλων ομάδων;
«Είναι η πόλη, είναι το γήπεδο, είναι η φιλοδοξία της ΑΕΚ, που μ’ έκαναν να πάρω αυτή την απόφαση».
Για τον κόσμο της ΑΕΚ;
«Ήταν πολύ νωρίς και ο κόσμος έδειχνε το πάθος του. Ήταν πολύ καλό αυτό. Καταλαβαίνω το πάθος τους για την ομάδα και αυτό με κάνει να νιώθω μια δέσμευση απέναντι τους».
Θεωρείς πως είναι ρίσκο για την καριέρα σου;
«Δεν θα ήμουν εδώ αν το θεωρούσα αυτό πως ήταν ρίσκο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002