Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 17, 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ !!

Πήρε πολλά η ΑΕΚ απόψε από τον Τάσο Μπακασέτα. Το γκολ που έκανε το 1-0, η πάσα στο 2-0 του Βάργκας. Του πιστώνεται σε μεγάλο βαθμό αυτό το τρίποντο. Ο ίδιος μιλώντας στη NOVAείπε για τη θέση του και την εμπιστοσύνη που του δείχνει ο Κετσπάγια, υπογραμμίζοντας πως η ομάδα θέλει λίγο χρόνο προκειμένου να βρει χημεία καθώς «είμαστε πολλοί νέοι παίκτες». Αναλυτικά όσα είπε ο Μπακασέτας:
«Ο προπονητής μου δείχνει εμπιστοσύνη και αυτό κρατάω. Δεν είπα ποτέ ότι ειμαι το καθαρό εξτρέμ. Αλλά κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα. Δεν μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου. Το αφήνω να το κρίνει ο προπονητής μου. Προσπαθώ να βελτιώνομαι αγωνιστικά. Όσο περισσότερα παιχνίδια έχεις βελτιώνεσαι και περισσότερο. Με βοηθάει που συγκλίνω προς τα μέσα και στη θέση που έπαιζα πέρυσι κινούμαι πάνω – κάτω. Τα τρεξίματα είναι διαφορετικά, αλλά το παν είναι να πηγαίνει καλά η ομάδα και να είμαστε όλοι στο τέλος ευχαριστημένοι. Οποιαδήποτε θέση κι αν μου ζητηθεί θα παλέψω. Έκανα ένα μεγάλο άλμα στην καριέρα μου. Θέλω να δουλέψω, να γίνω βασικό μέλος της ΑΕΚ και μπορεί να δούμε κάποια καλά πράγματα ή μπορεί και όχι».
Για τη θέση του φορ;

«Απ’ αυτή τη θέση ξεκίνησα. Μετά έπαιζα στον Αστέρα ως δεύτερο επιθετικός. Μετά πήγα δεξιά με τον κ. Βεργέτη. Είναι μια θέση που μου αρέσει. Δεν σας το κρύβω. Ειμαι 3-4 μήνες στην ομάδα. Προσπαθώ ακόμη να εγκλιματιστώ. Σίγουρα δεν είμαι όπως στην προετοιμασία, αλλά είναι λίγο νωρίς ακόμη. Είναι πολλοί καινούργιοι παίκτες στην ομάδα. Θέλουμε χρόνο να βρούμε την κατάλληλη χημεία».
Για το γκολ και την πάσα στο γκολ του Βάργκας;
«Το χάρηκα το γκολ. Το ήθελα το γκολ. Είναι θέμα ψυχολογίας. Σε όποια ομάδα που έχω παίξω δεν έχω δείξει μεγάλο εγωισμό. Το ίδιο θέλω και τώρα. Αν η ομάδα πάρει το πρωτάθλημα δεν το πήρε λόγω… Μπακασέτα. Η ΑΕΚ το πήρε»
Για το φάουλ και τη συζήτηση με τον Μάνταλο;
«Του είπα “άστο άστο θα το κάνω, δεν είναι πολύ μακριά”»
 Για το γεγονός ότι η ΑΕΚ έτρεξε πολύ στη Βέροια και κέρδισε μονομαχίες;
«Όταν κερδιζεις μέσα στο ματς τις μονομαχίες από τον αντίπαλο αποκτά ψυχολογία. Το ποδόσφαιρο έχει αλλάξει. Χρειάζεσαι τρεξίματα. Σημερα και τρέξαμε και κερδίσαμε πολλές μονομαχίες»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002