Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Πέμπτη, Απριλίου 04, 2019

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ !!

Είναι και θα συνεχίσει να είναι το πρόσωπο των ημερών ο Εζεκιέλ Πόνσε. Απο τη μία τα γκολ του στο γήπεδο, από την άλλη τι θα γίνει με το μέλλον του, ο Αργεντινός βρίσκεται πάντα στην επικαιρότητα. Μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον Sport24Radio ο Πόνσε τόνισε πως στην ΑΕΚ οφείλει τα πάντα με σεβασμό γιατί τον εμπιστεύτηκε, υπογράμμισε πως του αρέσει η Ελλάδα και πως τον Ιούνιο θα κριθούν πολλά σχετικά με την ομάδα που θα φοράει τη φανέλα της την επόμενη σεζόν. Αναλυτικά ο Πόνσε είπε: 
- Πέτυχες ένα ακόμη γκολ. Νίκη με 2-0 στον πρώτο ημιτελικό, η ΑΕΚ βρίσκεται σχεδόν στον τελικό του Κυπέλλου;
"Ήταν πολύ σημαντικό για την ομάδα, αλλά και για εμένα ν' αυξήσω τη συγκομιδή μου στα γκολ. Μας δίνει αυτή η νίκη την πιθανότητα να περάσουμε να στον τελικό και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό".
- Είναι ένα κίνητρο για την ΑΕΚ να παίξει τον τελικό απέναντι στον επικείμενο πρωταθλητή ΠΑΟΚ;
"Θα είναι πολύ όμορφο εάν παίξουμε με τον ΠΑΟΚ, αλλά ακόμη μένουν ενενήντα λεπτά και για εμάς και γι' αυτούς.
- Φανταζόσουν όταν ήλθες στην Ελλάδα ότι θα μπορούσε να βγεις πρώτος σκόρερ της ομάδας σου και να δίνει μάχη για να βγεις πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος;
"Ήταν στόχος μου όταν ξεκίνησα αυτήν την περιπέτεια στην Ελλάδα. Η θέση μου είναι επιθετικός, οπότε είναι λογικό. Είμαι ικανοποιημένος από τις επιδόσεις μου".
- Στην Ιταλία γίνεται χαμός για εσένα. Θα μείνεις Ελλάδα ή θα επιστρέψεις στη Ρόμα;
"Είμαι ήρεμος ακόμη. Περιμένω να τελειώσω με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν. Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι μόνο αυτό. Εάν θα είμαι εδώ την επόμενη σεζόν ή σε κάποιο άλλο μέρος θα κριθεί τον Ιούνιο".
- Μίλησες με τη Ρόμα για να δεις τι σκοπεύουν να κάνουν με σένα;
"Όχι δεν είχα ακόμη καθοριστική συνάντηση για το μέλλον μου"
- Σου αρέσει στην Ελλάδα;
"Ναι, ναι κι αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Είμαι χαρούμενος για τη δουλειά της ομάδας".
- Έχουν ακουστεί κι άλλες ομάδες, όπως ο Ολυμπιακός, ότι ενδιαφέρονται. Είναι η ΑΕΚ η προτεραιότητά σου στην Ελλάδα;
"Είπα και πιο πριν είμαι συγκεντρωμένος να κάνω το καλύτερο με αυτή την ομάδα, στην οποία οφείλω σεβασμό και τα πάντα γιατί με εμπιστεύτηκε. Προσπαθώ να το δείχνω σε κάθε ματς".
- Η σεζόν που κάνεις αποδεικνύει ότι έχεις θέση στο ρόστερ της Ρόμα;
"Δεν το ξέρω. Αυτό θα το απαντήσει η διοίκηση της Ρόμα".
- Η εθνική Αργεντινής μπορεί να μοιάζει μακρινό όνειρο, αλλά ο Σκαλόνι καλεί παίκτες από όλο τον κόσμο. Πιστεύεις ότι θα φθάσεις κάποια στιγμή;
"Είναι το όνειρό μου από μικρό παιδί, κάθε παιδιού από την Αργεντινή. Πάντα το ονειρεύομαι. Μέχρι να το πετύχω θα δουλεύω με σιωπή".
- Άλλο ένα γκολ με κίνηση και κεφαλιά στον αέρα. Είναι η αγαπημένη σου κίνηση;
"Την έχω κάνει αρκετές φορές την τρέχουσα σεζόν κι έχει φέρει αποτελέσματα. Οπότε ναι, είναι από τις αγαπημένες μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002