Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 20, 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ !!

Η ΑΕΚ έχει καταφέρει να σημαδέψει τον Μανόλο Χιμένεθ, όπως είπε ο ίδιος ο Ισπανός στη συνέντευξη Τύπου του ντέρμπι, τονίζοντας επίσης για το πόσο σημαντικό ήταν για την ομάδα το αποψινό τρίποντο, αλλά που παράλληλα "δεν πετύχαμε τίποτα". 
Για το αν δίνει προτεραιότητα στη βαθμολογία ή στην ψυχολογία μετά από αυτή τη νίκη: «Θα συμφωνήσω ότι αυτό ήταν ένα παιχνίδι με τρεις πολύ σημαντικούς βαθμούς. Με αυτούς τους τρεις βαθμούς μπορούμε να σκεφτούμε ότι θα συνεχίσουμε για να πετύχουμε τους στόχους μας αλλά επίσης πρέπει να γνωρίζουμε ότι πρέπει να συνεχίσουμε με ταπεινότητα γιατί ναι μεν είναι τρεις σημαντικοί βαθμοί, αλλά είναι τρεις βαθμοί. Μετά, το δεύτερο σημαντικό θέμα είναι η ψυχολογία που έχουν όλοι όσοι αγαπάνε την ΑΕΚ. Οπως γνωρίζετε πολύ καλά έχω υπάρξει ξανά στην ΑΕΚ, πήραμε ένα κύπελλο, βγήκαμε 3οι και όταν ήμασταν 1οι στη δεύτερη σεζόν υπήρχε ένα μεγάλο οικονομικό πρόβλημα. Είδα πολλά άτομα που υπέφεραν για την ΑΕΚ και ιδίως σήμερα όλα αυτά τα άτομα χάρηκαν. Ηταν ένα πολύ σημαντικό ματς αλλά ουσιαστικά δεν πετύχαμε τίποτα».
Για το ματς: «Πιστεύω ότι είχαμε καλό έλεγχο του παιχνιδιού, μία απόδειξη είναι ότι ο Ολυμπιακός δεν είχε φάση βασικά. Πιστεύω ότι η μεγάλη διαφορά ήταν ότι παίξαμε με 12 παίκτες, τον κόσμο μας, που μας έδινε ώθηση κάθε φορά που είχαμε την μπάλα. Ημουν πολύ χαρούμενος σήμερα βλέποντας αυτές τις στιγμές στο ΟΑΚΑ».
Για το αν ήρθε ως προσωρινός στην ΑΕΚ και για το αν στο βάθος του μυαλού του έχει το να χτίσει τη δική του ΑΕΚ από το καλοκαίρι: «Ηρθα χωρίς καμία δέσμευση περαιτέρω απέναντι στην ομάδα, η οποία με χρειαζόταν μετά από αλλαγές δύο προπονητών. Είναι κάποιες ομάδες που μπορούν να σου αφήσουν σημάδι, η ΑΕΚ είναι μια τέτοια ομάδα για μένα. Εχω option για ακόμη ένα χρόνο στην ομάδα, θα μιλήσουμε αλλά το σημαντικό τώρα είναι οι στόχοι που έχουμε. Δεν είναι το δικό μου θέμα το σημαντικό».
Για το ρεπό-δώρο που έδωσε στους παίκτες του: «Εχουμε μια γεμάτη εβδομάδα προπονήσεων μέχρι το ματς με την Λάρισα και το πιο σημαντικό είναι ότι σήμερα έκαναν προπόνηση όσοι έχουν παίξει λιγότερο και οι ποδοσφαιριστές που είναι σε στάδιο αποκατάστασης και είναι να επανέλθουν, αύριο έχουν προπόνηση. Το σημαντικό είναι ότι όσοι παίκτες έχουν πολλά ματς στα πόδια τους, είναι σημαντικό να ξεκουραστούν, να περάσουν λίγο ελεύθερο χρόνο με τις οικογένειες τους».
Για τη συνέχεια: «Η ΑΕΚ πρέπει να δείχνει μια θετική συμπεριφορά, γεμάτη φιλοδοξία, στον αγωνιστικό χώρο και να ξέρουμε ότι μόνο με τη φανέλα δεν νικάς. Θα πρέπει να συνεχίσουμε με την ίδια συμπεριφορά, για να φτάσουμε στους στόχους μας πρέπει να πάρουμε κάποιους συγκεκριμένους βαθμούς».
Για το αν τον δικαίωσαν οι Αϊντάρεβιτς και Μπακασέτας: «Είμαι ικανοποιημένος από την αγωνιστική συμπεριφορά όλων των παικτών μου. Στις ομάδες που προπονώ σχεδόν πάντα δεν νικάνε ή χάνουν 11 παίκτες αλλά 14 γιατί κάνω πάντα τρεις αλλαγές. Εχω αρκετή εμπειρία στο ποδόσφαιρο και αν χάναμε σήμερα, οι επιλογές μου θα ήταν κακές. Αφού νικήσαμε, είναι καλές. Οι προπονητές αποφασίζουμε πριν τα παιχνίδια. Μετά τα παιχνίδια βλέπουμε τα λάθη».
Για την σύγκριση ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, σε ό,τι αφορά τα ρόστερ: «Δεν μπαίνω στη διαδικασία σύγκρισης κανενός ρόστερ με την ομάδα μου. Θα το πω πολύ απλά. Τα παιδιά μου είναι τα πιο όμορφα, οι παίκτες μου είναι οι καλύτεροι. Δεν είμαι αντικειμενικός γιατί είμαι ο πατέρας των παιδιών μου και ο προπονητής των παικτών μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002