Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Σάββατο, Απριλίου 07, 2018

ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΣ !!

Aνυπόμονος για τη στιγμή που η ΑΕΚ θα σηκώσει την κούπα του πρωταθλητή δηλώνει ο Βασίλης Μπάρκας. Σε συνέντευξή του ο πορτιέρε της Ενωσης μιλάει στην Live Sport για το πρωτάθλημα, το ματς με τον ΠΑΟΚ και επί προσωπικού. Αναλυτικά: 
-το αν σκέφτεται τη στιγμή που όπως όλα δείχνουν θα σηκώσει το πρωτάθλημα:« «Την περιμένω σαν τρελός! Είναι κάτι που όσο περνάνε οι μέρες και οι ώρες το θέλω όλο και πιο πολύ! Περιμένω να δω τον κόσμο και την τρέλα του. Είναι 24 χρόνια. Μια ολόκληρη γενιά. Θα βάλουμε τέλος στην πλάκα που γίνεται στο σχολείο, όταν σου λένε πόσο χρονών είσαι και δεν έχεις δει πρωτάθλημα. Άλλωστε και εγώ αγέννητος ήμουν όταν πήρε η ΑΕΚ το τελευταίο της. Περιμένω πώς και πώς το πρωτάθλημα, τα πανηγύρια στη Νέα Φιλαδέλφεια και φυσικά το νέο γήπεδο». 
-τον πανηγυρισμό του στην ακύρωση του γκολ του Βαρέλα στην Τούμπα: «Είναι μια καθοριστική στιγμή. Ένιωσα περίεργα... Εγώ δεν μπορούσα να καταλάβω το offside. Όμως το κατάλαβαν οι συμπαίκτες μου και γι’ αυτό διαμαρτυρήθηκαν αμέσως. Ζήτησαν το αυτονόητο. Όταν, λοιπόν, ο διαιτητής μίλησε με τον βοηθό και το ακύρωσε, νιώσαμε όλοι μας δικαιωμένοι. Ότι οι κόποι μας στη διάρκεια του ντέρμπι δεν πήγαν στράφι». 

-τα όσα προηγήθηκαν του ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ«Ζήσαμε ένα πολύ περίεργο βράδυ στη Θεσσαλονίκη. Ξημερώματα ο ΠΑΟΚ πήρε βαθμούς και γέμισε και το γήπεδό του. Εμείς το συζητήσαμε το πρωί της Κυριακής και αυτό που είπαμε είναι "πάμε να δείξουμε ποια είναι η καλύτερη ομάδα". Ο ΠΑΟΚ έχει μια καλή ομάδα, αλλά εμείς μπήκαμε με το μαχαίρι στα δόντια και δεν του επιτρέψαμε να δείξει απολύτως τίποτα. Ανταποκριθήκαμε στις απαιτήσεις του ματς όπως είχαμε υποχρέωση να κάνουμε». 

-την πορεία προς την καθιέρωση: «Το θεωρώ γελοίο να μην παραδεχθώ κάτι που έχει καταλάβει όλος ο κόσμος. Ο κόσμος βλέπει και δεν είναι χαζός. Μέχρι το παιχνίδι στη Λεωφόρο ήμουν πολύ καλά. Μετά πήραν τα μυαλά μου αέρα! Στη συνέχεια όταν ξεκίνησε το rotation με εμένα και τον Ανέστη, επηρεάστηκα ψυχολογικά. Φέτος είπα από την αρχή ότι θα κάτσω και θα δουλέψω για έναν και μόνο λόγο. Για να μην αδικήσω τον εαυτό μου. Για να νιώσω εγώ καλά με τον εαυτό μου...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002