Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Παρασκευή, Νοεμβρίου 26, 2010

ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ...

Απόλυτα ικανοποιημένος παρουσιάστηκε ο Νάτσο Σκόκο στην πρώτη του συνέντευξη μετά την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με την ΑΕΚ. Ο Αργεντινός μιλώντας μετά το τέλος της πρωινής προπόνησης στα Σπάτα αναφέρθηκε στην απόφασή του να υπογράψει με την Ένωση ως το 2013: «Βεβαίως ήταν αυτό που ήθελα. Αλλιώς δεν θα είχα υπογράψει. Τόσο η οικογένειά μου όσο και οι άνθρωποι που είναι δίπλα μου, μου έχουν πει να είμαι σωστός απέναντι σε αυτούς που μου συμπεριφέρονται σωστά. Τόσο ο κόσμος όσο και ο πρόεδρος της ΑΕΚ μου έχουν φερθεί σωστά και θέλω να είμαι και εγώ σωστός απέναντί τους», είπε αρχικά ο Νάτσο Σκόκο και συνέχισε: «Δεν νομίζω να αλλάξει κάτι στις σκέψεις και τους στόχους μου. Εγώ θα δίνω πάντα το 100% στην ΑΕΚ και θα έχω τους ίδιους στόχους. Ακόμη κι αν δεν είχα ανανεώσει εγώ θα έδινα τα πάντα για την ΑΕΚ».
Όσο για κάποια πράγματα που λέχθηκαν όλο αυτό το διάστημα ο Σκόκο είπε: «Είναι αλήθεια ότι συζητήθηκαν, γράφτηκαν και ειπώθηκαν πράγματα που εγώ δεν είπα ποτέ. Στον κόσμο το μόνο που μπορώ να πω είναι να μας στηρίξουν να είναι δίπλα μας και εμείς θα δώσουμε το 120%.Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Αυτός που παίρνει τις αποφάσεις είμαι εγώ. Αποφάσισα να μείνω γιατί έχω μεγάλη διάθεση να εκπροσωπώ την ΑΕΚ».
Ξεκάθαρος παρουσιάστηκε και για τους στόχους του: «Αυτός είναι ο στόχος που έχω. Το να κερδίσουμε το πρωτάθλημα είναι ένας από τους στόχους. Για να το πάρουμε όμως πρέπει να γίνουν κι άλλα».
Φυσικά ο Αργεντινός δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Πάντα ήμουν τυχερός και έβαζα γκολ στον Ολυμπιακό. Δεν εχω μόνο στο μυαλό μου να σκοράρω, αλλά και να κερδίσουμε. Να δώσουμε μία χαρά στον κόσμο της ΑΕΚ, γιατι την αξίζει. Είμαι 100% έτοιμος και με διάθεση να κερδίσουμε, ώστε να μειώσουμε τη διαφορά από τον Ολυμπιακό»
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002