Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Τρίτη, Νοεμβρίου 09, 2010

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ..

Κάθε συνέντευξη του Μανόλο Χιμένεθ είναι απολαυστική
Και η αποψινή μετά το ματς με τον Εργοτέλη δεν αποτέλεσε εξαίρεση στον κανόνα. Ο Ισπανός απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις, βγάζοντας σε κάποιες... χιούμορ, αλλά και απόγνωση. Αναλυτικά:
«Προσπαθήσαμε να παίξουμε με σύστημα 4-2-3-1, απέναντι σε μία ομάδα που παίζει το 4-4-1-1 και η άποψή μου για το παιχνίδι το αποψινό, είναι ότι αν θέλουμε να κάνουμε μεγάλα πράγματα στη συνέχεια δεν μπορεί να είμαι ικανοποιημένος από το 3-1. Αναγκαστήκαμε να τρέξουμε πολύ. Έπρεπε να αντιμετωπίσουμε τις αντιξοότητες, την κούραση, μία ομάδα καλά στημένη στο γήπεδο. Θα αναφέρω απλώς ότι δεν πρέπει να δίνουμε 45 λεπτά όπως στο πρώτο ημίχρονο. Μου αρέσουν τα παιχνίδια μέχρι το 90 συν καθυστερήσεις. Πρέπει να κάνουμε μεγαλύτερη αυτοκριτική και να έχουμε μεγαλύτερες απαιτήσεις στους εαυτούς μας»
Τι ήταν αυτό που δεν σας άρεσε;
«Δεν είναι το θέμα να μην είμαι ικανοποιημένος από κάποιους παίκτες. Το θέμα είναι η ομάδα. Δεν επιβάλλαμε το ρυθμό μας. Αξιολογώ αυτή τη συζήτηση στο ημίχρονο και το λόγο που πήρα, απ' όλους, κοιταχτήκαμε όλοι στα μάτια και ένας ένας, υποσχέθηκαν να δώσουν τα πάντα στο γήπεδο. Υπάρχουν πολλοί παίκτες που είναι ταλαιπωρημένοι. Χρειαζόμαστε 7 παίκτες που δεν είναι. Το μόνο που κατανοώ για να πάμε μπροστά είναι να μη φοβόμαστε να κουραστούμε. Αν στο πρώτο ημίχρονο βγήκαμε με το χειρόφρενο, στο δεύτερο ημίχρονο αν και λογικά έπρεπε να είμασταν πιο κουρασμένοι, ήμασταν ανώτεροι».
Ο Μανωλάς τι έχει;
«Συμβαίνουν πράγματα που δεν τα έχω ξαναδεί. Μετά την Άντερλεχτ είχε κάνει ένα καλό παιχνίδι. Ένοιωσε ενοχλήσεις. Μετά από μία απουσία απο τις προπονήσεις, επέστρεψε και έκανε κανονικά. Το πρωί ήταν τέλεια στο ξενοδοχείο. Όταν δώσαμε τη σύνθεση, μετά από μία ώρα σε μία κίνηση που έκανε, ένοιωσε ενόχληση! Πάνω στην ανασφάλεια μας που νοιώσαμε στο γιατρό και σε μένα, και ο παίκτης που δεν είναι στο 100%, έμεινε εκτός. Για μένα πάνω απ' όλα είναι ο παίκτης. Προπονείται τώρα έξω και απ' ότι μας είπαν οι γιατροί δεν έχει μεγάλη ζημιά ή κάποιο πρόβλημα».
Η αλλαγή του Έντερ θα γινόταν για τον Μπλάνκο, πριν το 2-1;
«Όχι. Ο Μπλάνκο έδωσε τα πάντα, σε μία θέση που δεν συνηθίζει να παίζει. Δεν θα έβγαινε ο Μπλάνκο, ο Λεονάρντο φάνηκε πιο ταλαιπωρημένος. Έτρεξε πολύ. Είχαμε μιλήσει τακτικά και για στημένες φάσεις, αισθάνθηκα ότι έπρεπε να αφήσω την αλλαγή. Να γίνει πρώτα το κόρνερ. Σίγουρα αν είχαμε κάνει την αλλαγή ο Λεονάρντο, ο Έντερ δεν θα είχε τη συμβολή στο γκολ».
Σας ανησυχεί το γεγονός ότι έχετε λίγες μέρες μπροστά σας πριν το ματς με τον ΠΑΟΚ;
«Θα ήταν χειρότερα αν ήταν Πέμπτη. Θα μπορούσα να... πηδήξω από την Ακρόπολη αν είχαμε ματς σε τρεις μέρες. χρειαζόμαστε 4-5 να υπάρξει αποκατάσταση. Εύχομαι όλοι αυτοί οι παίκτες που είναι εκτός να γυρίσουν το συντομότερο πίσω. Χρειαζόμαστε τη βοήθειά τους. Με 16 επαγγελματίες που έχουμε συν τα παιδιά που έρχονται από τη δεύτερη ομάδα δεν μπορούμε να αντέξουμε τρεις διοργανώσεις».
Είδαμε τον Μπλάνκο δεξιά σήμερα. Συζητήσατε μαζί του αυτή τη σκέψη σας;
«Τις αποφάσεις τις αναλαμβάνω εγώ. Και την ευθύνη εγώ. Μπορώ να σεβαστώ το γεγονός ότι κάποιες στιγμές παίζουμε καλύτερα κάποιες χειρότερα. Εγώ του είπα να πάει δεξιά και θα είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή του. Αν το έκανε μόνος του θα τον... κοπάναγα».
Έχει εικόνα πότε θα επιστρέψουν οι τραυματίες;
«Θέλω να έχω όλο το ρόστερ έτοιμο. Να έχω πρόβλημα ποιος θα ξεκινήσει. Ποιοι θα είναι στην αποστολή. Να έχω άλλους πέντε να προετοιμάζονται για το επόμενο παιχνίδι. Δεν υπάρχει πιο δύσκολο για έναν προπονητή να έχει τους ίδιους παίκτες συνέχεια για τρεις διοργανώσεις. Αν θες να πάμε μπροστά σε όλες τις διοργανώσεις και εμείς θέλουμε να πάμε, πρέπει να έχω παίκτες στη διάθεσή μου».
Προτιμάτε ένα ρόστερ με λίγους παίκτες ή αρκετούς;
«Ομάδα με 23-24 ακόμη και 22 παίκτες. Βεβαίως να έχουμε και 4-5 παίκτες από τις Ακαδημίες, να δουλεύουν και να προωθούνται στην πρώτη ομάδα. Το τέλειο είναι 22 παίκτες συν 5 από Ακαδημίες».
Ο Τζιμπούρ ξεκίνησε καλά τη σεζόν, αλλά δείχνει να έχει «πέσει» είναι θέμα κόπωσης;
Κάνατε μία έξυπνη ερώτηση και δώσατε την απάντηση. Όταν το οξυγόνο δεν φτάνει σε όλους τους μυς, δεν σκέφτεσαι σωστά. Ο Τζιμπούρ είναι εξαιρετικός και είμαι περήφανος όπως και για όλους. Ο μόνος παίκτης που θα μπορούσε να τον αντικαταστήσει ήταν ο Μπλάνκο, που έπαιζε όμως δεξιά. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. όπως και στο προηγούμενο παιχνίδι. Δεν μπορώ να έχω περισσότερες απαιτήσεις από τους παίκτες μου
Έχετε εικόνα πότε επιστρέφει ο Σκόκο;
«Δεν μπορώ να πω μία ημερομηνία. Ο τραυματισμός του Σκόκο και του Ντιόπ μπορεί να σε... προδώσουν. Είναι επικίνδυνοι τραυματισμοί. Το γνωρίζω από προσωπική εμπειρία. Όταν θεωρείς ότι έχεις ξεπεράσει μυϊκό τραυματισμό, αν πάθεις υποτροπή μένεις έξω ένα μήνα. Θα είναι από μόνοι τους από τη δουλειά που κάνουν, αυτοί οι ίδιοι θα μας δώσουν να καταλάβουμε πότε είναι έτοιμοι. Βεβαίως, ξεκινάμε από τη γνωμάτευση του ιατρικού επιτελείου».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002