Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Μαΐου 26, 2008

ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ Ο ΣΕΖΑΡ..ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ..ΤΟ ΑΕΚ-ΜΙΛΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΘΥΜΙΖΕΙ..


Τα 3,5 χρόνια που έζησε με τη φανέλα της ΑΕΚ δεν μπορούν να ξεχαστούν εύκολα. Για αυτό και παρά την πίκρα που ένιωσε για τον τρόπο με τον οποίο αποχώρησε από την ομάδα, ο Ζούλιο Σέζαρ συνεχίζει να έχει στην καρδιά του ένα κομμάτι αφιερωμένο στους «κιτρινόμαυρους».

Αυτό τουλάχιστον φάνηκε από τις δηλώσεις που έκανε στον ραδιοφωνικό σταθμό City 99,5 την Κυριακή το μεσημέρι: «Ήταν πολύ καλή και όμορφη εμπειρία. Φεύγω όμως στεναχωρημένος. Έλειψε ο σεβασμός από τη διοίκηση προς το πρόσωπό μου. Θα ήθελα τουλάχιστον στον τελευταίο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό να είχα μπει για λίγα λεπτά. Ήθελα να πω ευχαριστώ στον κόσμο. Ήταν ένα αδιάφορο παιχνίδι και εγώ ήμουν εκτός αποστολής. Παρόλα αυτά ευχαριστώ τον κόσμο, όπως και εκείνος με σταματάει στον δρόμο για να με ευχαριστήσει».

Στη συνέχεια ο Ζούλιο, μίλησε για τη συμπεριφορά του Ντέμη Νικολαΐδη: «Τα πρώτα χρόνια οι σχέσεις μου ήταν εξαιρετικές. Πάντα συζητούσαμε για τα προβλήματα που υπήρχαν στην ομάδα. Από τον Ιανουάριο όμως και μετά, χωρίς να καταλάβω το γιατί, δεν μιλούσαμε καθόλου. Μιλούσε με όλους τους άλλους παίκτες εκτός από εμένα. Θα ήθελα να μάθω το γιατί... Τι κακό μπορούσα να έχω κάνει και άλλαξε έτσι η συμπεριφορά του προς το πρόσωπό μου; Πάντα όμως θα έχω καλές αναμνήσεις από την ΑΕΚ. Ακόμη και ο γιος μου έγινε ένθερμος οπαδός της ομάδας».

Τέλος, δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στη συνύπαρξη του με τον Ριβάλντο: «Για εμένα ήταν ένα όνειρο, να αγωνιστώ στην ίδια ομάδα με τον Ριβάλντο. Είναι παράδειγμα προς μίμηση. Είναι πολύ ταπεινός και με βοήθησε στις δύσκολες στιγμές. Τον έβλεπα πριν από χρόνια στην τηλεόραση και δεν πίστευα ποτέ πως θα ήμασταν συμπαίκτες. Όσον αφορά τη κίνηση και τα λόγια μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, είναι πρωταθλητής Κόσμου και έχει το δικαίωμα να λέει ότι επιθυμεί. Ειδικά με τη μεταχείριση που υπήρχε από τον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002