Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Πέμπτη, Μαΐου 15, 2008

KAΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.....

Αποφασισμένος να οδηγήσει την ΑΕΚ σε επιτυχίες, συνδυάζοντας την ουσία, δηλαδή τους τίτλους, με καλό ποδόσφαιρο, δήλωσε ο Γιώργος Δώνης κατά την παρουσίασή του από την "κιτρινόμαυρη" ΠΑΕ.
«Η πρόκληση και το κίνητρο είναι υψηλό. Είμαι συνειδητοποιημένος για το τι με περιμένει, αλλά και πολύ αισιόδοξος. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δημιουργήσουμε μία ομάδα όπως τη θέλω, να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και να διεκδικούμε τίτλους», δήλωσε ο 38χρονος τεχνικός.
«Βασικά συστήματα της ομάδας το 4-3-3 και το 4-4-2 σε ρόμβο», πρόσθεσε, ενώ κράτησε κλειστά χαρτιά για τα μεταγραφικά.

«Ουσία και θέαμα»

Αποφασισμένος να οδηγήσει την ΑΕΚ σε επιτυχίες, συνδυάζοντας την ουσία, δηλαδή τους τίτλους, με καλό ποδόσφαιρο, δήλωσε ο Γιώργος Δώνης κατά την παρουσίασή του από την "κιτρινόμαυρη" ΠΑΕ.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος μαζί με τους συνεργάτες μου που αναλαμβάνουμε μία ομάδα με την ιστορία και τη δυναμική της ΑΕΚ. Η πρόκληση και το κίνητρο είναι υψηλό και αυτό μας δημιουργεί διάθεση για να πετύχουμε. Είμαι συνειδητοποιημένος για το τι με περιμένει, αλλά και πολύ αισιόδοξος», δήλωσε ο 38χρονος τεχνικός και πρόσθεσε: «Ήταν μία απόφαση πολύ σημαντική για τη ζωή μου. Ανεξάρτητα από την πρόταση που ήταν ικανοποιητική, έπρεπε να αφήσω κάτι που είχα αγαπήσει πάρα πολύ, για το οποίο δουλέψαμε τέσσερα χρόνια,. Έφυγα στο καλύτερο σημείο. Είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να διεκδικώ και να αναλαμβάνω περισσότερες ευθύνες, γιατί μόνο έτσι μπορείς να προχωρήσεις στη ζωή σου. Ο τρόπος των ανθρώπων της ομάδας, αλλά και ο τρόπος λειτουργίας της ΑΕΚ με βοήθησαν σε αυτή την απόφαση και πιστεύω πως ήταν ό,τι καλύτερο για την καριέρα μου. Ξέρω τι με περιμένει. Αν δεν άντεχα την πίεση θα έκανα άλλο επάγγελμα».

Αναλύοντας τη φιλοσοφία του, δήλωσε λάτρης του συνδυασμού ουσίας και θεάματος. «Για μένα προέχει ο συνδυασμός καλού ποδοσφαίρου, ώστε να το ευχαριστιέται ο κόσμος, αλλά και το αποτέλεσμα, που είναι η κατάκτηση του τίτλου. Σε ό,τι αφορά στον τρόπο παιχνιδιού, θα δουλέψουμε ως κυρίαρχο σύστημα το 4-3-3 και το 4-4-2 σε ρόμβο. Θέλω η ομάδα μου να είναι κυρίαρχη του παιχνιδιού, με καλή κυκλοφορία και ανάπτυξη στον κεντρικό άξονα και τα άκρα. Κάθε προπονητής έχει τη δική του φιλοσοφία», τόνισε.

Παράλληλα, απέφυγε να τοποθετηθεί για θέματα προγραμματισμού, μεταγραφών και αποχωρήσεων παικτών. «Δεν θα μπω στη διαδικασία να κρίνω την ομάδα. Έχω αξιολογήσει το υλικό, έχω παρακολουθήσει παιχνίδια, είμαι γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας και ξέρω τι πρέπει να κάνω για να εφαρμόσω όσα έχω στο μυαλό μου. Τα υπόλοιπα θα τα δείτε στην πράξη. Δεν θα ήθελα να πω τίποτα για τις σκέψεις μου για τον προγραμματισμό της ομάδας. Θα τα μάθετε στη συνέχεια. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να δημιουργήσουμε μία ομάδα όπως τη θέλω, να παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και να διεκδικούμε τίτλους. Έχουμε κάνει τον προγραμματισμό, προχωράμε πολύ καλά και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να πετύχω στην ΑΕΚ, αυτό είναι το μόνο που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή. Έχουμε μιλήσει με τη διοίκηση, είμαι πολύ ικανοποιημένος και τα πράγματα προχωρούν πολύ καλά στον μεταγραφικό τομέα».

Παράλληλα αποκάλυψε πως «… έχω τη διαβεβαίωση από τη διοίκηση πως μέσα στη σεζόν θα έχουμε προπονητικό κέντρο», ενώ επισήμανε πως θα δώσει μεγάλη βαρύτητα στην ευρωπαϊκή πορεία της ομάδας: «Για μένα η Ευρώπη έχει ισάξιο ρόλο με το πρωτάθλημα, κυρίαρχο ρόλο. Οι μεγάλες ομάδες πρέπει να δίνουν σημασία». Ερωτηθείς αν προτίθεται να αποκτήσει η ΑΕΚ παίκτες της Λάρισας απάντησε αινιγματικά λέγοντας: «Η Λάρισα έχει αξιόλογους παίκτες, αλλά δεν θέλω να πω κάτι άλλο».

Για τη συνεργασία του με τον Ριβάλντο είπε: «Θεωρώ μεγάλη τύχη για έναν νεαρό προπονητή να συνεργάζεται με προσωπικότητες όπως ο Ριβάλντο. Θέλουμε να δημιουργήσουμε σε όλους τους παίκτες τη διάθεση να παίξουν καλό ποδόσφαιρο», ενώ κληθείς να σχολιάσει την ενίσχυση Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, είπε: «Δεν τρομάζω, δεν φοβάμαι, δεν με απασχολεί το συγκεκριμένο θέμα».

Τον Γιώργο Δώνη προλόγισε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Ντέμης Νικολαΐδης. «Ο νέος μας προπονητής όπως γράφετε εδώ και καιρό, είναι ο Γιώργος Δώνης και είναι εδώ. Είναι περίεργη η ζωή, γιατί ο Μάρκος είναι σκάουτερ, ο Δώνης προπονητής και εγώ είμαι πρόεδρος, ενώ ήμασταν συμπαίκτες την ίδια χρονιά στην ΑΕΚ. Θετικό το βλέπω αυτό. Ο Γιώργος Δώνης θα είναι για τα επόμενα δύο χρόνια ο προπονητής της ΑΕΚ και εύχομαι να μείνει για πολλά περισσότερα».


Πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002