Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Πέμπτη, Ιουλίου 03, 2008

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΩΝΗ...


Δεν φοβάμαι» 03-07-2008 Ο Γιώργος Δώνης παραχώρησε συνέντευξη Τύπου όπου παραδέχτηκε πως η ομάδα ψάχνει για ακόμη δύο παίκτες. Έναν στη θέση του αριστερού μπακ και έναν στα χαφ. Ο νέος τεχνικός της ΑΕΚ φάνηκε αισιόδοξος και έστειλε το μήνυμα προς τους ποδοσφαιριστές του ότι «θα παίζει όποιος δουλεύει στις προπονήσεις».

Μεταγραφές

«Δεν έχουμε τελειώσει με τις μεταγραφές. Είναι σημαντικό που κινηθήκαμε γρήγορα. Δεν θέλω να επιβεβαιώσω ή να διαψεύδω τα ονόματα που παίζουν στο Τύπο. Ελπίζουμε σύντομα να ολοκληρώσουμε τις μεταγραφές μας. Ενδιαφερόμαστε για αριστερό μπακ και χαφ. Ποτέ δεν μπορείς σε κάποιες μεταγραφές να ελέγξεις τον χρόνο. Προχωρήσαμε γρήγορα γιατί είχαμε άριστη συνεργασία με το τμήμα σκάουτινγκ και ελπίζουμε να τελειώσουμε σύντομα».

Το σύστημα

«Κοιτάμε μόνο την δικιά μας ομάδα, θα κοιτάμε τα αδύνατα στοιχεία και το σύστημα μας θα είναι το 4-3-3. Ένα ρόστερ πάνω από 30 παίκτες είναι δύσκολο, εμείς θα κινηθούμε να έχουμε 27 ποδοσφαιριστές, 24 παίκτες και 3 τερματοφύλακες».

Νέοι και φυσική κατάσταση

«Θα κοιτάξουμε κάποιους παίκτες που ακόμα δεν έχω άποψη. Δεν δουλεύω μόνο με νέους ποδοσφαιριστές γιατί για μένα δεν παίζει ρόλο η ηλικία. Δεν έχει σημασία αν είναι 17 ή 37. Θα πρέπει ο παίκτης να μου αποδείξει μέσα από την προπόνηση ότι αξίζει και σε κανέναν δεν θα κάνω χάρες. Εγώ πάνω στον σχηματισμό τόσο στην άμυνα όσο και στην ανάπτυξη θέλω να περάσω ορισμένα πράγματα και πιστεύω ότι η αμυντική λειτουργία είναι το πιο δύσκολο κομμάτι. Κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβουμε πως η φυσική κατάσταση δεν σημαίνει τρέξιμο χωρίς μπάλα γιατί ο ποδοσφαιριστής παίζει με μπάλα».

Στόχοι και παίκτες

«Στόχος μας είναι πως θα προχωρήσει η ομάδα και πως θα γίνει καλύτερη. Δεν έχει νόημα να σας αναλύσω τι ψάχνω σε κάθε ποδοσφαιριστή, είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες που πήραμε. Δεν πετυχαίνουν όλες οι μεταγραφές, όπως στην περίπτωση του Κλέιτον που κάναμε την προσπάθεια μας. Ο καθένας πρέπει να δίνει υποσχέσεις με την δουλειά του και ξέρει πως στόχοι μας είναι οι τίτλοι. Είμαι φιλόδοξος και δεν αγχώνομαι, όποιος δουλεύει έχει απλά δημιουργικό άγχος.

Είναι επιλογή μου η ΑΕΚ. Πιστεύω στους παίκτες μου στους συνεργάτες μου στον εαυτό μου και από την καριέρα μου σαν ποδοσφαιριστής πέτυχα πράγματα. Για να είμαι ειλικρινής ασχολούμαι με ότι συμβαίνει με τις υπόλοιπες ομάδες αλλά πάνω απ' όλα κοιτάω την ΑΕΚ και δεν παίζει ρόλο μόνο το μπάτζετ. Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα για τους προκατόχους μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002