Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010

ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ Ο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ..


Σημαντικές αποκαλύψεις έκανε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα OLE, που την δημοσιεύει σήμερα, και στον ανταποκριτή της SPORTDAY στην Αργεντινή, Χόρχε Λόπες, ο Νάτσο Σκόκο. Ο "υδραυλικός" αποκαλύπτει πως έχει λάβει την υπόσχεση της διοίκησης πως θα πουληθεί το καλοκαίρι, (σ.σ. Στο μοναδικό ραντεβού που ήταν και ίδιος έγινε με Θανόπουλο και Αδαμίδη μαζί), μιλάει για το όνειρο της Εθνικής Αργεντινής και υπόσχεται να τα δίνει όλα όσο καιρό είναι στην ΑΕΚ. Το aek365.gr αναδημοσιεύει την συνέντευξη: «Προσπαθώ να ολοκληρώσω καλά τη σεζόν και να εκπληρώσω τους στόχους μου. Η ΑΕΚ δεν ξεκίνησε καλά αυτή τη χρονιά, χάσαμε πολλούς βαθμούς στην αρχή και τώρα ο μοναδικός στόχος είναι να σκεφτεί η ομάδα τους τίτλους την επόμενη σεζόν», τόνισε ο 24χρονος άσος και πρόσθεσε: «Προσωπικά, τον Ιούνιο θέλω να συνεχίσω να προοδεύω σε διεθνές επίπεδο. Θέλω να βελτιωθώ. Το ελληνικό πρωτάθλημα έχει καλές ομάδες, αλλά δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό όσο άλλα πρωταθλήματα, όπως το ισπανικό, το ιταλικό, το γερμανικό. Θέλω να προοδεύσω και πιστεύω ότι έφτασε η στιγμή». Γιατί η ομάδα δεν τον πούλησε το χειμώνα: «Γιατί δεν με άφησαν να φύγω τον Ιανουάριο; Η ομάδα διέρχεται μία δύσκολη περίοδο διοικητικά, έχει προβλήματα σε διοικητικό επίπεδο, κανείς δεν τολμούσε να πάρει την απόφαση της αποχώρησής μου, ο πρόεδρος ήθελε να κερδίσει χρόνο. Τον Δεκέμβριο μου είπαν πως δεν μπορώ να φύγω, αλλά μου υποσχέθηκαν πως τον Ιούνιο θα μου ανοίξουν την πόρτα, ότι δεν θα φράξουν το μέλλον μου. Από την ομάδα μού είπαν ότι δεν θα ανακόψουν την πρόοδό μου. Γι' αυτό είμαι ήρεμος, έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Αλλά στο μεταξύ θα δίνω τα πάντα για την ΑΕΚ μέχρι την τελευταία μέρα. Επίσης, δεν με άφησαν να φύγω, επειδή η αντιπαλότητα ανάμεσα στις τρεις ομάδες της Αθήνας είναι πολύ μεγάλη. Αυτός ήταν ο μεγάλος φόβος τους". Η κλήση στην Εθνική Αργεντινής είναι το μεγάλο όνειρο για τον Σκόκο. «Κάθε παίκτης ονειρεύεται να αγωνιστεί στην εθνική. Παρά την άσχημη χρονιά της ΑΕΚ, σε προσωπικό επίπεδο αισθάνομαι καλά και το μεγαλύτερο όνειρό μου είναι να φορέσω τη φανέλα της εθνικής. Ποτέ δεν το βάζω κάτω, δεν θα παρατήσω την προσπάθεια», δήλωσε ο Σκόκο, που θα ήθελε να επιστρέψει κάποια στιγμή στην πατρίδα: «Κάθε Αργεντινός σκέφτεται πάντα την επιστροφή του στην πατρίδα του, γιατί το πάθος με το οποίο βιώνεται το ποδόσφαιρο στη χώρα μας δεν το συναντάς πουθενά. Θα είμαι πάντα ευγνώμων στη Νιούελς Ολντ Μπόις και θέλω να κλείσω την καριέρα μου εκεί. Αλλά το όνειρο της οικογένειάς μου και το δικό μου είναι να αγωνιστώ στη Ρίβερ Πλέιτ. Αν και περνάει μία δύσκολη περίοδο τώρα, η Ρίβερ είναι πάντα Ρίβερ. Ήμουν από μικρός οπαδός της Ρίβερ, όπως οι παππούδες μου και οι γονείς μου, και θα ήθελα να εκπληρώσω αυτό το όνειρο. Και μετά να κρεμάσω τα παπούτσια μου στη Νιούελς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002