Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 03, 2010

O AΡΑΜΠΑΤΖΗΣ..


Χρειάστηκε να περάσουν πέντε χρόνια για να πάρει μία ευκαιρία στην ΑΕΚ και άλλα δύο για να αγωνιστεί σε σερί παιχνίδια της ομάδας. Μάλιστα, σε όλο αυτό το διάστημα, δεν ήταν λίγες οι φορές που ακούστηκε ότι φεύγει από την Ένωση. Παρόλα αυτά, ο Γιάννη Αραμπατζής, έκλεισε τα αυτιά του, συνέχισε την δουλειά, ρίσκαρε που παρέμεινε στο ρόστερ, γνωρίζοντας ότι δεν θα είναι ο βασικός τερματοφύλακας και τελικά... δικαιώθηκε. Ο 26χρονος πλέον Αραμπατζής, ύστερα από τις εξαιρετικές μέχρι τώρα εμφανίσεις του, παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα «Sportaction», τονίζοντας ότι πρώτο μέλημά του είναι να καθιερωθεί στην ΑΕΚ και εν συνεχεία να μπορέσει να πάρει θέση και στην Εθνική. Έπλεξε το εγκώμιο του Σλόμπονταν Σούιτσα, μίλησε για τον Ηλία Ατματζίδη, αλλά και για τον Ντούσαν Μπάγεβιτς που ήταν ο προπονητής που τον εμπιστεύθηκε.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Αραμπατζή

«Ποτέ δε μου πέρασε από το μυαλό η σκέψη ότι ήταν χαμένα τα χρόνια που πέρασα στην ΑΕΚ χωρίς να αγωνίζομαι. Ο Αντώνης Νικοπολίδης ήταν ένα παράδειγμα για εμένα. Είχε για πολλά χρόνια μπροστά του έναν μεγάλο τερματοφύλακα, τον Βάντσικ, αλλά έκανε υπομονή και όταν του δόθηκε η ευκαιρία απέδειξε τις ικανότητές του. Συγχρόνως δούλευε όμως στις προπονήσεις και η δουλειά του βγήκε στη συνέχεια μέσα στο γήπεδο», είπε αρχικά, για να συμπληρώσει αναφορικά με τον τραυματισμό του και αν φοβάται ότι θα χάσει την θέση του: «Δεν ανησυχώ μήπως χάσω τη θέση μου. Όσο σκληρά δούλευα πριν, το ίδιο θα κάνω και τώρα. Πιστεύω πολύ στον εαυτό μου, και είμαι σίγουρος ότι όταν επανέλθω θα είμαι στο ίδιο επίπεδο όπως πριν. Το μόνο που θέλω είναι να βοηθήσω την ΑΕΚ. Τίποτα άλλο δε σκέφτομαι».

- Μετά από απόλυτα θετικές εμφανίσεις σε δύο ντέρμπι μέσα σε ένα μήνα, νιώθεις πλέον ότι πατάς πιο γερά στο έδαφος;

«Από παιχνίδι σε παιχνίδι αποκτώ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Φεύγει και το άγχος που υπάρχει πριν τα ματς. Σε κάθε τερματοφύλακα δεν αρκούν μόνο οι προπονήσεις. Χρειάζονται και οι αγώνες για να δείξει τι μπορεί να κάνει. Κανείς δεν κρίνεται στις προπονήσεις, αλλά στους αγωνιστικούς χώρους. Προσπαθώ κι εγώ να διορθώνω τα λάθη μου και να κάνω όσο γίνεται λιγότερα στους αγώνες. Στην αρχή λόγω άγχους, λόγω απειρίας, είχα κάποια προβλήματα. Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα, πιο δυνατός, πιστεύω στον εαυτό μου κι αυτό βγαίνει στο γήπεδο».

- Φέτος υπερασπίστηκες τα δοκάρια της ΑΕΚ για πρώτη φορά μετά τον Μάϊο του 2008, από το ματς με τον Παναθηναϊκό. Σε επηρέασε αυτό το χρονικό διάστημα της απουσίας;

«Ήταν δύσκολο να επανέλθω μετά από τόσο καιρό απραξίας. Το ματς που είχα αγωνιστεί με τον Παναθηναϊκό πριν από περίπου 2 χρόνια για τα πλέι οφ, ήταν σαν φιλικό, αφού δεν είχαμε βαθμολογικό κίνητρο. Μην ξεχνάμε ότι δεν είμαι μικρός πια. Είμαι 26 χρονών. Έχω δουλέψει πολύ στις προπονήσεις και περίμενα την ευκαιρία μου. Η αλήθεια είναι ότι μετά τους αγώνες με Λεβαδειακό και Ολυμπιακό «λύθηκα», μου έφυγε το άγχος και έπαιζα πιο άνετα για να βοηθήσω την ομάδα».

- Πολλοί είπαν ότι δεν έπρεπε να ρισκάρει στο Καραϊσκάκη ο Ντούσαν Μπάγεβιτς, επιλέγοντας εσένα, αφού σε περίπτωση που το ματς δεν πήγαινε καλά θα έπεφτε πάνω σου η ευθύνη.

«Στο ματς με τον Ολυμπιακό με εμπιστεύτηκε ο προπονητής και ήθελα να τον δικαιώσω. Να του δείξω, αλλά να αποδείξω και στον εαυτό μου ότι η δουλειά που κάνω τόσα χρόνια αποδίδει. Από την ώρα που πάτησα το πόδι μου στο γήπεδο με ενδιέφερε μόνο ο αγώνας και το πώς θα φύγουμε νικητές από το Καραϊσκάκη».

«Ανησύχησα το προηγούμενο καλοκαίρι»

- Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν πέντε χρόνια μέχρι να κάνεις την πρώτη σου συμμετοχή. Πότε ανησύχησες πραγματικά για το μέλλον σου στην ΑΕΚ;

«Όσο περνούσε ο καιρός και δεν έπαιρνα ευκαιρία, κάπως ανησυχούσα. Είναι λογικό αυτό. Το καλοκαίρι ρίσκαρα που δεν πήγα σε κάποια άλλη ομάδα. Δεν ήξερα αν είναι σωστό αυτό που έκανα. Πίστευα όμως στον εαυτό μου περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά. Ήταν διαφορετικό το ότι θα ήμουν δεύτερος τερματοφύλακας και όχι τρίτος. Κάποια στιγμή θα μου δινόταν μια ευκαιρία. Απέδειξα τις ικανότητές μου, αλλά δε μένω σ' αυτό. Θέλω να προσπαθώ συνεχώς, να δουλεύω όλο και περισσότερο για να γίνομαι καλύτερος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002