Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Μαρτίου 13, 2017

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ !!

Εκτός από τεράστιος ποδοσφαιριστής είναι και εκπληκτικός χαρακτήρας. Την ώρα που όλη η ποδοσφαιρική Ελλάδα παραμιλάει με την εμφάνιση που έκανε απέναντι στον ΠΑΟΚ, ο Σέρχιο Αραούχο προτιμάει να αποδώσει τα εύσημα της νίκης στους συμπαίκτες του. Με δηλώσεις του στη Nova, πλην του αγώνα, αναφέρθηκε και στο συμβόλαιο του, αλλά και το πώς νιώθει στην ΑΕΚ. «Δεν αισθάνομαι MVP. Αισθάνομαι ένας από τους συμπαίκτες μου. Χάρις στη βοήθεια που μου έδωσαν, βοήθησα και εγώ την ομάδα να φτάσουμε στη νίκη. Δεν θεωρώ ότι βοήθησα περισσότερο», είπε αρχικά για να αναφερθεί στην αποθέωση που γνώρισε από τον κόσμο:
«Ο κόσμος μπορεί να αισθάνεται έτσι, όμως εγώ αισθάνομαι ό,τι είπα και πριν. Ένας από τους συμπαίκτες μου. Δουλεύουν όλοι πολύ για να μου προσφέρουν βοήθεια και να μου δώσουν την μπάλα σωστά ώστε να είμαι μόνος μπροστά από τον τερματοφύλακα. Το σημαντικό για μένα είναι να βοηθάω την ομάδα». Για τη γρήγορη προσαρμογή του, είπε: «Από την πρώτη στιγμή ένιωσα πάρα πολύ άνετα. Οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν να προσαρμοστώ. Μου έδωσαν 100% τη βοήθεια τους και παρ’ όλο που έχω το πρόβλημα της γλώσσας, της επικοινωνίας, δεν έχω νιώσει καθόλου ξένο σώμα στην ομάδα. Επίσης η στήριξη και η εμπιστοσύνη που μου δείχνουν, τόσο οι συμπαίκτες, όσο και ο προπονητής. Ο Μανόλο Χιμένεθ μου έχει μιλήσει από την πρώτη στιγμή που έχω έρθει, αισθάνομαι πολύ καλά και νιώθω χαρούμενος που είμαι εδώ», ενώ για το αν θέλει να παραμείνει και του χρόνου στην ΑΕΚ, τόνισε:
«Λόγω του συμβολαίου μου θα έπρεπε να επιστρέψω. Θα δούμε όμως πως θα πάνε τα πράγματα. Να μπούμε στα playoffs, να κάνουμε μία καλή πορεία και αυτό θα το συζητήσουν οι δύο διοικήσεις. Εγώ αισθάνομαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ». Ολοκληρώνοντας, σχολίασε για το ποιο θεωρεί πιο όμορφο γκολ στην αποψινή αναμέτρηση, για να πει: «Και τα δύο γκολ είναι πολύ σημαντικά. Το πρώτο γκολ μπήκε πολύ νωρίς για να δώσει ηρεμία στην ομάδα. Το δεύτερο ήρθε να κλειδώσει το ματς και για αυτό πιστεύω ότι είναι και τα δύο πολύ σημαντικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002