Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Αυγούστου 31, 2009

ΑΛΛΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ !!


Ο Νικολάς Μπιάνκι Αρτσε επιβεβαίωσε με αποκλειστικές δηλώσεις στο aek365.gr τη συμφωνία του με την ΑΕΚ και ανέφερε ότι δεν βλέπει την ώρα να φορέσει την κιτρινόμαυρη φανέλα.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟ

Η αργεντίνικη παροικία της ΑΕΚ απέκτησε ένα ακόμα μέλος, τον Νικολάς Μπιάνκι Αρτσε και οι συστάσεις που μας έρχονται από την χώρα του τανγκό για τον 22χρονο σ τοπερ είναι εξαιρετικές. Καταφέραμε να επικοινωνήσουμε μέσω τηλεφώνου με τον νέο αμυντικό του Δικεφάλου και μας εξέφρασε την χαρά και τον ενθουσιασμό του που έρχεται στην Ελλάδα: "Κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Ερχομαι στην Ευρώπη να συνεχίσω την καριέρα μου και η επιλογή μου να αγωνιστώ στην ΑΕΚ είναι η καλύτερη που θα μπορούσα να κάνω. Γνωρίζω ήδη πολλά για την νέα μου ομάδα, ξέρω ότι προκρίθηκε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ και επίσης είμαι ενήμερος για το γεγονός ότι στο ρόστερ της ομάδας υπάρχουν κι άλλοι συμπατριώτες μου. Ειλικρινά είμαι πολύ ευτυχισμένος που έρχομαι στην ΑΕΚ και ανυπομονώ να φορέσω την φανέλα της". Ο Αρτσε επικοινώνησε με τον Σεμπάστιαν Σάχα, ο οποίος φόρεσε τη φανέλα της Σαν Λορέντσο (πρώην πλέον ομάδα του Νικολάς Αρτσε) μέχρι και το 2003 και του μετέφερε το κλίμα στην ΑΕΚ: "Ο Σάχα μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια. Αναφέρθηκε στον κόσμο της ΑΕΚ, ο οποίος όπως μου είπε είναι συγκλονιστικός και βρίσκεται συνεχώς δίπλα στην ομάδα. Μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια και για τους νέους συμπαίκτες μου και για τον προπονητή". Στόχος του Αργεντινού πρώην άσσου της Σαν Λορέντσο είναι: "Να κατακτήσω το πρωτάθλημα. Αυτός είναι ο βασικός μου στόχος με την νέα μου ομάδα. Επίσης, θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ΑΕΚ να πραγματοποιήσουμε και μια πολύ καλή πορεία και στην Ευρώπη". Ο Νικολάς Μπιάνκι Αρτσε έρχεται στην Ενωση ως δανεικός για ένα χρόνο με οπσιόν αγοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002