Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Σάββατο, Νοεμβρίου 05, 2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ..

Συνέντευξη εφ όλης της ύλης παραχώρησε ο Χουάν Κάλα στην ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ. Ο Ισπανός στόπερ, μίλησε για όλους και για όλα από  το αυριανό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, μέχρι την παραμονή του στην ΑΕΚ όχι μόνο και μετά τον Γενάρη (που το θεωρεί δεδομένο), αλλά και μετά το καλοκαίρι όταν και τελειώνει ο δανεισμός του από την Σεβίλλη.
Γνωρίζεις ότι είσαι από τους πιο καλύτερους παίκτες της ΑΕΚ αυτή την περίοδο;
«Δεν το σκέφτομαι έτσι. Δίνω πάντα ότι καλύτερο μπορώ. Υπάρχουν οι Δέλλας, Λυμπερόπουλος, Καφές, Βάργκας, Γεωργέας, που σίγουρα είναι πολύ καλύτεροι από μένα».
Καλύτερος όσον αφορά την απόδοση στα πρόσφατα παιχνίδια...
«Δεν το βλέπω έτσι το ποδόσφαιρο, σε καμία περίπτωση. Ο ένας βοηθάει τον άλλο. Είναι συλλογική η προσπάθεια που γίνεται. Το αποτέλεσμα είναι συνολικά καλό για όλους».
Πάντως είναι μια έκπληξη για τον κόσμο, γιατί πολλοί πιστεύουν ότι οι δανεικοί δεν τα δίνουν όλα.
«Ο κόσμος μπορεί να το σκέφτεται αυτό και να το έχει στο μυαλό του, αλλά θα πρέπει να σκέφτεται και την άλλη πλευρά, ότι ήρθα εδώ για να παίξω μπάλα, να κάνω μια καλή σεζόν στην ΑΕΚ. Αν κάνω αυτή την καλή σεζόν στην ΑΕΚ, ενδεχομένως να μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω κάτι καλύτερο στο μέλλον για την καριέρα μου, όπως το φαντάζομαι».
Έχοντας δει τον Ολυμπιακό και με δεδομένο ότι σίγουρα θα έχεις δει κάποια παιχνίδια του Παναθηναϊκού, πιστεύεις αυτό που λέγεται, ότι δηλαδή η ΑΕΚ υστερεί σε ρόστερ;
«Είναι διαφορετικό ρόστερ. Το ρόστερ της ΑΕΚ δεν είναι κατώτερο. Και σίγουρα δεν έχουν επενδυθεί τα χρήματα που έχουν επενδυθεί στα ρόστερ του ΠΑΟ και του ΟΣΦΠ. Υπάρχει όμως μια αμφιβολία. Αναφέρομαι στο κλίμα που επικρατεί στην ομάδα. Δεν ξέρω κατά πόσο οι άλλες ομάδες είναι τόσο δεμένες μεταξύ τους. Αν δηλαδή στον ΠΑΟ και στον ΟΣΦΠ είναι τόσο «οικογένεια» όσο είμαστε εμείς».
Eκτιμάς πως στην ΑΕΚ υπάρχουν παίκτες που να μπορούν είτε τώρα είτε στο μέλλον να παίξουν στην Πριμέρα Ντιβιζιόν;
«Σίγουρα ναι. Σίγουρα ο Μανωλάς και ο Καράμπελας μπορούν να σταθούν σε μια ομάδα υψηλού επιπέδου στην Ισπανία. Για τον Λυμπερόπουλο, τον Δέλλα και τον Γκούντγιονσεν δεν χρειάζεται να πω τίποτα. Είναι περιττό να το πω. Έχουμε δει ποιοι είναι. Μακάρι να δοθεί η ευκαιρία σε όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες να παίξουν στην Πριμέρα».
Με ποιους κάνεις περισσότερο παρέα από την ομάδα;
«Με τον Φαμπιάν (σ.σ. Βάργκας) τα πάμε πάρα μα πάρα πολύ καλά. Έχουμε δεθεί αρκετά, τον εκτιμώ πάρα πολύ ως άνθρωπο. Είναι αυτός με τον οποίο επικοινωνώ πολύ καλύτερα».
Ο Χοσέ Κάρλος; Υποτίθεται ότι ήρθαν από το ίδιο περιβάλλον.
«Ο Χοσέ Κάρλος είναι φίλος μου από τότε που ήμουν 15 χρονών! Δεν τον θεωρώ συμπαίκτη μου. Είναι μια άλλη κατηγορία. Είναι κάτι περισσότερο από έναν συνάδελφό μου».
Τότε ίσως θα μπορούσες να μας πεις, τι είναι αυτό που μπορεί να τον απασχολεί, τι είναι αυτό που τον κάνει να μην αισθάνεται άνετα. Βλέπουμε ότι εσύ έχεις προσαρμοστεί καλύτερα από τον Χοσέ Κάρλος... Σου έχει πει κάτι γι' αυτό;
«Δεν θέλω να το σχολιάσω. Δεν θα ήθελα να συζητήσω το τι προβληματισμούς μπορεί να έχει, αν έχει, ένας συμπαίκτης μου».
Αγωνιστικά είχες κάποιο πρότυπο, είτε στη θέση σου είτε σε κάποια άλλη θέση;
«Ο Γκουρδιόλα».
Η πιο δύσκολη έδρα που έχεις παίξει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό;
«Είναι αδύνατο να κερδίσεις μέσα στο Καμπ Νου. Όχι λόγω των οπαδών ή της ατμόσφαιρας που δημιουργούν. Αλλά γι' αυτό που είναι η Μπαρτσελόνα, όσον αφορά το αγωνιστικό επίπεδο».
Η πιο «καυτή» έδρα;
«Το γήπεδο του ΠΑΟΚ. Η Τούμπα. Νομίζω ότι όπως ζούνε η οπαδοί στην Ελλάδα το ποδόσφαιρο δεν το ζει έτσι κανένας άλλος λαός».
Αν σε ρωτούσε κάποιος παίκτης από την Ισπανία για το πώς είναι τα πράγματα στην Ελλάδα για να έρθει να παίξει τι θα του έλεγες;
«Θα του έλεγα ότι είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, με πολλές ομοιότητες όσον αφορά τον ανταγωνισμό με την Ισπανία, με τους οπαδούς κάθε ομάδας να στηρίζουν τη δικιά τους πάρα πολύ».
Χουάν, υπήρξε μια φημολογία που σε ήθελε ν' αποχωρείς τον Δεκέμβριο μετά και την αποχώρηση του Μανόλο Χιμένεθ...
«Φήμες. Που θα μείνουν φήμες! Ξεκαθάρισα από την πρώτη στιγμή στον σύλλογο ότι είμαι παίκτης της ΑΕΚ. Δεν είμαι ποδοσφαιριστής κανενός ποδοσφαιριστή. Εγώ υπέγραψα συμβόλαιο ως δανεικός μέχρι τις 30 Ιουνίου. Μέχρι και εκείνη την ημέρα, θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου, ότι μπορώ για να βοηθήσω την ΑΕΚ».
Ποια είναι η σχέση σου με τον κόσμο της ΑΕΚ. Σε σταματούν στον δρόμο, τι σου λένε για σένα και την ομάδα;
«Νιώθω την υποστήριξη του κόσμου τόσο μέσα στο γήπεδο, όσο και έξω από αυτό. Αρκετές φορές μ' έχουν σταματήσει στο δρόμο, όμως το γεγονός πως δεν καταλαβαίνω την γλώσσα, δεν μου δίνει το περιθώριο να καταλάβω το τι ακριβώς θέλουν να μου πουν. Παρ' όλα αυτά καταλαβαίνω από το ύφος τους ότι με παροτρύνουν να συνεχίσω να προσπαθώ. Ελπίζω ότι θα μπορέσω να τους ξεπληρώσω αυτή την αγάπη, την συμπάθεια, με καλά αποτελέσματα και καλές εμφανίσεις».
Δεν έχεις καταλάβεις δηλαδή αν σου έχουν πει να μείνεις στην ομάδα, ακόμα και μετά το τέλος του δανεισμού σου...
«Δεν μου το έχουν πει. Και να μου το έχουν πει δεν θα το είχα καταλάβει (γέλια)! Αν όμως καταλάβω κάτι τέτοιο, τότε θα ήμουν πολύ χαρούμενος. Γιατί από αυτό θα μπορώ να καταλάβω ότι αναγνωρίζει ο κόσμος της ΑΕΚ την προσπάθειά μου. Ότι θα φαίνεται στο γήπεδο το πόσο δουλεύω και το πόσο προοδεύω ποδοσφαιρικά. Θέλω πάντως να πω στον κόσμο ότι δεν πρέπει ν' ανησυχεί για μένα. Μέχρι και την τελευταία ημέρα που θα είμαι στην ΑΕΚ θα προσπαθώ. Να μείνει ήσυχος γι' αυτό. Κάποια παιχνίδια είναι λογικό να πηγαίνουν καλά και κάποια όχι. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι δεν δίνω κάθε φορά αυτό που μπορώ να δώσω, σε αγωνιστικό επίπεδο. Αυτό που θέλω να πω στον κόσμο είναι να είναι πάντα δίπλα στην ομάδα. Η ομάδα είναι μια οικογένεια που κάθε φορά μπαίνει στο γήπεδο για να δώσει ότι έχει, ότι μπορεί. Βλέπω την υποστήριξη προς το πρόσωπό μου και μακάρι να συνεχίσουν να το κάνουν!»
Δεν έχεις σκεφτεί δηλαδή να παραμείνεις στην ΑΕΚ;
«Όπως είπα και πριν δεν είμαι άνθρωπος που κοιτάει το μέλλον. Θέλω να επικεντρωθώ στο σήμερα και να κάνω ότι μπορώ γι' αυτό. Η συνέχεια είναι κάτι διαφορετικό που θα το σκεφτώ εκείνες τις στιγμές».
Η Ελλάδα είχε πάρει το Euro το 2004 και η Ισπανία το έκανε το 2008. Πως νιώθεις, που αυτά τα δύο πρωταθλήματα, είναι και τα μοναδικά που έχεις αγωνιστεί μέχρι τώρα στην καριέρα σου;
«Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος, που είχα την τύχη στο παρελθόν να μοιραστώ τα ίδια αποδυτήρια με τον Χεσούς Νάβας στη Σεβίλλη, ο οποίος ήταν τότε μέλος της Εθνικής Ισπανίας, που πήρε το Euro το 2008 και το Μουντιάλ του 2010. Τώρα είναι επίσης τιμή, το ότι μοιράζομαι τα αποδυτήρια με τον Δέλλα, έναν άλλο παίκτη που ήταν μέλος της Εθνικής Ελλάδας και βοήθησε στην κατάκτηση του Euro 2004. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που κατάφερα να αγωνιστώ σε αυτά τα δύο πρωταθλήματα, όπου υπάρχει υψηλό επίπεδο και στις Εθνικές τους ομάδες».
Όταν έμαθες για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ, πως πήρες την απόφαση να πεις το ναι;
«Ήξερα ότι η ΑΕΚ είναι ένας μεγάλος σύλλογος, ο οποίος έδειξε ότι ήθελε να με αποκτήσει, όπως και ο Μανόλο (σ. σ. Χιμένεθ) που ήταν τότε προπονητής στην ομάδα. Στην Ισπανία όταν μιλάμε για τα ξένα πρωταθλήματα, ξέρουμε 2-3 μεγάλες ομάδες από την κάθε χώρα. Από την Ελλάδα λοιπόν, η ΑΕΚ είναι μια ομάδα που ήξερα».
Πόσο διαδεδομένο είναι το ελληνικό πρωτάθλημα στην Ισπανία;
«Είχα ενημερωθεί από τον Μανόλο και το υπόλοιπο τεχνικό επιτελείο της ΑΕΚ εκείνη την περίοδο. Έτσι και αλλιώς υπάρχουν κάποια κοινά στοιχεία με το ισπανικό πρωτάθλημα. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ. Αυτός που ασχολείται με το ποδόσφαιρο, δεδομένου ότι είναι παγκόσμια η γλώσσα στο άθλημα μας, προφανώς γνωρίζει και το πρωτάθλημα στην Ελλάδα και το παρακολουθεί».
Όπως έχεις δει μέχρι τώρα το ελληνικό πρωτάθλημα, πως το κρίνεις;
«Ξεκίνησε κάπως περίεργα το πρωτάθλημα, αφού υπήρχαν κάποιες... ανωμαλίες σχετικά με το ποιες ομάδες θα ανέβουν, αλλά τώρα φαίνεται ότι παίρνει το δρόμο του. Είναι ένα πρωτάθλημα που μοιάζει αρκετά με το ισπανικό. Έχει τέσσερις μεγάλες ομάδες, την ΑΕΚ, τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ. Σε αυτή τη φάση φέτος και ο Ατρόμητος έχει ξεχωρίσει. Έτσι είναι και στην Ισπανία με τη Ρεάλ, τη Μπαρτσελόνα, τη Βαλένθια και κάποιες φορές και τη Σεβίλλη. Από όσο έχω δει μέχρι τώρα, υπάρχει ένα αρκετά ανταγωνιστικό επίπεδο από όλες τις ομάδες».
Πως θα έβλεπες να σου ζητούσαμε, να μας κάνεις μια σύγκριση του ισπανικού πρωταθλήματος με το... ελληνικό;
«Είναι ξεκάθαρο ότι οι κορυφαίες ελληνικές ομάδες, είναι χειρότερες από τις κορυφαίες ισπανικές. Αγωνιστικά, η ΑΕΚ, ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός δεν μπορούν να συγκριθούν είτε με τη Μπαρτσελόνα, είτε με τη Ρεάλ. Από την άλλη βέβαια, ακόμα και η Μίλαν είναι κατώτερη της Ρεάλ και της Μπαρτσελόνα. Αυτό είναι κάτι που δεν έχει σχέση με την Ελλάδα. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν κάποια γκρουπ ομάδων στην Ελλάδα, που έχουν δυναμική και υψηλούς στόχους. Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι πολύ ισορροπημένο πάντως».
Να πάμε λίγο στο παρελθόν, όταν έπαιζες στην Ισπανία. Θα θέλαμε να μας πεις δυο λόγια για τη Σεβίλλη και το πώς ξεκίνησες εκεί.
«Στα 11 μου, έφτασα στις Ακαδημίες της Σεβίλλης. Μέχρι τα 20 μου, έπαιξα σε όλες τις μικρότερες ομάδες της Σεβίλλης. Μέχρι που στα 21 μου, εκπλήρωσα το όνειρο μου, που ήταν να παίξω στην πρώτη ομάδα της Σεβίλλης. Ήμουν πάρα πολύ τυχερός, γιατί κατάφερα να παίξω 10, ή και περισσότερα παιχνίδια - δεν θυμάμαι ακριβώς - με τη Σεβίλλη και μάλιστα να πετύχω και 3 γκολ. Στην περσινή σεζόν αγωνίστηκα ως δανεικός στην Καρταχένα, μια ομάδα δεύτερης κατηγορίας στην Ισπανία και αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερός και ευτυχισμένος που είμαι τώρα σε μια πολύ μεγάλη ομάδα, με συμπαίκτες που αγαπάνε αυτό που κάνουν και που ανήκω σε μια ομάδα που είναι πολύ δεμένη».
Με δεδομένο ότι είσαι δανεικός στην ΑΕΚ από τη Σεβίλλη, τι σκέφτεσαι για όταν ολοκληρωθεί ο δανεισμός σου;
«Δεν μου αρέσει γενικά να μιλάω για το μέλλον, αλλά μόνο για το παρόν. Το παρόν είναι η ΑΕΚ και μου αρέσει πολύ που με υποδέχτηκαν όλοι σαν την οικογένεια μου. Αισθάνομαι πραγματικά σαν στο σπίτι μου, αυτούς τους μήνες που είμαι εδώ. Το θέμα λοιπόν είναι τι θα γίνει φέτος».
Ο Παναθηναϊκός αυτή τη στιγμή είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα. Τι μπορεί να κάνει η ΑΕΚ στο ντέρμπι αυτό;
«Δεν ξέρω τη γλώσσα για να μπορώ να διαβάζω τις εφημερίδες, αλλά και πριν παίξουμε με τον Ολυμπιακό, υπήρχε η εντύπωση ότι η ΑΕΚ θα έμπαινε στο γήπεδο και θα έχανε πολύ εύκολα. Έτσι και τώρα, έχω την ίδια εντύπωση. Δεν είναι πολλοί αυτοί που πιστεύουν ότι η ΑΕΚ μπορεί να φύγει με κάτι καλό από το ντέρμπι αυτό. Εγώ όμως ζω από μέσα τις προπονήσεις και τα παιχνίδια της ομάδας και μπορώ να πω με σιγουρά ότι θα είναι θετικό το αποτέλεσμα την Κυριακή».
Κατά πάσα πιθανότητα θα κληθείς να μαρκάρεις τον Λέτο, ο οποίος αυτή τη στιγμή είναι ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος. Σε ανησυχεί αυτό;
«Είναι ένας πολύ καλός επιθετικός από ότι έχω παρακολουθήσει σε κάποια παιχνίδια του Παναθηναϊκού, αλλά μέχρι εκεί. Είναι απλά ένας ακόμα επιθετικός που θα αντιμετωπίσω. Δεν είναι κάτι παραπάνω. Άλλωστε, ακόμα δεν έχει βγει η 11αδα του Παναθηναϊκού, για να ξέρουμε σίγουρα αν θα παίξει. Σίγουρα πάντως, ο πρώτος μου στόχος θα είναι να μη βρει... δίχτυα ο Λέτο».
Υπάρχει κάποιος παίκτης στον Παναθηναϊκό που να σε φοβίζει;
«Ο ποδοσφαιριστής που γνωρίζω πολύ καλά από τον Παναθηναϊκό, δεν θα παίξει και μιλάω για τον Τοτσέ, που είναι τραυματίας. Από εκεί και πέρα, υπάρχει ένα σύνολο στον Παναθηναϊκό. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον παίκτη που να μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Αντίστοιχα, θα πρέπει να σκεφτούμε ότι και οι αμυντικοί του Παναθηναϊκού θα σκέφτονται τους δικούς μας επιθετικούς. Τον Λυμπερόπουλο, τον Μπέλεκ, τον Λεονάρντο.
Σε σχέση με την περσινή σεζόν και με βάση της βαθμολογική συγκομιδή της ΑΕΚ, τι μπορούμε να περιμένουμε για φέτος, από τη στιγμή που τα πράγματα οδεύουν καλύτερα;
«Ο Ολυμπιακός σαν περσινός πρωταθλητής έχει την υποχρεώσει να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Ο Παναθηναϊκός έχει την υποχρέωση να διεκδικήσει τον τίτλο. Αυτό συμβαίνει επειδή έχουν επενδυθεί αρκετά χρήματα στον εμπλουτισμό του ρόστερ. Για την ΑΕΚ πιστεύω ότι ταιριάζει να κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Δεν θα πρέπει από τώρα να σκεφτόμαστε τι θα γίνει τον Μάιο. Θα πρέπει να δούμε τώρα το σημαντικό παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, έπειτα το ματς με τον Αστέρα Τρίπολης και βλέποντας κάθε παιχνίδι ξεχωριστά αυτό θεωρώ ότι θα μας βοηθήσει να πάμε όλο και πιο ψηλά».
Αν φύγεις νικητής όμως από την έδρα του Παναθηναϊκού δεν θ' αρχίσεις να σκέφτεσαι διαφορετικά;
«Όχι. Δεν το βλέπω έτσι. Το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό δίνει τρεις βαθμούς. Τίποτα παραπάνω. Δεν μπορούμε να πούμε ότι αν η ΑΕΚ κερδίσει θα πάρει και το πρωτάθλημα. Το πρωτάθλημα δεν είναι ένας αγώνας σπριντ. Είναι ένας μαραθώνιος. Έχει διάρκεια. Αυτό που έχω δει στο ποδόσφαιρο μέχρι τώρα είναι το εξής: Οι ομάδες που κατάφεραν πραγματικά μεγάλες επιτυχίες ήταν όταν στόχευαν στη νίκη σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά. Από εκεί έρχονται οι επιτυχίες. Οι μακροπρόθεσμοι στόχοι μπορεί να σε κάνουν να βγεις εκτός του δρόμου που ακολουθάς».
Η ΑΕΚ προχωρά με έναν νέο προπονητή. Δεν θα σου ζητήσει να μου κάνεις σύγκριση μεταξύ αυτού και του Χιμένεθ. Θα ήθελα όμως να μου τονίσεις τα θετικά τόσο του Κωστένογλου, όσο και του Χιμένεθ.
«Μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικούς προπονητές. Ο καθένας έχει τα καλά του και τα άσχημά του. Το είπα και πριν όμως, σε καμία περίπτωση δεν θέλω να κάνω σύγκριση μεταξύ των δύο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι και οι δύο, τόσο ο κ. Χιμένεθ όσο ο κ. Κωστένογλου θέλουν ή ήθελαν πραγματικά το καλύτερο για την ΑΕΚ. Αυτό φαίνεται, είναι ξεκάθαρο από τις προσπάθειές τους».
Τι είναι αυτό που σου έχει κάνει εντύπωση από την ομάδα της ΑΕΚ, από τα αποδυτήρια, το κλίμα που υπάρχει σε αυτά;
«Μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση, παρά το γεγονός ότι είμαι ξένος, προέρχομαι από κάποια άλλη χώρα, όμως αυτό δεν απασχολεί κανέναν στην ομάδα. Είναι απίθανο το γεγονός ότι αισθάνομαι ότι με αγαπάνε πολύ περισσότερο και με προσέχουν ακόμα και από τότε που ήμουν στη Σεβίλλη! Αισθάνομαι ότι με αποδέχονται περισσότερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002