Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Πέμπτη, Μαρτίου 19, 2009

ΔΗΛΩΣΕΙΣ..

Ντούσκο κατά Μπλάνκο!
Οι τελευταίες συνεντεύξεις Τύπου του Ντούσαν Μπάγεβιτς έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ετσι και η χθεσινή (18/03) μετά το τέλος του αγώνα με τον 61χρονο Σέρβο προπονητή να βάλλει κατά του Ισμαέλ Μπλάνκο. Μάλιστα, δήλωσε "αυτά να τα κάνει στην μάνα του και στον πατέρα του"… Να θυμίσουμε ότι ο πατέρας του Μπλάνκο έχει φύγει από την ζωή.
"Είχαμε ένα πολύ καλό ημίχρονο και εκεί είμαι περισσότερο ευχαριστημένος σχεδόν από όλους τους παίκτες σε αυτό το διάστημα. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε να είμαστε. Έχουμε ένα καλό σκορ. Τα πράγματα θα ήταν καλύτερα αν ο Έντι είχε κάνει γκολ την ευκαιρία που είχε. Τώρα θα περιμένουμε και θα δούμε τι θα γίνει στο τέλος. Συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες. Συμφωνώ με την άποψη σας ότι μπορεί να έφταιγε η κούραση και το τερέν" είπε ο Μπάγεβιτς, ενώ αναφορικά με τον Μπλάνκο και το αν κλώτσησε το μπουκάλι για αυτόν σχολίασε "Εγώ το κλότσησα το μπουκάλι για τον Πλιάτσικα όχι για τον Μπλάνκο. Με τον Μπλάνκο είναι κάτι άλλο. Αν κάποιον τον πειράζει που γίνεται αλλαγή τότε θα μείνει στο σπίτι του. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τον Μπλάνκο αλλά για όλους. Να πάνε σπίτι τους να τα κάνουν αυτά, στην μάνα τους και στον πατέρα τους, όχι σε μένα και αυτό ισχύει για όλους. Είτε για τον Μπλάνκο είτε οποιοδήποτε άλλο. Εγώ έχω καλή συμπεριφορά απέναντι τους" απάντησε φανερά εκνευρισμένος πλέον.
Τέλος, για το αν το 3-1 είναι σκορ ασφαλείας για την πρόκριση στον τελικό είπε "Το σκορ μπορεί να είναι και καλό μπορεί και κακό. Ήθελα να μην φάμε γκολ αλλά δυστυχώς δεχτήκαμε. Έχουμε ένα καλό σκορ. Για πρόκριση δεν μπορείς να συζητάς. Ακόμα και αν ήταν 4-0 ή 5-0 το ίδιο θα έλεγα" είπε και συνέχισε σχολιάζοντας την εμφάνιση των Χουανφράν και Καφέ που επέστρεψαν πριν λίγες μέρες "Είμαι ικανοποιημένος από τον Χουανφράν και τον Καφέ. Μόνο από φυσική κατάσταση δεν είναι ακόμα έτοιμοι".

Τζιμπούρ: "Αφιερωμένη στον Λαγό"
Πολυτιμότερος παίκτης του αγώνα αναδείχθηκε ο Ράφικ Τζιμπούρ, ο οποίος αφιέρωσε την νίκη της ΑΕΚ επί του Πανσερραϊκού στον Παναγιώτη Λαγό που χειρουργήθηκε. "Πρώτα από όλα έχω ένα μήνυμα για τον Παναγιώτη Λαγό, που υποβλήθηκε σε μια σοβαρή επέμβαση. Του ευχόμαστε όλοι καλή ανάρρωση και αυτή η νίκη είναι αφιερωμένη στον Παναγιώτη. Πιστεύω ότι σήμερα πετύχαμε νίκη στον πρώτο γύρο και θα πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι για να κάνουμε νίκη και στον δεύτερο γύρο" είπε και συνέχισε αναφορικά με τις σχέσεις που έχει με τον Σκόκο τονίζοντας "Δεν είναι καθόλου αρνητικό το κλίμα, ειλικρινά, ανάμεσα σε μένα και τον Νάτσο. Ίσως αυτά τα γράφουν οι εφημερίδες για να αποσταθεροποιήσουν την ομάδα. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Οι δημοσιογράφοι έχουν την γνώμη τους, εγώ τη δική μου αλλά αυτό που μετράει είναι αυτό που λέει ο προπονητής. Μας λέει πώς να παίζουμε και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα μεταξύ μας".
Τέλος ο Ντούσαν Μπάγεβιτς ρωτήθηκε αν θα μιλήσει όπως είχε πει πριν λίγο καιρό "Εγώ είχα πει ότι θα μιλήσω μετά την Τετάρτη. Όχι μετά από το παιχνίδι. Σήμερα είναι ακόμα Τετάρτη. Δεν θέλω μετά το παιχνίδι να συζητάμε για άλλα πράγματα".

Εντίνιο: "Στεναχωρήθηκα που δεν έπαιξα"
Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς δεν άφησε τον Εντίνιο να πάει στην εθνική Πορτογαλίας και ο επιθετικός πίστευε ότι θα αγωνιζόταν στην βασική 11αδα. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν έγινε… Και αυτό πίκρανε τον Εντίνιο που δήλωσε "Με όλο το σεβασμό στον αντίπαλο, απομένει ακόμη ένα ματς αλλά πιστεύω ότι σήμερα ουσιαστικά εξασφαλίσαμε την πρόκριση. Πίστευα ότι ο προπονητής θα με έβαζε να παίξω περισσότερο, αφού μου είπε να μην πάω στην Πορτογαλία για την εθνική ομάδα. Κάτι που ήταν μια τεράστια ευκαιρία για μένα, ενώ είναι και το όνειρο μου να παίξω στην εθνική ομάδα. Αφού μου είπε ο προπονητής να μην πάω πίστευα ότι θα έπαιζα περισσότερο σήμερα. Είμαι πολύ στενοχωρημένος. Μου είχαν πει από την Πορτογαλία ότι αν πήγαινα τώρα, θα έπαιζα και στο επόμενο ματς. Πιστεύω, πάντως, στον Θεό, θα συνεχίσω να δουλεύω όσο καλύτερα γίνεται και πιστεύω να μου πάνε όλα καλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002