Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Πέμπτη, Ιουλίου 15, 2010

ΜΕΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ;;;;

Η σειρά του Νάτσο Σκόκο ήταν να μιλήσει σήμερα στο Ζέεφελντ και τα όσα είπε είναι σίγουρο πως θα ικανοποιήσουν τους φίλους της ΑΕΚ που σίγουρα θέλουν έναν παίκτη σαν τον Αργεντίνο στην ομάδα τους.
Αναλυτικά όλη η συνέντευξη του Νάτσο:
Φέτος είναι αλήθεια ότι σε βλέπουμε λίγο πιο χαρούμενο, πιο ευτυχισμένο. Δείχνεις να νιώθεις καλύτερα στην ομάδα. Πιστεύεις ότι έστω κι αν είναι η τελευταία σου χρονιά στην ΑΕΚ, αισθάνεσαι έτοιμος να βοηθήσεις όσο μπορείς;
«Ναι αλλά νομίζω ότι ακριβώς την ίδια περίοδο πέρυσι ήμουν πάλι χαρούμενος, είχα την ίδια διάθεση εντός κι εκτός αγωνιστικού χώρου. Πέρυσι, όμως, αποκλειστήκαμε πολύ νωρίς από τις διοργανώσεις και αυτό νομίζω είναι λογικό να επηρεάζει την ψυχολογία ενός παίκτη, να στενοχωριέται. Και πέρυσι, όμως, την ίδια περίοδο ήμουν όπως φέτος».

Αυτή θα είναι η τελευταία σου χρονιά στην ΑΕΚ;
«Όπως σας είπα και μετά το φιλικό, αυτή τη στιγμή σκέφτομαι το πώς μπορώ να κάνω μια καλή σεζόν ώστε σε προσωπικό επίπεδο να βελτιωθώ και παράλληλα να βοηθήσω την ομάδα όσο περισσότερο γίνεται. Είμαι στην ΑΕΚ και θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ».

Μήπως η καλή διάθεση σου, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχει υπάρξει κάποια πρόταση για να φύγεις; Γιατί οι μάνατζερ σου έδειχναν το προηγούμενο διάστημα να πιέζουν για να φύγεις...
«Δε θα κουραστώ να επαναλαμβάνω ότι αυτή τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος στην ΑΕΚ. Δεν κάθομαι εδώ να κάνω προετοιμασία με την ΑΕΚ για να περιμένω μια πρόταση. Είμαι στην ομάδα και πέρσι ήταν λογικό να επηρεαστούμε όταν στα μισά της περιόδου είμαστε εκτός στόχων. Στην αρχή κάθε προετοιμασίας η διάθεση του κάθε παίκτη αλλάζει, είμαι εδώ και είμαι προσηλωμένος στην ΑΕΚ».

Έχεις δει κάποια στοιχεία που να δείχνουν ότι η νέα σεζόν θα είναι διαφορετική και αν ναι, ποια είναι αυτά;
«Νομίζω ότι πέρυσι την ίδια περίοδο όλοι οι παίκτες είχαμε την ίδια διάθεση. Αυτό που ελπίζω να μην συμβεί φέτος, είναι να έχουμε ξεκίνημα όπως πέρυσι. Ελπίζω να είναι καλύτερο φέτος. Θέλουμε να βελτιωθούμε σε κάποια πράγματα, όπως για παράδειγμα στα εκτός έδρας ματς. Εντός ήμασταν δυνατοί και πρέπει να είμαστε ακόμη πιο δυνατοί για να είμαστε μέσα στους στόχους μας».

Είχες αναφερθεί πέρυσι σε προβλήματα τακτικής φύσεως. Θεωρείς ότι φέτος με τη δουλειά που γίνεται ως τώρα η ομάδα θα είναι βελτιωμένη; Και τι έχεις να πεις σε αυτούς που έλεγαν πέρυσι ότι επιλέγεις παιχνίδια για να παίξεις καλά;
«Νομίζω σε ό,τι αφορά την τακτική είναι πολύ νωρίς ακόμη για να συζητήσουμε. Πιστεύω ότι όλοι έχουμε κάνει αυτοκριτική, σκέφτηκε ο καθένας τι έκανε καλά και τι όχι πέρυσι και θα δούμε στην πορεία πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Σε ό,τι αφορά το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, εγώ πραγματικά δεν αντιλήφθηκα τι έλεγαν πέρυσι γιατί δεν μπορώ να διαβάσω εφημερίδες και δεν ξέρω τι γραφόταν. Δυστυχώς πιστεύει πολύ ο κόσμος στις εφημερίδες αλλά όταν είσαι επαγγελματίας πρέπει να είσαι προσηλωμένος στη δουλειά σου».

Σου έχει γίνει πρόταση ανανέωσης από την ΑΕΚ;
«Νομίζω ότι δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να το συζητήσουμε αυτό και δεύτερον εγώ δεν είμαι ο κατάλληλος για να το συζητήσει αυτό. Είναι οι μάνατζερ μου. Εγώ πρέπει να είμαι προσηλωμένος στην προετοιμασία».

Αν σου γινόταν πρόταση από Παναθηναϊκό ή Ολυμπιακό θα πήγαινες;
«Θέλω να επαναλάβω ότι πέρυσι μου δημιουργήθηκαν κάποια προβλήματα από πράγματα που ποτέ δεν είπα. Δε θέλω να μιλήσω για το αν θα γίνει ή όχι κάποια πρόταση. Θέλω να είμαι συγκεντρωμένος για να βοηθήσω την ομάδα, αυτό με ενδιαφέρει. Ο κόσμος διάβαζε πράγματα που δεν είναι αληθινά και θύμωνε μαζί μου».

Όλα αυτά που γράφονταν έβγαιναν από τους ατζέντηδες σου. Δεν συμπίπτουν οι απόψεις σας;
«Μπορείτε να μιλήσετε με τους ατζέντηδες».

Οι σχέσεις σου με τον Μπάγεβιτς;
«Είναι μια σχέση μεταξύ προπονητή και παίκτη. Σχέση αλληλοσεβασμού. Δουλεύουμε μαζί στις προπονήσεις και θέλουμε το καλό της ΑΕΚ».







Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002