Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Οκτωβρίου 12, 2009

ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ !!


Ως την καλύτερη επιλογή της καριέρας του θεωρεί ο Κρίστσιαν Νέμεθ την απόφασή του να ενταχθεί στο ρόστερ της ΑΕΚ, καθώς πιστεύει ότι έχει πολλά να μάθει με την παρουσία του στην Ένωση. Αυτό ισχυρίστηκε ο Ούγγρος άσος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην επίσημη ιστοσελίδα της FIFA. Ο επιθετικός της ΑΕΚ αναφέρθηκε βέβαια και στην εξαιρετική πορεία της Εθνικής του στο Παγκόσμιο Κύπελλο Νέων, ενώ τόνισε ότι πρότυπο του είναι ο Φερνάντο Τόρες.

«Αυτή η χρονιά είναι πολύ σημαντική για μένα. Πιστεύω πως στην ΑΕΚ είμαι σε καλά χέρια, γιατί μπορώ να μάθω πολλά και να τελειοποιήσω τις ποδοσφαιρικές και τεχνικές μου ικανότητες. Ελπίζω να πάνω όλα καλά και για τα υπόλοιπα θα φανεί στο μέλλον», δήλωσε αρχικά ο 20χρονος επιθετικός, για να απαντήσει αν αισθάνθηκε δίλλημα στο να αποχωρήσει από την ΑΕΚ ώστε να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Νέων. «Παρόλο που είχα πετύχει τα πρώτα μου γκολ με την ΑΕΚ, δεν ήταν δύσκολη η απόφαση να ενταχθώ στην εθνική ομάδα Νέων. Είναι σπουδαία εμπειρία η συμμετοχή σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο. Για μένα ήταν προτεραιότητα η συμμετοχή μου στη διοργάνωση και ήμουν σίγουρος πως ήθελα να είμαι εκεί», τόνισε.

Όσο για την μέχρι τώρα πορεία της Ουγγαρίας, τόνισε: «Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να φτάσουμε ως εδώ, αλλά είμαι πανευτυχής που τα καταφέραμε. Πάντα πίστευα πως μπορούμε να αποδώσουμε καλά, αλλά τώρα μπορούμε να αποδείξουμε πως δίκαια βρισκόμαστε μεταξύ των τεσσάρων κορυφαίων ομάδων του κόσμου. Το ματς με την Ιταλία ήταν το πιο συναρπαστικό για μας στη διοργάνωση. Όμως δεν πιστεύω πως δείξαμε το καλύτερό μας πρόσωπο. Πάντως ήταν ένα σπουδαίο ματς και δε νομίζω να έχουμε κάνει στο παρελθόν τέτοιο μεγάλο παιχνίδι. Εγώ άρχισα να παίζω ποδόσφαιρο για να έχω την ευκαιρία να παίζω σε τέτοιους αγώνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002