Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 30, 2011

Ο ΞΕΝΙΑΔΗΣ..

Σοβαρός, μετρημένος και αποφασισμένος να πάρει την ΑΕΚ! Κανείς δεν ξέρει πως θα καταλήξει αυτή η ιστορία με τον Βασίλη Ξενιάδη, η ουσία τώρα είναι πως ο επιχειρηματίας που θέλει να πάρει την ΑΕΚ μιλάει για πρώτη φορά και στο aek365.gr και δίνει το στίγμα του.
Ο Βασίλης Ξενιάδης βρίσκεται ξανά στην Αθήνα και ετοιμάζεται για το ραντεβού του με τον Σταύρο Αδαμίδη (ο οποίος και αυτός με τη σειρά του επέστρεψε από το Ντουμπάι): «Θα πάω στο ραντεβού γιατί αυτό πρέπει να γίνει. Θα πάω να ακούσω τον Αδαμίδη και θα με ακούσει και αυτός. Θα πάω στο ραντεβού για να τελειώνουμε. Ξέρω την κατάσταση την ΑΕΚ. Ξέρω τα πάντα. Θα τελειώσουμε σύντομα με αυτή την ιστορία. Θα πάω να πάρω την ΑΕΚ. Θέλω πρώτα βέβαια να τα πω σε εκείνον. Θέλω να μου το επιτρέψετε αυτό. Είναι το πρέπον. Προσωπικά θα ακούσω τον Αδαμίδη, να δω τι έχει να μου πει. Αν έχει κάτι, βέβαια. Θέλω να τελειώσουμε σήμερα ακόμα, εκτός κι αν ζητήσει λίγο χρόνο ο άνθρωπος, εφόσον βρήκε κάτι καλό εκεί που πήγε», μας είπε αρχικά ο κ. Ξενιάδης ο οποίος στο ερώτημα σχετικά με τις οικονομικές του προθέσεις ήταν απόλυτος:
«Θα βάλω τώρα 10 εκατ. ευρώ. Όχι 2,5 εκατ. ευρώ. 10! Και αυτά τα λεφτά θα πάνε στους παίκτες και τους υπαλλήλους που τους οφείλονται τόσα χρήματα».
Σχετικά με τις έως τώρα κινήσεις του ο Ξενιάδης μας είπε: «Όταν ψάχνεις μία Α.Ε. μαθαίνεις τα πάντα. Οι δικηγόροι μου είναι νούμερο «ένα» στην Ελλάδα. Αν θέλω να αγοράσω μία επιχείρηση, γνωρίζω τα πάντα. Από τον Αύγουστο το ψάχνω για την ΑΕΚ. Τον κ. Νοτιά τον ψάχναμε μέσω του κ. Στράτου μέσω email, μέσω τηλεφώνου, δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τώρα είναι ο Αδαμίδης εδώ. Αυτός να δω τι θα μου πει και πως θα μου τα πει. Εγώ είμαι ξεκάθαρος: Θέλω την ΑΕΚ και θα πάω να την πάρω. Δεν θα μας πάρει ώρα η συνάντηση».
Από εκεί και πέρα επειδή πολλά ακούγονται, γράφονται και λέγονται για το παρελθόν του στο ποδόσφαιρο και το κατά πόσο μπορεί ο κόσμος της ΑΕΚ να του έχει εμπιστοσύνη ο επιχειρηματίας εξήγησε: «Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο κόσμος. Ο κάθε ένας έχει τη δική του άποψη. Μακάρι να μου δοθεί η ευκαιρία να με κρίνουν στην ΑΕΚ. Είμαι ΑΕΚ από μικρό παιδί. Πολλοί με ξέρουν. Δεν με απασχολεί τι μπορεί να λένε, τώρα. Αλλά μετά! Και για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα και το παρελθόν: Έχω έναν αδερφό. Καμία σχέση δεν έχω μαζί του. Είναι άλλος άνθρωπος. Δεν έχω καμία σχέση με τον Αγροτικό Αστέρα. Με τον Αίαντα Σαλαμίνας πήγαμε να κάνουμε το deal, έχω καλές σχέσεις με το Δήμαρχο. Δεν έγινε, όμως. Δεν υπήρχε η προοπτική. Όσο για τον Ηρακλή, κακός ο κ. Ρέμος έμπλεξε το όνομά μου, τότε. Οι απόπειρες που έγιναν είναι γιατί θέλαμε να εμπλακούμε επιχειρηματικά. Και να στο πω κι αλλιώς: Δεν είχαμε εμπειρία τότε. Όλη αυτή η εμπειρία συγκεντρώθηκε και τώρα μπορούμε. Έτσι πιστεύω. Στην ΑΕΚ θα είναι καλύτερα τα πράγματα. Καλύτερα να ξεκινάς από χαμηλά και να προχωράς. Έχω φάει τη χλεύη από χαμηλά και τώρα δεν καταλαβαίνω τίποτα».
Ερώτηση τέθηκε και για τη δήλωση του Στέλιου Μανωλά, ο οποίος δημόσια ξεκαθάρισε ότι δεν επιθυμεί να είναι στην «ομάδα» του εφόσον τελικά πάρει την ΑΕΚ. «Δεν γνωρίζω προσωπικά τον κ. Μανωλά. Ο κ. Στράτος του είχε μιλήσει. Δεν θέλει ο άνθρωπος, οκ, τέλος. Τι να κάνουμε; Και εσένα αν σου έκανα μία πρόταση θα μου έλεγες «ναι» ή «όχι». Ε, ο κ. Μανωλάς απάντησε όχι».
Λόγος έγινε και για τα χρήματα που περιμένει να εισπράξει κάποια στιγμή από την οικογένεια Ψωμιάδη η ΑΕΚ: «Δεν περιμένω τα λεφτά του Ψωμιάδη. Να το ξεκαθαρίσω Μπορεί να πάρει η ΑΕΚ λεφτά πίσω σε 10 χρόνια. Μπορεί να μη τα πάρει και ποτέ. Βλέπουμε όλοι ότι υπάρχουν καθυστερήσεις. Δεν θέλω τα λεφτά αυτά για να διοικήσω στην ΑΕΚ. Δεν τα υπολογίζω καν».
Η κουβέντα έκλεισε με τον Βασίλη Ξενιάδη κάπως έτσι: «Θέλω να μπω στην ΑΕΚ 60% εξαιτίας συναισθήματος και 40% ως επιχειρηματίας. Εδώ στην πατρίδα μου το συναίσθημα το λέμε αλλιώς: Κα...λα! Αυτό έχω για την ΑΕΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002