Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Αυγούστου 13, 2012

ΕΡΧΕΤΑΙ..

Έτοιμος να έρθει μέσα στις επόμενες 48 ώρες στην Αθήνα, όταν πάρει τη βίζα στα χέρια του, εμφανίζεται ο Αχμέτ Μαγκντί, που ενδιαφέρεται ιδιαίτερα η ΑΕΚ. Ο παίκτης με δηλώσεις του στην ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ξεκαθάρισε ότι ο μάνατζέρ του χειρίζεται το θέμα της μετακινήσεις του στην ΑΕΚ, ενώ χαρακτήρισε τεράστια ευκαιρία για τον ίδιο η προοπτική να παίξει στην Ένωση:
«Την Παρασκευή πήρα στα χέρια μου ένα χαρτί από την ΑΕΚ, με το οποίο με ειδοποίησαν να έρθω στην Αθήνα. Με χαροποίησε πολύ αυτό το γεγονός γιατί θέλω πολύ να παίξω στην ΑΕΚ. Είναι μεγάλη ευκαιρία για μένα. Αύριο το πρωί (σ.σ. 14/8) θα πάω στην πρεσβεία να δω αν όλα είναι εντάξει με τη βίζα. Μόλις πάρω τη βίζα στα χέρια μου θα ταξιδέψω στην Ελλάδα. Ευελπιστώ την Τρίτη ή την Τετάρτη (15/8) να είμαι στην Ελλάδα», είπε ο Μαγκντί και πρόσθεσε: «Δεν έχω μιλήσει με ανθρώπους της ΑΕΚ γιατί με αυτά τα θέματα ασχολείται ο μάνατζέρ μου. Όμως ξέρω τον κ. Βλάχο από τον Πανιώνιο. Είχαμε δουλέψει μαζί για λίγο καιρό και είχαμε εξαιρετική συνεργασία. Επίσης ξέρω ότι τώρα με έχει στη μεταγραφική του λίστα και θέλει να με φέρει στην ΑΕΚ. Είναι πολύ τιμητικό για μένα. Όταν έρθω στην Ελλάδα θα περάσω από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια θα μιλήσουμε με την προοπτική συνεργασίας με την ΑΕΚ. Εγώ πάντως προπονούμαι όλο αυτό το διάστημα στην Τυνησία πολύ σκληρά. Είμαι επαγγελματίας και θέλω να διατηρούμε σε υψηλό επίπεδο. Είμαι σε καλή φυσική κατάσταση και πιστεύω όλα θα πάνε καλά».
Καταλήγοντας ο Αιγύπτιος χαρακτήρισε την ΑΕΚ για τον ίδιο μία τεράστια ευκαιρία: «Η ΑΕΚ είναι μία πολύ καλή ομάδα. Μία από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα. Μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα, αλλά πλέον πολλοί σύλλογοι στην Ευρώπη έχουν δυσκολίες. Εγώ βλέπω την ΑΕΚ ως μία τεράστια ευκαιρία να επιστρέψω στην Ευρώπη και να παίξω σε υψηλό επίπεδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002