Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Σάββατο, Ιανουαρίου 24, 2009

KAI O TEΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ !! ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΤΕ..!! ΜΗΝ ΣΑΣ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ..


Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο διοικητικό τοπίο της ΑΕΚ. ο Γιώργος Κιντής αποτελεί παρελθόν από την προεδρία της ΠΑΕ. Σήμερα, το αφεντικό της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ παρέδωσε το χαρτί της παραίτησής του στους μετόχους της ομάδας: «Τεθείσες σε κίνηση από τη μωρία και την απληστία ορισμένων, θα τους οδηγήσουν συντόμως, έκπληκτους και τσαλακωμένους, στην έξοδο», αναφέρει μεταξύ άλλων στην επίσημη ιστοσελίδα του «δικεφάλου» ο κ. Κιντής, εξαπολώντας ουσιαστικά τα «καρφιά» του κατά των Ντούσαν Μπάγεβιτς και Στέλιου Μανωλά… «"Πριν αναλάβω την προεδρία της ΑΕΚ, έθεσα ως «[μ]οναδική προϋπόθεση για να επανέλθω […] σε οποιαδήποτε θέση, συμπεριλαμβανομένης αυτής του προέδρου, [τη] σύνταξη ενός business plan στο οποίο θα καταγράφονται σαφώς στόχοι, πόροι, ευθύνες κι αρμοδιότητες [και] στο οποίο θα δεσμευθούμε, διοίκηση, μέτοχοι και τεχνική ηγεσία.» Και συνέχιζα: «Οίκοθεν νοείται ότι εάν δεν καταλήξουμε σε ένα κοινώς αποδεκτό business plan […] προσωπικά δε θα έχω θέση στη διοίκηση της ΑΕΚ.» Κρίνοντας ότι αυτό δεν είναι πλέον εφικτό, υπέβαλα την παραίτησή μου, ευχαριστώντας τους μετόχους της ΑΕΚ για την τιμή που μου έκαναν και την ευκαιρία που μου έδωσαν, έστω και για λιγότερο από δύο μήνες, να κάνω το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα», τόνισε αρχικά ο κ. Κιντής για να προσθέσει: «Δεν πρόκειται να κάνω καμία άλλη δήλωση, διότι οι εξελίξεις θα είναι πιο εύγλωττες. Τεθείσες σε κίνηση από τη μωρία και την απληστία ορισμένων, θα τους οδηγήσουν συντόμως, έκπληκτους και τσαλακωμένους, στην έξοδο. Τότε θα είναι η ώρα να πούμε πολλές ιστορίες από το θαυμαστό κόσμο του ποδοσφαίρου. Αντιλαμβάνομαι πλήρως την ανάγκη τους να εφευρίσκουν εν τω μεταξύ φανταστικούς εχθρούς, ώστε αφενός να έχουν έτοιμη τη δικαιολογία κι αφετέρου να δρουν ανενόχλητοι στο παρασκήνιο, αλλά έχω πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω στη ζωή μου». Υπάρχει πιθανότητα να μην είναι μόνο ο Κιντής που βάδισε στον δρόμο της εξόδου, αλλά και ο Τάκης Κανελλόπουλος. Σύμφωνα με πληροφορίες του NovaΣΠΟΡ FM 94.6, ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ φέρεται ενοχλημένος με την στάση του Μπάγεβιτς και γενικότερα για το κλίμα που επικρατεί τον τελευταίο καιρό…Αν τελικά γίνει πράξη, τότε αντιλαμβάνεστε πως η ΑΕΚ θα χάσει έναν εκ των βασικών της μετόχων!
Αναλυτικά η δήλωση: "O κύκλος μου στα διοικητικά δρώμενα της ΑΕΚ έκλεισε. Κατά το τελευταίο δίμηνο έχω βιώσει καταστάσεις εντελώς αντίθετες προς τη δική μου λογική, ηθική και αξιοπρέπεια, από ανθρώπους που συμφώνησα στην επιλογή τους.

Αρνούμαι να συμμετέχω σε αυτή την πρωτόγνωρη ατμόσφαιρα που έχει δημιουργηθεί και αποχωρώ εφόσον, παρά τις προσπάθειές μου, αδυνατώ να την αλλάξω.

Οι δυσκολίες ποτέ δεν με τρόμαξαν, αλλά πίστευα ότι πάντοτε μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσα από τη συνεργασία. Όμως, συνεχιζόμενες συμπεριφορές και πράξεις από ανθρώπους της ομάδας, δεν ήταν δυνατόν να συνεχίζονται να γίνονται ανεκτές από εμένα.
Κρατάω τις όμορφες στιγμές που πέρασα με όσους συμπορεύτηκα σε αυτή την πενταετή προσπάθεια και αποβάλω τις δυσάρεστες.

Είμαι υπερήφανος που συμμετείχα στη διάσωση της ΑΕΚ το 2004 και στην ανάπτυξή της στη συνέχεια εν μέσω γνωστών και αγνώστων προβλημάτων.

Πιο πολύ όμως είμαι υπερήφανος για τις αξίες της εντιμότητας, της ειλικρίνειας και του σεβασμού που όλοι μαζί υπηρετήσαμε πιστά και που μας ξεχώρισαν από πολλά μελανά παραδείγματα στον χώρο του ποδοσφαίρου και όχι μόνο.

Παραιτούμαι από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΕΚ. Εύχομαι στους φίλους μου και συμμετόχους καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο τους και δηλώνω την αμέριστη συμπαράστασή μου προς αυτούς.

Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους στην ΠΑΕ ΑΕΚ και ιδιαίτερα εκείνους με τους οποίους δουλέψαμε μαζί. Η διαδρομή αυτή ήταν από τις ομορφότερες της ζωής μο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002