Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Ιανουαρίου 28, 2013

ΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ..!

Ο Αντώνης Πετρόπουλος είναι ο σημαντικός πρωταγωνιστής της Ένωσης, από τη στιγμή που φόρεσε τα κιτρινόμαυρα, έχοντας χαρίσει πολύτιμους βαθμούς με τα γκολ που πέτυχε. Κόντρα στον ΟΦΗ πρόσθεσε ακόμα ένα στο λογαριασμό του και μιλώντας στην εφημερίδα «Ώρα των σπορ» αναφέρθηκε στη σχέση που δημιουργείται με την ΑΕΚ, την Εθνική ομάδα, αλλά και τις συγκρίσεις με τον Νίκο Λυμπερόπουλο.
Αναλυτικά όσα είπε ο Αντώνης Πετρόπουλος:
-το «δέσιμό του με την ΑΕΚ: «Έχω δεθεί με την ΑΕΚ από την πρώτη μέρα που ήρθα, όσο υπερβολικό κι αν ακούγεται αυτό. Είχα προτάσεις και από άλλες ομάδες, αλλά ήθελα να έρθω στην ΑΕΚ και να φορέσω τη φανέλα της. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα τα παιδιά με δέχτηκαν γρήγορα. Με βοήθησαν πολύ ο προπονητής, η διοίκηση και ο κόσμος. Μου δείχνουν πως με πιστεύουν κι αυτό μου δίνει ψυχολογία. Ακόμη δεν έχω καταφέρει τίποτα».
-τα δύσκολα σενάρια: «Δεν θέλω να αναφέρομαι καν στη λέξη 'υποβιβασμός'. Δεν υπάρχει καν αυτό όταν μιλάμε για την ΑΕΚ. Πιστεύω πως θα φύγουμε γρήγορα από τη δύσκολη θέση. Πρέπει να ματώνουμε τη φανέλα σε κάθε ματς για να ξεφύγουμε από την επικίνδυνη ζώνη. Είμαστε καλά, βελτιωνόμαστε συνεχώς και πιστεύω πως στο τέλος δεν θα έχουμε πρόβλημα. Νομίζω πως όλα είναι στο χέρι μας κι εξαρτάται από μας και μόνο το πού θα βρεθούμε στο τέλος της χρονιάς».
-τις συγκρίσεις με τον Λυμπερόπουλο: «Κάθε παίκτης είναι διαφορετικός. Ο Λυμπερόπουλος είναι ένας τεράστιος ποδοσφαιριστής και μακάρι να καταφέρω να πετύχω όσα πέτυχε αυτός με τη φανέλα της ΑΕΚ. Τον θαυμάζω γιατί εκτός από μεγάλος παίκτης είναι και φανταστικός άνθρωπος».
-τις απαντήσεις που καλείται να δώσει: «Δεν έχω να δώσω καμία απάντηση και σε κανέναν. Ξέρω ποιος είμαι και ποιες οι δυνατότητές μου. Εγώ κοιτάω να κάνω τη δουλειά μου και τίποτα περισσότερο».
-τον κόσμο της ΑΕΚ: «Ο κόσμος της ΑΕΚ είναι απίστευτος. Απέναντι στον ΟΦΗ 10.000 άτομα τραγουδούσαν μέσα στη βροχή. Είναι τεράστια η δύναμη που αντλούμε από αυτούς. Τους χρειαζόμαστε και τους έχουμε ανάγκη».
-το ενδεχόμενο κλήσης στην Εθνική: «Φυσικά και υπάρχει στο μυαλό μου η Εθνική. Ποιος παίκτης δεν θέλει να παίξει με την εθνική του ομάδα; Από εκεί και πέρα είναι θέμα προπονητή αν θα με επιλέξει κάποια στιγμή. Μακάρι να συμπεριληφθώ κάποια στιγμή στα πλάνα του κ. Σάντος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002