Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2009

ΦΕΤΟΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ !!


Ο τεχνικός της ΑΕΚ μιλάει στο aek365.gr με αφορμή την συμπλήρωση 21 χρόνων από την ημέρα που έκανε ντεμπούτο, σε επίσημο παιχνίδι, στον πάγκο της Ένωσης

Έχουν περάσει 21 χρόνια από την ημέρα που ο Ντούσαν Μπάγεβιτς έκανε το ντεμπούτο του στους ελληνικούς πάγκους με την φόρμα της ΑΕΚ. Τότε η Ένωση έπαιζε στο Καραϊσκάκη με τον Πανιώνιο, όπου ηττήθηκε με 1-0. Η πρεμιέρα δεν συνοδεύτηκε με επιτυχία, όμως η ολοκλήρωση της χρονιάς ανέδειξε την ΑΕΚ πρωταθλήτρια. Ο Ντούσαν Μπάγεβιτς μιλάει στο aek365.gr για τα 21 χρόνια προπονητικής καριέρας, που έχει συνοδευτεί με πολλούς τίτλους.

Παρά το γεγονός ότι ο Σερβοέλληνας τεχνικός δεν θυμόταν την σημερινή επέτειο, έδειξε ξαφνιασμένος με το πέρασμα τόσων χρόνων. «Ειλικρινά δεν το θυμόμουν καθόλου. Μου φαίνεται σαν να μην πέρασε ούτε μία μέρα από τότε. Όλα τα έχω στο μυαλό μου», ήταν το πρώτο σχόλιο του Ντούσαν Μπάγεβιτς, για να συμπληρώσει: «Είναι πολύ σημαντικά για μένα όλα αυτά τα χρόνια. Ήρθα στην Ελλάδα πρώτα ως παίκτης και μετά ως προπονητής. Πέρασα πολύ όμορφα τόσα χρόνια και εγώ και η οικογένεια μου. Η επιλογή μου να έρθω εδώ με δικαίωσε και θεωρώ πολύ σημαντική αυτή την απόφαση που είχα πάρει τότε. Έχουν συμβεί πολλά πράγματα και καλά και κακά. Όμως κρατάω μόνο τα καλά και προχωράω. Η ζωή συνεχίζεται και έχω να θυμάμαι πολλές, καλές και σημαντικές στιγμές».

Εν συνεχεία δεν θέλησε να αναφερθεί στην πιο σημαντική από τις παραπάνω στιγμές στην καριέρα του, λέγοντας: «Είναι πολλά πράγματα. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο. Πιο σπουδαίο από όλα όμως είναι ότι σαν προπονητής έχω κάνει σωστά την δουλειά μου όλα αυτά τα χρόνια και το ότι ήρθα στην Ελλάδα είναι το πιο σημαντικό από όλα». Όσο για τον ποιον παίκτη και πρόεδρο είχε την καλύτερη συνεργασία μαζί του, τόνισε: «Δεν μπορώ να αναφερθώ σε κάποιο συγκεκριμένα. Είμαι υπερήφανος για όλους τους παίκτες που έχω συνεργαστεί στο παρελθόν. Ήταν όλοι τους καλοί και όλοι τους με έχουν βοηθήσει όλα αυτά τα χρόνια. Το ίδιο και με τους προέδρους. Με άλλους λίγο και με άλλους περισσότερο είχαμε πολύ καλή συνεργασία».

Ολοκληρώνοντας τα λεγόμενα του και αναφορικά με το πώς φαντάζεται να κλείσει την καριέρα του στους πάγκους, ξεκαθάρισε: «Το έχω ξαναπεί. Θα ήθελα να κλείσω την καριέρα μου με ένα πρωτάθλημα με την ΑΕΚ. Όπως ξεκίνησα όταν πρωτοήρθα στην Ελλάδα, έτσι θα ήθελα και να τελειώσω. Αυτό είναι το όνειρο μου και ελπίζω να το πετύχουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002