Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Κυριακή, Οκτωβρίου 12, 2008

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΠΛΑΝΚΟ....

blanco.jpgΜΟΝΟ ΑΕΚ Ο ΖΟΡΡΟ...
Συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM έδωσε ο Ισμαέλ Μπλάνκο. Ο Αργεντίνος επιθετικός της ΑΕΚ αναφέρθηκε σε όλα τα θέματα που απασχολούν τον ίδιο και την ομάδα, ενώ σε ερώτηση για το αν θα έπαιζε σε άλλη ελληνική ομάδα, απάντησε χαρακτηριστικά: «Μόνο ΑΕΚ»! Ο Μπλάνκο χαρακτήρισε σκληρό τον αποκλεισμό από την Ομόνοια και τόνισε ότι αυτό που λείπει ως τώρα από την Ένωση είναι η δημιουργία ευκαιριών για γκολ.

Αναλυτικά όσα δηλώνει ο Μπλάνκο.

«Μου κόψατε το διήμερο ρεπό, αλλά δεν πειράζει. Σας ευχαριστώ που είμαι εδώ.

Εγώ πιστεύω ότι το πρωτάθλημα μόλις ξεκίνησε. Έχει πάρα πολύ δρόμο ακόμη, προσπαθούμε να βρούμε τον καλύτερο τρόπο παιχνιδιού, την καλύτερη κυκλοφορία της μπάλας. Υπάρχει πάρα πολύς δρόμος ακόμη και αυτό το -5 από την κορυφή δεν είναι μειονέκτημα για εμάς.

Δε νομίζω ότι φταίει το σύστημα για μένα, για το γεγονός ότι δε σκοράρω σε κάθε ματς. Τώρα ξεκινήσαμε, δεν έχουν γίνει ούτε 6 αγωνιστικές. Έχω ήδη βάλει δύο γκολ και το ότι είμαι επιθετικός δε σημαίνει ότι πρέπει να βάζω πάντα γκολ. Εγώ κάνω τη δουλειά μου καθημερινά, είμαι ήρεμος και περιμένω τον αγώνα για να κάνω το καλύτερο δυνατό. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, προσπαθώ πάντα για το καλύτερο.

Τα όσα ακούστηκαν για μεταγραφή μου το καλοκαίρι; Ποια ομάδα με ήθελε; Έχω ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο με την ΑΕΚ. Για την ΑΕΚ δουλεύω και αγωνίζομαι. Από εκεί και πέρα αν έρθει κάποια πρόταση θα συζητηθεί. Αν βολεύει εμένα και πάνω από όλα την ΑΕΚ. Εγώ, πάντως, έχω δώσει την υπογραφή μου στην ΑΕΚ και αυτό σκέφτομαι. Δεν με απασχολεί τίποτα άλλο, μόνο η ομάδα μου.

Αν θα έπαιζα στην Ασία όπως ο Ριβάλντο; Αυτό είναι θέμα προς συζήτηση. Αν είναι προς το συμφέρον της ΑΕΚ και το δικό μου. Αυτά τα πράγματα αναλύονται, κοιτάμε και το αν βολεύει την οικογένεια φυσικά. Είμαι εδώ, πάντως, αυτή τη στιγμή και με ενδιαφέρει η ΑΕΚ και μόνο.

Ναι, η ζωή στην Ελλάδα μου αρέσει πάρα πολύ. Περνάω πάρα πολύ όμορφα εγώ κι η οικογένεια μου και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Η ζωή εδώ μοιάζει με την Αργεντινή και αυτό με κάνει ευτυχισμένο. Ο κόσμος μέχρι τώρα με έχει δεχθεί πολύ ζεστά. Δεν είναι μόνο οι οπαδοί της ΑΕΚ, αλλά με εκπλήσσει το γεγονός ότι μου λένε καλά λόγια και οπαδοί άλλων ομάδων που με συναντάνε στο δρόμο και αυτό με κάνει να αισθάνομαι πάρα πολύ όμορφα εδώ.

Όχι, έχω συμβόλαιο με την ΑΕΚ και παίζω για την ΑΕΚ. Δε θα πήγαινα σε Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό. Μόνο ΑΕΚ.

Το πρωτάθλημα φέτος θα είναι πολύ πιο δύσκολο σε σχέση με πέρυσι. Ομάδες με εξέπληξαν σε σχέση με πέρυσι, όπως ο ΠΑΟΚ. Έχει ενισχυθεί αρκετά και τα πράγματα φέτος θα είναι πολύ πιο δύσκολα για όλους.

Μιλάω λίγα ελληνικά. Θέλω να τα πω, αλλά αγχώνομαι και τα ξεχνάω.

Ο κ. Δώνης δουλεύει πολύ, αναζητεί τον καλύτερο τρόπο για την ομάδα. Στην προηγούμενη ομάδα του είχε κάνει πολύ καλή δουλειά. Δεν έχω να πω κάτι περισσότερο.

Για τον αποκλεισμό από την Ομόνοια; Η αλήθεια είναι ότι για εμάς ήταν πάρα πολύ σκληρός αυτός ο αποκλεισμός. Την πρόκριση τη χάσαμε στην Αθήνα γιατί δεν μπορέσαμε να βάλουμε ένα γκολ και όλα ξεκίνησαν ίσως επειδή ήρθαν πάρα πολλοί νέοι παίκτες στην ομάδα και αυτό έκανε τα πράγματα λίγο πιο περίπλοκους για τους υπόλοιπους. Μέχρι να προσαρμοστούμε και να βρούμε τους ρόλους μας στην ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002