Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Τρίτη, Δεκεμβρίου 09, 2008

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΝΩΛΑ..

Βέβαιος πως η συνεργασία του με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς θα είναι καλή και θα έχει θετικά αποτελέσματα για την ΑΕΚ παρουσιάζεται ο Στέλιος Μανωλάς σε συνέντευξή του στο «AEK Empire», που κυκλοφορεί την Τρίτη. «Όταν ήταν προπονητής μου είχαμε έρθει σε κόντρα, αλλά πήραμε τέσσερα πρωταθλήματα. Έχουμε κοινές απόψεις και είμαι στη θέση αυτή για να ικανοποιήσω τις επιθυμίες του», δήλωσε ο νέος τεχνικός διευθυντής της «Ένωσης». «Νιώθω υπεύθυνος για την κατάσταση της ομάδας. Θέλω να εξελίσσομαι και να σταθώ στο ύψος της ΑΕΚ», τόνισε ο Αγκουστίν Πελετιέρι στο περιοδικό της ομάδας. Στη συνέντευξή του ο Στέλιος Μανωλάς μεταξύ άλλων μίλησε: Για το ρόλο που θα έχει στη νέα προσπάθεια της ΑΕΚ: «Ο ρόλος του τεχνικού διευθυντή έχει απαιτήσεις και για να μπορείς να τον υπηρετήσεις πρέπει να πληροίς ορισμένες προϋποθέσεις. Πιστεύω ότι θα με βοηθήσει πολύ η παρουσία μου στην εθνική, διότι για ένα διάστημα ήμουν ο τεχνικός διευθυντής των μικρών εθνικών ομάδων. Επίσης, είχα μια πρώτη εμπειρία για τρεις μήνες το καλοκαίρι με τη Ραπίντ Βουκουρεστίου λόγω γνωριμίας με τον πρόεδρο της ομάδας. Δούλεψα εκεί και πήρα κάποια πράγματα. Σημαντικό για μένα είναι πως γνωρίζω καλά την κατάσταση της ΑΕΚ. Σε αυτή τη θέση πρέπει να έχεις εμπειρία. Στο εξωτερικό στην πλειοψηφία τους οι ομάδες έχουν για τεχνικούς διευθυντές παλιούς ποδοσφαιριστές. Στην Ιταλία, εξ όσων γνωρίζω, υπάρχει και σχολή τεχνικών διευθυντών που αν δεν την τελειώσεις, δεν μπορείς να εργαστείς. Πέρα από την εμπειρία, τις γνώσεις για τις μεταγραφές, την ικανότητα να συντονίζεις όλο το αγωνιστικό κομμάτι, πρέπει να έχεις και κάποιες βασικές γνώσεις marketing. Στην ΑΕΚ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Το παραγωγικό κομμάτι, που είναι η ομάδα, είναι ο τομέας στον οποίο θα δραστηριοποιούμαι. Μεγάλη βοήθεια είναι η παρουσία του Μπάγεβιτς. Είναι άνθρωπος της ΑΕΚ, έχει παίξει στην ομάδα, έχει δουλέψει και έχει πετύχει, δίχως τεχνικό διευθυντή. Οι απαιτήσεις του ποδοσφαίρου σήμερα, βέβαια, είναι περισσότερες και χρειάζεται ο τεχνικός διευθυντής. Το εμπορικό και το οικονομικό κομμάτι θα το χειρίζονται άνθρωποι της ομάδας. Δυσκολίες στην αρχή θα υπάρξουν. Όταν, όμως, έχεις ξεκάθαρη άποψη για τις καταστάσεις, μια συγκεκριμένη κατεύθυνση – όχι μόνο στο πως δουλεύεις, μα και στο πως κινείσαι στη ζωή σου – και συγκεκριμένες αρχές και αξίες, βρίσκεις το δρόμο σου». Για το μεταγραφικό κομμάτι: «Δεν με αγχώνει, διότι δεν θα είναι καθαρά δική μου η απόφαση. Όλα θα γίνονται σε συνεργασία με τον προπονητή και σύμφωνα με τις δικές του απαιτήσεις. Εγώ δουλεύω για την ομάδα. Με έβαλαν εδώ για να προασπίσω τα συμφέροντά της. Θα υπάρχει συγκεκριμένο μπάτζετ, το οποίο αν ξεπεραστεί, θα είναι για λίγο. Αυτά τα γνωρίζει ο προπονητής και δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα, διότι έχουμε κοινές απόψεις. Χαρακτηριστικό είναι πως όταν ήμουν ποδοσφαιριστής ακόμα ο κ. Μπάγεβιτς με είχε ρωτήσει για την απόκτηση του Σαραβάκου. Και για πολλούς ακόμα ρωτούσε τη γνώμη μου. Κάτι τέτοιο θα συμβαίνει και τώρα. Ο προπονητής ξέρει καλύτερα τι χρειάζεται. Εγώ είμαι εκεί για να ικανοποιήσω τις επιθυμίες του. Να ψάξω να βρω αυτό που θέλει». Για τις σχέσεις του με τον Ντούσαν Μπάγεβιτς: «Γενικά είμαι εκρηκτικός άνθρωπος, αλλά δεν κρατάω κακίες. Ήμουν και συμπαίκτης με τον Μπάγεβιτς στην πολύ μεγάλη ομάδα της χρυσής εποχής του αείμνηστου Μπάρλου. Ήμουν μέλος αυτής της ομάδας, παρότι δεν ήμουν ακόμα επαγγελματίας. Έκανα προπόνηση με αυτά τα μεγαθήρια. Σε ένα άθλημα που είναι ανταγωνιστικό και εγωιστικό, δημιουργούνται κόντρες και διαφωνίες. Ως συμπαίκτης του Μπάγεβιτς ήμουν πολύ μικρός. Ως προπονητής είναι αλήθεια πως ήρθαμε πολλές φορές σε κόντρα. Υπήρχε και χρονιά που δεν μιλούσαμε καθόλου, αλλά η κόντρα αυτή οδήγησε σε τέσσερα πρωταθλήματα. Ποτέ, όμως, δεν αμφισβήτησε ο ένας τον άλλο σε θέμα ικανοτήτων και σε θέματα δουλειάς. Εκ των υστέρων και έπειτα από τα τρία χρόνια που εργάστηκα ως προπονητής, θα έλεγα ότι οι προπονητές έχουν πιο πολύ δίκιο από τους ποδοσφαιριστές. Οι διαφωνίες μας ήταν περισσότερο πάνω σε δικές μου συμπεριφορές. Ήμουν νευρικός. Φώναζα στους παίκτες καμία φορά, τσακωνόμουν στα αποδυτήρια, ενώ εκείνος ήθελε περισσότερη ηρεμία. Δεν είχαμε κάτι άλλο να χωρίσουμε». Ο Αγκουστίν Πελετιέρι μεταξύ στην πρώτη του συνέντευξη μεταξύ άλλων μίλησε: Για τη μέχρι τώρα πορεία της ομάδας: «Νιώθω άσχημα, αλλά και υπεύθυνος για την όλη κατάσταση. Εμείς που είμαστε μέσα στο γήπεδο και μόνο εμείς έχουμε τα όπλα για να αλλάξουμε αυτή την κατάσταση. Το πιο καθοριστικό παιχνίδι κατά την προσωπική μου άποψη ήταν με το Θρασύβουλο. Όπως ξεκίνησε θα μπορούσε να μας είχε δώσει μεγάλη αυτοπεποίθηση για να ξεκολλήσουμε επιτέλους. Έτσι όπως γύρισε το παιχνίδι ήταν κάτι το απίστευτο που ακόμα δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει». Για τη μεταγραφή του και την αγωνιστική του παρουσία: «Η ΑΕΚ μου έδωσε μια μεγάλη ευκαιρία. Στόχος μου είναι να εξελίσσομαι συνεχώς και να είμαι ικανός να στέκομαι στο ύψος μιας μεγάλης ομάδας όπως είναι η ΑΕΚ. Κάποιες στιγμές έδειξα αυτά που μπορώ να κάνω μέσα στο γήπεδο, κάποιες άλλες όχι. Φιλοδοξώ να δώσω πολλά πράγματα σε αυτή την ομάδα. Είμαι σε καλή κατάσταση, αλλά υπάρχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης». Για το ρόλο του Μπλάνκο στη μεταγραφή του: «Ήξερα ότι η ΑΕΚ είναι ένας σημαντικός σύλλογος στην Ελλάδα και στην Ευρώπη και τη γνώρισα καλύτερα από τον Μπλάνκο, διότι στην Αργεντινή κάθε Σαββατοκύριακο έδειχναν τα γκολ που σημείωνε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002