Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 15, 2008

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ..

Την επιθυμία του να αγωνιστεί στην ΑΕΚ, εξέφρασε ο μεσοεπιθετικός του Λεβαδειακού, Ροντρίγκες Φερέιρα Λεονάρντο, μέσω δηλώσεων του. Δίκαιο χαρακτήρισε το αποτέλεσμα του αγώνα με τον Άρη ο Ντούσαν Μπάγεβιτς. Στην έλλειψη τύχης στάθηκαν οι Εντίνιο, Μπασινάς. Για ποιόν παίκτη έχει κάνει δελεαστική πρόταση η «Ένωση», σύμφωνα με τον Τύπο της Αργεντινής.

«Εμένα μου αρέσει η ΑΕΚ!»

Την ΑΕΚ έχει ως πρώτη επιλογή για να συνεχίσει την καριέρα του ο μεσοεπιθετικός του Λεβαδειακού, Λεονάρντο, όπως δήλωσε ύστερα από ερώτηση που του έγινε, μετά την αναμέτρηση της ομάδας του με τον Πανθρακικό. «Εμένα μου αρέσει η ΑΕΚ! Όταν ήρθα από τη Βραζιλία είχα πάει και έκανα προπονήσεις εκεί για δύο μήνες. Ήταν όλα τέλεια. Μου άρεσε πάρα πολύ και γι' αυτόν τον λόγο θα ήθελα να επιστρέψω, για να παίξω και να τη βοηθήσω αυτή τη φορά. Είναι πάρα πολύ θετικό που επέστρεψε και ο Ντούσαν Μπάγεβιτς, ο οποίος είναι πάρα πολύ καλός προπονητής. Πιστεύω ότι μ' αυτόν η ΑΕΚ θα βρει τον δρόμο της», ανέφερε ο Βραζιλιάνος, αλλά είπε πως δεν θα είχε πρόβλημα να αγωνιστεί και στον Παναθηναϊκό ή τον Ολυμπιακό.

«Δεν θα είχα πρόβλημα να παίξω στον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό, αλλά δεν σας κρύβω ότι θα προτιμούσα να πάω στην ΑΕΚ. Το όνειρό μου είναι να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Μέχρι να συμβεί αυτό, όμως, είμαι συγκεντρωμένος στον Λεβαδειακό και κάθε αγωνιστική προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για να κερδίζει η ομάδα μου», ήταν τα λόγια του Λεονάρντο.

«Δελεαστική πρόταση της ΑΕΚ για Ασεβέδο»

Το ρεπορτάζ των προηγούμενων ημερών περί ενδιαφέροντος της ΑΕΚ για τον μέσο της Σαν Λορέντζο, Βάλτσερ Ασεβέδο, επιβεβαιώθηκε και μέσω του Τύπου της Αργεντινής. Συγκεκριμένα η «Ole», ανέφερε: «Ο Ασεβέδο παραμένει στο στόχαστρο της ΑΕΚ, έστω κι αν δεν είχε πολλές ευκαιρίες να δείξει την αξία του στο πρωτάθλημα Απερτούρα».

Για άρνηση της Εστουντιάντες σε «δελεαστική πρόταση που δέχθηκε από την ΑΕΚ» για απόκτηση του δεξιού μπακ Κριστιάν Σελάι κάνει λόγο η «Diario Hoy». Η «Ένωση» θέλει δεξί μπακ, αλλά δεν προκύπτει από την ομάδα πως έκανε πρόταση για αυτόν τον παίκτη.

«Μπορούσαμε να το γυρίσουμε»

Να πάρει τους τρεις βαθμούς από το χθεσινό παιχνίδι με τον Άρη, μπορούσε η ΑΕΚ, σύμφωνα με τον σκόρερ της, Αρνάλντο Εντίνιο, αλλά πως τόνισε, έλειπε η τύχη. «Είμαι στενοχωρημένος που δεν καταφέραμε να νικήσουμε. Όλοι οι παίκτες παλεύουμε για να βοηθήσουμε την ΑΕΚ να κερδίζει. Εγώ έκανα απλώς τη δουλειά μου. Κάθε παιχνίδι που περνά υπάρχει βελτίωση και γίνεται εμφανής η διαφορά. Μας λείπει όμως η τύχη...», ανέφερε ο Πορτογάλος και για την παρουσία του Ντούσαν Μπάγεβιτς στον πάγκο της ομάδας, σχολίασε: «Ο προπονητής είναι καινούργιος. Προσπαθούμε να ακούσουμε τις ιδέες του και να ακολουθήσουμε αυτά που θέλει στο γήπεδο. Θέλουμε να βελτιωθούμε, να κερδίζουμε και να κάνουμε χαρούμενο και τον κόσμο».

Αν και στο παρελθόν έχει δείξει την δυσαρέσκεια του, όταν δεν αγωνίζεται βασικός, ο πρώην παίκτης της Σετουμπάλ τοποθετήθηκε, λέγοντας: «Είμαι εδώ για να βοηθάω. Είναι το ίδιο για μένα είτε να αγωνίζομαι βασικός είτε να μπαίνω αλλαγή. Είμαι επαγγελματίας και αυτό που θέλω είναι να είμαι χρήσιμος στην ομάδα μου όσο περισσότερο μπορώ. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τον Ντέμη Νικολαΐδη, γιατί λόγω αυτού βρίσκομαι στην ΑΕΚ αυτή τη στιγμή».

Μπασινάς: «Δείξαμε σημάδια βελτίωσης»

Στην έλλειψη τύχης στάθηκε και ο Άγγελος Μπασινάς, αναφερόμενος στο χθεσινό παιχνίδι. «Είναι δύσκολο να αγωνίζεσαι σε ένα τόσο γεμάτο γήπεδο και με αντίπαλο μία δυνατή ομάδα, όπως εμφανίζεται ο Άρης τα τελευταία χρόνια. Είχαμε κάποιες ευκαιρίες να πάρουμε το παιχνίδι, αλλά η μπάλα δεν μας έκανε τη χάρη. Στο δεύτερο ημίχρονο κυνηγήσαμε το παιχνίδι και δείξαμε ότι θέλαμε να γυρίσουμε το αποτέλεσμα. Δείξαμε χαρακτήρα. Όσο περνούσε ο χρόνος οι προσπάθειές μας γίνονταν πιο δύσκολες από τον βαρύ αγωνιστικό χώρο. Θεωρώ ότι έχουμε δείξει σημάδια βελτίωσης σε σχέση με προηγούμενες εμφανίσεις μας», επεσήμανε ο 32χρονος μέσος και αναφέρθηκε στη δυσκολία που υπάρχει για να φτάσουν οι «κιτρινόμαυροι» στην κορυφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002