Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Κυριακή, Ιουλίου 24, 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ...

Συνέντευξη στην στην εφημερίδα «Realnews» παραχώρησε η Έιντουρ Γκούντγιονσεν. Ο σούπερ-σταρ της ΑΕΚ εξήγησε τους λόγους που αποδέχθηκε την πρόταση της ΑΕΚ και τόνισε ότι θα κάνει τα πάντα για τη νέα του ομάδα. Ο Ισλανός δήλωσε ότι τον εξέπληξε η υποδοχή που του ετοίμασαν οι οπαδοί της Ένωσης στο αεροδρόμιο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
-Τι σε έπεισε να έρθεις στην Ελλάδα;
«Είναι πρόκληση, νέα πορεία για την καριέρα μου. Οι κύριοι Αδαμίδης και Γκρέταρσον μου έδειξαν ότι αξίζει να έρθω».
-Ένα σχόλιο για την υποδοχή που σου επιφυλάχθηκε;
«Με άφησε έκπληκτο. Ποτέ στην καριέρα μου δεν έχω δει κάτι τέτοιο. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να βοηθήσω την ομάδα».
-Για το ελληνικό πρωτάθλημα;
«Θα θέσω νέους στόχους και θα προσπαθήσω να τους κατακτήσω. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Η περσινή σεζόν ήταν επιτυχημένη με την κατάκτηση του κυπέλλου. Έχουμε φιλοδοξίες και θα προσπαθήσουμε να τα καταφέρουμε».
-Μια υπόσχεση για τον κόσμο της ΑΕΚ;
«Ενθουσιάστηκα με τους οπαδούς, πολύ όμορφο το συναίσθημα. Ποτέ, δεν δίνω υποσχέσεις που δεν μπορώ να κρατήσω, αυτό που υπόσχομαι είναι ότι θα φορέσω με περηφάνια τη φανέλα της και θα κάνω τα πάντα γι΄αυτήν».
 
-Η νέα σου ομάδα έχει 17 χρόνια να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Μπορείς να αλλάξεις την μοίρα της;
«Θα κάνω το παν. Θέλω να γίνω μέρος της ιστορίας της. Κάθε αλλαγή πρέπει να αντιμετωπίζεται με πάθος. Η κατάκτηση του Κυπέλλου ήταν μια επιτυχία και θέλουμε να δώσουμε συνέχεια».
-Πότε θα είσαι έτοιμος;
«Θα προσπαθήσω το συντομότερο δυνατόν να καλύψω το έδαφος και να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση. Θα είμαι έτοιμος για τις επίσημες υποχρεώσεις μας. Εννοείται ότι στο πρώτο ματς θα είμαι έτοιμος».
-Σε ποια θέση σου αρέσει να αγωνίζεσαι;
«Έχω συνηθίσει να παίζω σε διάφορες θέσεις και ως μεσοεπιθετικός και ως δεύτερος επιθετικός».
-Για τα ελληνικά ντέρμπι έχεις ενημερωθεί;
«Τα ντέρμπι δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο και τα έχω ζήσει. Θέλω να δώσω χαρά στους φιλάθλους της ΑΕΚ. Έχω μάθει να παίζω σε ματς με μεγάλη πίεση, που δεν είναι μόνο μπάλα αλλά σαν πόλεμος. Ανυπομονώ να βρεθώ αντιμέτωπος με τις ευθύνες αυτές και να ανταποκριθώ στις προσδοκίες και απαιτήσεις του κόσμου της».
-Ισχυρίζονται κάποιοι ότι δεν είσαι σε καλή κατάσταση και γι' αυτό διάλεξες το ελληνικό ποδόσφαιρο;
«Όσοι λένε αυτά την απάντηση θα την πάρουν μέσα στο γήπεδο. Δεν έχει νόημα να απαντώ εδώ. Θα το κάνω με την απόδοση μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002