Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Τρίτη, Ιουλίου 19, 2011

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Ο ICE-MAN !!

Ο ίδιος και ο πατέρας του πήραν μια γεύση από τα νέα δεδομένα της ζωής τους στην Αθήνα, καθώς «εγκλωβίστηκαν» στο κέντρο από την διαδήλωση τον οδηγών ταξί. Όμως ο Ειντούρ Γκούντγιονσεν δεν έχασε το πλατύ χαμόγελο του. Το έχει... κολλημένο από την χθεσινή υποδοχή των οπαδών της ΑΕΚ. Και δείχνει να απολαμβάνει πλέον κάθε στιγμή του στην νέα του ομάδα. Πρωταθλήματα και κύπελλα δεν υποσχέθηκε. Μικρή σημασία έχει. Υποσχέθηκε το σημαντικότερο. Να παίξει το καλύτερο ποδόσφαιρο του. Κάτι που εκ των πραγμάτων σημαίνει τίτλους.
«Συγνώμη που σας άφησα να περιμένετε. Είμαι χαρούμενος και ενθουσιασμένος να είμαι εδώ. Είναι ένα νέο βήμα στην καριέρα μου. Και μια πρόκληση για μένα. Θα ήθελα να τα δώσω όλα. Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από την πρώτη μου μέρα εδώ και από τις εγκαταστάσεις της ΑΕΚ που έχω δει.. Εντυπωσιάστηκα από τον ενθουσιασμό και την θέληση του προέδρου να με φέρει στην ΑΕΚ. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που αποφάσισα να έρθω στην ΑΕΚ. Για μένα είναι μια νέα πρόκληση. Ο πρόεδρος μου εξήγησε την ιστορία του συλλόγου. Είχα ακούσει για την ΑΕΚ. Τις επόμενες μέρες θα προσπαθήσω να μάθω όλα όσα πρέπει για να την νέα μου ομάδα. Πρέπει να παραδεχθώ πως οι οπαδοί μ' άφησαν άναυδο. Ήταν μια νέα εμπειρία για μένα. Ποτέ στην καριέρα μου δεν δίνω υποσχέσεις. Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα φορέσω την φανέλα με μεγάλη τιμή. Και κάθε στιγμή θα δίνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα μου. Θέλω κι εγώ να μείνω σαν ένα μεγάλο ή μικρό κομμάτι στην ιστορία της ΑΕΚ. Είναι μια διαφορετική εμπειρία. Διαφορετικά πράγματα να διεκδικήσω. Έχω διαφορετικούς στόχους αυτή την φορά και αυτό το άγνωστο που έχω μπροστά, είναι που ανεβάζει την αδρεναλίνη και αποτελεί πρόκληση. Αυτό που θέλω είναι να παίξω το καλύτερο μου ποδόσφαιρο και ελπίζω πως και σ' αυτή την πρόκληση θα έχω μια μεγάλη επιτυχία. Την προηγούμενη σεζόν η ΑΕΚ κατέκτησε το κύπελλο και είναι σημαντικό. Φυσικά και αυτό που θέλω είναι να πετύχουμε κάτι καλύτερο του χρόνου, απ' ότι η ομάδα πέτυχε φέτος. Σε λίγες μέρες θα είμαι στην Σλοβενία για να βρεθώ μαζί με την ομάδα. Θα κάνω ότι μπορώ για να μπορέσω να είμαι έτοιμος όποτε ο προπονητής και η ομάδα με χρειαστεί. Πιστεύω πως θα είμαι έτοιμος για το πρώτο παιχνίδι. Έχω παίξει σε πολλές θέσεις. Θα συζητήσω με τον προπονητή. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να βρεθεί μια ισορροπία στην ομάδα. Και από την στιγμή που βρίσκεται αυτή η ισορροπία, δεν έχει σημασία σε ποια θέση θα αγωνιστώ. Έχω παίξει και επιθετικός και δεύτερος επιθετικός, αλλά δεν είναι αυτό που έχει μεγάλη σημασία. Τα ντέρμπι ξέρω πως δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι. Είναι κάτι πολύ παραπάνω και αφορά την περηφάνια. Είμαι τυχερός που έχω ζήσει στην καριέρα μου τέτοια ντέρμπι. Και ανυπομονώ να ζήσω και πάλι την ατμόσφαιρα ενός ντέρμπι και να βοηθήσω την ομάδα και να δώσω χαρά στον κόσμο. Όταν ήρθα στο αεροδρόμιο, κατάλαβα πως οι απαιτήσεις είναι τεράστιες. Και πως θα υπάρχει πίεση. Όμως παντού και πάντα στο ποδόσφαιρο πρέπει να υπάρχει πίεση. Και πρέπει να διαχειρίζεσαι σωστά αυτή την πίεση. Θα πρέπει να αντιμετωπίσω τις ευθύνες που απορρέουν από τις προσδοκίες των οπαδών και να ανταποκριθώ. Οι απαντήσεις που έχω να δώσω, θα είναι μόνο μέσα στο γήπεδο. Και η απάντηση μου θα είναι πολύ καθαρή. Θα είμαι ικανοποιημένος αν στο τέλος της επόμενης σεζόν, έχουμε την δυνατότητα να πανηγυρίσουμε και να γιορτάσουμε. Και για να μπορούμε να γιορτάσουμε, θα σημαίνει πως κάτι σημαντικό έχουμε πετύχει».
Αδαμίδης: «Μεγάλη μέρα για την ΑΕΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο»
 
Δίπλα στον Γκούντγιονσεν ο Σταύρος Αδαμίδης είχε επίσης κάθε λόγο να χαμογελάει πλατιά. Είχε βλέπετε μόλις ολοκληρώσει την κορυφαία μεταγραφή του φετινού καλοκαιριού αλλά και μια από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της ΑΕΚ.
«Είναι μεγάλη τιμή και ευχαρίστηση να καλωσορίζω έναν τέτοιο παίκτη. Έναν παίκτη που θα προσθέσει ποιότητα και αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά. Είναι μια από τις μεγαλύτερες μεταγραφές στην ιστορία μας. Καλωσορίζω τον Γκουνγιονσεν στο μεγαλύτερο σωματείο της Ελλάδας. Του εύχομαι να κάνει μια μεγάλη καριέρα και να αφήσει το στίγμα του. Είναι ένας παίκτη που τον θέλαμε καιρό. Είχαμε κάνει μια σκέψη και πέρυσι για να τον φέρουμε. Είναι ένα δείγμα γραφής αυτής της διοίκησης. Αν υπάρχει πλάνο μπορεί να καταφέρει πολλά. Ο κόσμος να σταθεί στο πλευρό της ομάδας. Είμαστε προσγειωμένοι γι αυτό που θέλουμε να κάνουμε την επόμενη σεζόν. Σήμερα είναι μια μεγάλη μέρα για την ΑΕΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν συμβαίνει κάθε μέρα να έρχονται αστέρια σαν αυτόν τον παίκτη. Κάναμε μια υπέρβαση. Αυτό δείχνει πως όταν δεν υπάρχουν βμεσάζοντες καταφέρνεις καλές συμφωνίες. Είναι από τις μεγαλύτερες μεταγραφές της ιστορίας μας. Και μια μεγάλη μέρα για το ελληνικό ποδόσφαιρο, που αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω Γκρέταρσον και Κωνσταντινίδη. Πάντα λειτουργούμε συλλογικά. Και τις αποφάσεις τις παίρνουμε συλλογικά. Να ξέρει ο κόσμος, πως θα παρουσιάσουμε κάτι καλό φέτος. Ότι έχουμε να δείξουμε, θα το δείξουμε στο γήπεδο. Και με την βοήθεια του κόσμου, θα πετύχουμε πολλά»
Για την μεταγραφή του Γκούντγιονσεν, μίλησε και ένας εκ (μαζί με τον Κωσταντινίδη) των πρωτεργατών της. Ο Άρναρ Γκρέταρσον ο οποίος ήταν παρών στην μεταγραφική αποστολή σε Λονδίνο και Ρεϊκιαβικ
«Να πω ένα ευχαριστώ στον Ειντούρ και τον πατέρα του που δέχθηκαν να έρθουν στην ΑΕΚ. Είναι μεγάλο πράγμα να τον έχουμε στην ομάδα, ειδικά μέσα σ' αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Τον ξέρω καλά. Μπορεί να βοηθήσει την ομάδα και τους νεαρούς παίκτες να βελτιωθούν. Είμαι πεπεισμένος επίσης πως είναι σημαντικό και για την δική του καριέρα, να έρθει στην ΑΕΚ. Αυτή η μεταγραφή ήταν εξαιρετικά δύσκολη, γιατί ήταν πολύ κοντά στην μεταγραφή του στην Γουέστ Χαμ. Όμως ευτυχώς για εμάς τον πείσαμε να έρθει στην ΑΕΚ. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν. Και θεωρώ πως πλέον έχουμε μια καλή ομάδα, έναν φανταστικό προπονητή και πιστεύω πως είμαστε μια έκπληξη για την νέα σεζόν. Μπαίνουμε με αισιοδοξία».
Tέλος ο Σταύρος Αδαμίδης έκλεισε την παρουσίαση τονίζοντας: "«Σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα για την ΑΕΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Κάναμε μια υπέρβαση στο δύσμοιρο ελληνικό πρωτάθλημα. Είνα μια μεγάλη ημέρα για τον σύλλογο μας και για το ελληνικό ποδόσφαιρο, με δεδομένα τα προβλήματα. Η ΑΕΚ κατάφερε να φέρει έναν μεγάλο ποδοσφαιριστή στην χώρα μας. Ευχαριστώ τους κυρίους Γκρέταρσον και Κωνσταντινίδη, το ΔΣ της ΑΕΚ και τον κύριο Χατζηιωάννου. Θέλουμε να είμαστε προσγειωμένοι. Με την βοήθεια του κόσμου ευελπιστούμε πως θα καταφέρουμε να πετύχουμε πολλά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002