Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Σάββατο, Ιουλίου 23, 2011

Ο ΑΝΤΙ ΣΚΟΚΟ. ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ .!

Ήρθε στην Ελλάδα από μία προηγμένη ποδοσφαιρικά χώρα. Μέχρι να έρθει ο Γκούντγιονσεν, ήταν η μεγαλύτερη μεταγραφή της ΑΕΚ για το φετινό καλοκαίρι και με τα μέχρι τώρα δείγματα γραφής που έχει αφήσει, σίγουρα θα αποτελέσει τον παίκτη που θα κάνει τη... διαφορά στο ελληνικό πρωτάθλημα. Ο λόγος για τον Χοσέ Κάρλος. Ο Ισπανός παραχώρησε συνέντευξη και αναφέρθηκε στην... τέχνη του με τη μπάλα στα πόδια. Αποκάλυψε τους στόχους του με την κιτρινόμαυρη φανέλα, αλλά και το τι του έχει ζητήσει ο Μανόλο Χιμένεθ. Απέφυγε να χαρακτηρίσει τον εαυτό του ηγέτη, τονίζοντας πως μέσα από το σύνολο, θέλει να αναδειχθεί και αυτός.
- Καλωσόρισες στην Ελλάδα. Για να γνωρίζει κι ο κόσμος. Που παίζεις καλύτερα;
«Προτιμάω να παίζω στον άξονα. Δεν έχω τόσες ευθύνες εκεί και μπορώ να συμμετέχω περισσότερο στη δουλειά της ομάδας. Αν μου ζητηθεί να παίξω πλάγια δεν έχω πρόβλημα».
- Σε είδαμε να κάνεις κόρνερ με το δεξί. Τελικά είσαι αριστεροπόδαρος, ή κάναμε λάθος;
«Προσπαθώ να χρησιμοποιώ και το δεξί. Στην Ισπανία αν δεν χρησιμοποιείς και τα δύο έχεις λιγότερες λύσεις, αντιμετωπίζεσαι πιο εύκολα, γίνεσαι προβλέψιμος».
- Έχεις έναν χρόνο συμβόλαιο. Θα μας φύγεις το καλοκαίρι;
«Ήρθα εδώ για να κάνω μια καλή χρονιά με την ΑΕΚ».
- Στην Ισπανία είναι γρήγορο το ποδόσφαιρο. Πιστεύεις ότι θα προσαρμοστείς πιο εύκολα στην Ελλάδα, όπου το ποδόσφαιρο είναι πιο ...αργό;
«Το ελπίζω, ξέρω ότι είναι διαφορετικό αλλά θέλω να είμαι σε καλό επίπεδο και να βοηθήσω την ομάδα».
- Διάλεξες το 10. Θέλεις να γίνεις ηγέτης της ομάδας;
«Από μικρός μου άρεσε το 10. Ήταν ελεύθερο και δεν υπήρχε λόγος να το αρνηθώ».
- Ο κόσμος περιμένει πάντως να γίνεις ηγέτης...
«Είμαι μόνο ένας από τους παίκτες της ΑΕΚ. Έρχομαι να προσθέσω πράγματα, να βοηθήσω και να πετύχει η ομάδα».
- Για πολλούς έχεις έρθει για να γίνεις ο ...αντι-Σκόκο. Τον ξέρεις;
«Ο Σκόκο είναι ο Σκόκο και ο Κάρλος ο Κάρλος».
- Τι σου αρέσει να κάνεις στο γήπεδο;
«Μου αρέσει να βοηθάω την ομάδα και να είμαι σε καλό επίπεδο».
- Σου αρέσει με τις κινήσεις σου να ...εκθέτεις τους αντιπάλους;
«Προτιμάω να κερδίζουμε τον αντίπαλό μας, πάντα με σεβασμό».
- Γιατί δεν έμεινες στην Σεβίλλη;
«Είναι καλή ομάδα με μεγάλους παίκτες. Ήρθε ένας προπονητής που δεν με υπολογίζει. Έπρεπε να βρω άλλη ομάδα».
- Διαβάσαμε ότι είναι ένας από τους 4-5 καλύτερους σε τεχνική και με τη μπάλα στα πόδια, αλλά δεν σου αρέσει να ...δουλεύεις τόσο πολύ στην προπόνηση. Τι να πιστέψουμε;
«Μπορείτε να πιστέψετε ότι θέλετε. Ο κάθε ποδοσφαιριστής έχει τις αρετές του. Είμαι καλός με τη μπάλα στα πόδια και πρέπει να βελτιωθώ χωρίς αυτή. Μέσα στον αγωνιστικό χώρο πρέπει να υπάρχει ποικιλία».
- Πώς αισθάνεσαι που σε τοποθετούν δίπλα στους μεγάλους παίκτες της Σεβίλλης;
«Δεν έχω διαβάσει κάτι τέτοιο αλλά αν ισχύει είμαι χαρούμενος».
- Τι σου έχει ζητήσει ο Χιμένεθ;
«Τον γνωρίζω χρόνια. Μου ζητάει να έχω πρωταγωνιστικό ρόλο με τη μπάλα στα πόδια και χωρίς αυτή να βοηθάω όσο μπορώ. Συμβουλές μου δίνει καθημερινά όπως σε άλλους».
- Ποιο είναι το μειονέκτημα σου και ποια αφίσα είχες μικρός στο δωμάτιό σου;
«Δεν είχα είδωλα, αν και μια εποχή μου άρεσε ο Φίγκο. Οι ποδοσφαιριστές με ποιότητα είναι οι αγαπημένοι μου και μαθαίνω από αυτούς. Μειονεκτήματα πολλά, αν δεν είχα θα ήμουν από τους καλύτερους του κόσμου. Πρέπει να δουλεύεις καθημερινά».
- Ξέρεις τον Τσιάρτα, ο οποίος αγωνιζόταν στη Σεβίλλη;
«Ναι, τον έχω δει αγωνιζόμενο».
- Δείχνεις πολύ άνετος. Έχεις δέσει με κάποιον εκτός τονΚάλα;
«Θα έπρεπε να έχω άγχος; Στον λίγο χρόνο που είμαι εδώ, έχω καταλάβει ότι είναι δεμένη ομάδα και πάμε βήμα - βήμα για να πετύχουμε τους στόχους μας».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002