Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Σάββατο, Μαΐου 26, 2012

ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΟΛΟΣΣΟΣ..

Τον απολογισμό της ένδοξης καριέρας του έκανε ο Τραϊανός Δέλλας. Ο «Κολοσσός» μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM για τις μεγάλες, αλλά και τις δύσκολες στιγμές που έζησε μέσα στα γήπεδα, για την απόφασή του να ασχοληθεί με την προπονητική, αλλά και την πιθανότητα να αναλάβει ενεργό ρόλο στο χτίσιμο της ΑΕΚ της επόμενης σεζόν, για την οποία παρουσιάστηκε θετικός. Επίσης, μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που περνάει η ομάδα και ξεκαθάρισε ότι η ΑΕΚ έχει ανάγκη από ένα ρεαλιστικό πλάνο που να βασιστεί στα νέα παιδιά, να τηρηθεί απαρέγκλιτα και η διοίκηση να το επικοινωνήσει με ειλικρίνεια στον κόσμο, ο οποίος -όπως τόνισε- έχει βαρεθεί να ακούει ψέματα...


Η συζήτηση ξεκίνησε από την απόφαση του «Κολοσσού» να παρακολουθήσει σεμινάρια προπονητικής αμέσως αφότου κρέμασε τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια και χωρίς να «πάρει» λίγο χρόνο ξεκούρασης... «Νομίζω ότι αυτή την περίοδο που χρειάζομαι για να ξεκουραστώ θα την έχω. Δε νομίζω ότι το να ασχοληθείς με κάτι που αφορά το ποδόσφαιρο σε κουράζει, όταν έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια μέσα στις προπονήσεις, μέσα στα αποδυτήρια... Έχει γίνει λίγο θέμα αυτό του προπονητή. Εγώ ακολουθώ μια διαδικασία όπως έχουν κάνει κι άλλοι, ο Γιαννακόπουλος, ο Νικοπολίδης... Το βασικό είναι να μορφωθώ... Δεν ξέρω αν κάποια στιγμή θα τα καταφέρω να γίνω προπονητής, αλλά θα προσπαθήσω. Η δουλειά του προπονητή είναι πολύ δύσκολη. Δεν πας, κάνεις μια προπόνηση και φεύγεις... Πρέπει να κάνεις μια σειρά από πράγματα, έχει να κάνει με πολλά και με πολλούς. Είναι βασικό να έχεις τα εφόδια», τόνισε ο «Τράι».
Για τα πρώτα βήματα της καριέρας του, στα τμήματα υποδομών του Άρη, είπε: «Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους των υποδομών του Άρη, γιατί δε μου έμαθαν μόνο μπάλα... Είναι πολύ σημαντικό οι προπονητές που δουλεύουν με νέα παιδιά να είναι και παιδαγωγοί. Ο χαρακτήρας του ποδοσφαιριστή για εμένα παίζει μεγάλο ρόλο».
Μπορμπόκης: "Ψηλός με τεχνική"
Ο Βασίλης Μπορμπόκης «παρενέβη» στην κουβέντα και μίλησε για την γνωριμία του με τον Δέλλα, όταν ο «Κολοσσός» πήρε μεταγραφή στη Σέφιλντ: «Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση πως ένας τόσο ψηλός άνθρωπος έχει τέτοια τεχνική και στέκετε τόσο καλά μέσα στο γήπεδο. Είχε τεχνική σώματος, ήξερε πώς να στέκεται μέσα στο γήπεδο, πώς να διαβάζει τις φάσεις... Όμως ήταν άτυχος. Αντιμετώπισε πολλά προβλήματα τραυματισμού. Μετά έπαιξε στην ΑΕΚ και στη συνέχεια έκανε πολύ καλά παιχνίδια στην Περούτζια και είχα πει ότι ο τρόπος παιχνιδιού της ήταν... βούτυρο στο ψωμί του και θα εντυπωσιάσει τους Ιταλούς».
"Με... ψάρωσε ο Μελισσανίδης"!
Για την πρώτη του μεταγραφή στην ΑΕΚ, το 1999, δήλωσε: «Ήρθε η πρόταση, ο Βασίλης Δημητριάδης είχε μεσολαβήσει... Είχαμε παίξει μαζί στον Άρη. Τότε πρόεδρος ήταν ο Δημήτρης Μελισσανίδης. Είναι ο μόνος άνθρωπος που με «ψάρωσε». Μπαίνοντας στο γραφείο του με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω χωρίς να μιλάει. Και είχα μείνει... παγωτό. Ο Βασίλης είχε κάνει την πρόταση, τους άρεσα, ήρθα στην ομάδα και τελικά ήταν η ομάδα που αγωνίστηκα τα περισσότερα χρόνια. Ήταν πολύ μεγάλη υπόθεση να παίξω στην ΑΕΚ για αυτά που αντιπροσωπεύει η ΑΕΚ.
Η ΑΕΚ είχε τότε παίκτες καλούς, πολλούς της... παλιάς φρουράς, που είχαν πάρει τίτλους. Με όλα τα παιδιά από τότε έχω επαφές. Εκείνη η ομάδα μπορούσε να διεκδικήσει πρωτάθλημα, είχε και καλές μονάδες, είχε κάτι που δεν έχει τώρα, τη Φιλαδέλφεια... Μεγάλο κεφάλαιο αυτό, αν δεν είχε χάσει το γήπεδό της θα είχε πάρει περισσότερους τίτλους και θα ήταν καλύτερα και οικονομικά. Έχει στοιχήσει πολύ στην ομάδα που έχασε το γήπεδο της».
Ζαγοράκης: "Καλωσόρισες στο... κλαμπ"
Για την πρώτη αποχώρησή του από την ΑΕΚ το 2001, είπε: «Ο τότε προπονητής, ο κύριος Σάντος και η διοίκηση, ο κύριος Ψωμιάδης τότε, μου είπαν ότι υπήρχαν πολλοί στόπερ και έπρεπε κάποιος να φύγει... Ενώ είχα πάει προετοιμασία κανονικά... Τότε φεύγει η γη κάτω από τα πόδια σου. Ή θα πάρεις την απόφαση να μείνεις σε μια ομάδα που δε θα έχεις συμμετοχές ή λες φεύγω. Η μια λύση που είχα τότε ήταν ο Άρης...».
Σε εκείνο το σημείο υπήρξε... παρέμβαση από τον Θοδωρή Ζαγοράκη: «Τράι, καλωσόρισες στο... κλαμπ. Με τον Δέλλα ήμασταν μαζί και στην Αγγλία εκτός από την ΑΕΚ. Τι να πω γι' αυτόν... Ζήσαμε και το Euro... Υπήρξαν πολλά παιδιά που έπιασαν πολύ υψηλά στάνταρ απόδοσης τότε και ο Τράι ήταν ένας από αυτούς. Περάσαμε και καλές και δύσκολες στιγμές μαζί. Στην πορεία προς το Euro είχαμε ακούσει πολλά... Ούτε εμείς δεν περιμέναμε βέβαια ότι θα πετύχουμε όλα αυτά... Όμως η ομάδα ήταν ομάδα. Υπήρχε χημεία... Βέβαια, υπήρχαν και τσακωμοί. Εγώ με τον Τράι ήμασταν σε κάποιο σημείο ψυχραμένοι για μια-δυο μέρες... Αλλά όλα αυτά είναι μέσα στο ποδόσφαιρο. Τώρα θα πάει να πάρει και δίπλωμα προπονητή... Ο Τράι το έχει, είναι ήρεμος, έχει υπομονή... Πρέπει να γίνει και αυτό. Το χρειάζεται το ποδόσφαιρο. Του εύχομαι καλή επιτυχία. Πρέπει όλοι να πούμε ένα "ευχαριστώ" στον Τράι»...
Για τους μεγάλους παίκτες που κρεμούν τα ποδοσφαιρικά τους παπούτσια, ο Δέλλας τόνισε: «Το ποδόσφαιρο έχει ανάγκη να κρατάει «μέσα του» τους μεγάλους παίκτες. Βλέπουμε ότι στην Ευρώπη, στις μεγάλες ομάδες, όλοι όσοι έχουν καίριες θέσεις στο ποδόσφαιρο είναι πρώην ποδοσφαιριστές. Εκει πρέπει να στραφούμε πλέον. Να μη διώχνουμε τους μεγάλους ποδοσφαιριστές από το ποδόσφαιρο».
Η Χαλικδική, η Περούτζια και η... Β' ομάδα
Για την διαδρομή από την Περούτζια στη Ρόμα, τόνισε: «Μόλις έφυγα από την ΑΕΚ είχα μια συζήτηση με τον Άρη. Μου έκαναν μια πρόταση, ανέβηκα στη Θεσσαλονίκη να υπογράψω για ένα χρόνο. Ανεβαίνοντας παίρνω τηλέφωνο έναν άνθρωπο του Άρη και μου λέει «ξέρεις, είμαι στη Χαλκιδική, έλα αύριο». Πήρα το αεροπλάνο και έφυγα... Μόλις γύρισα με πήρε τηλέφωνο ο Βρύζας και μου είπε ότι «σε πρότεινα στην Περούτζια, έλα να σε δουν». Πήγα, έπαιξα σε ένα φιλικό, μιλήσαμε, αλλά δεν τα βρήκαμε στα λεφτά. Γύρισα πίσω και στην πρώτη αγωνιστική η Ίντερ κέρδισε την Περούτζια 5-0. Την άλλη μέρα με πήραν τηλέφωνο. Μου έδωσαν συμβόλαιο για ένα χρόνο. Ρίσκαρα, πήγα και μετά από δέκα παιχνίδια ήρθε ο πρόεδρος και μου είπε, έλα να ανανεώσουμε. Εκεί τότε του είπα «τώρα θα περιμένεις εσύ». Δε τους άρεσε αυτό και σε ένα τραπέζι που έκανε για όλη την ομάδα, λέει μπροστά σε όλους «αποφάσισες τι θα κάνεις;». Του είπα όχι και μου είπε: « Έχω αποφασίσει εγώ, από αύριο θα είσαι στη δεύτερη ομάδα». Και έκανα προπόνηση μόνος μου και έπαιζα με τους μικρούς.
Και πίστεψέ με, το ότι εγώ δικαιώθηκα από αυτή την ιστορία. Έρχονταν συμπαίκτες μου και μου έλεγαν «μπράβο». Η διοίκηση κανόνιζε να κάνω προπονήσεις μόλις τελείωνε το παιχνίδι για να με βλέπει ο κόσμος και να έρχονται να με βρίζουν! Δεν έσπασα όμως... Μετά ήρθε η πρόταση από τη Ρόμα, πήγα εκεί και πέρασα τρία φανταστικά χρόνια. Ηταν ένα από τα μεγαλύτερα κλαμπ στην Ιταλία. Υπήρχαν παίκτες που τους βλέπαμε στα... χαρτάκια. Εκεί κατάλαβα ότι οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές είναι και μεγάλοι άνθρωποι. Ο Καφού θυμάμαι ήταν παράδειγμα τρομερό. Στην προπόνηση ήταν πρώτος. Και έλεγα αυτός έχει πάρει παγκόσμια Κύπελλα και τρέχει πρώτος στην προπόνηση και θα είμαι εγώ πιο πίσω; Έβλεπα πως φέρονταν αυτοί οι παίκτες σε εμένα... Πώς να μη φερθώ εγώ καλά στα νέα παιδιά; Θα πρέπει να είσαι βλάκας για να μην το καταλάβεις αυτό...
Προσπαθούσα να πάρω από τους πάντες το καλύτερο. Αυτό που θα μου χρειαζόταν για να γίνω εγώ καλύτερος. Από όλους πήρα κάτι. Για εμένα π.χ. καλός προπονητής είναι αυτός που θα έχω κρατήσει έστω κάτι όταν τελειώσει η συνεργασία μας...».
"Έδινε ρόλους ο Ρεχάγκελ"
Στην συνέχεια ο Τράι αναφέρθηκε στην πρώτη του κλήση από τον Ρεχάγκελ στην Εθνική: «Έπαιξε ρόλο η μεταγραφή μου για την κλήση μου στην Εθνική. Το να φύγει ένας Έλληνας ποδοσφαιριστής να πάει στο εξωτερικό... Το ποδόσφαιρο εκεί σε αναγκάζει να σκέφτεσαι και να παίζεις πιο γρήγορα. Δεν έγινα καλός ποδοσφαιριστής στην Ιταλία, απλά βελτίωσα αυτό. Θα το δουν και παιδιά που φεύγουν από την Ελλάδα και πάνε να παίξουν στο εξωτερικό. Ο Ρεχάγκελ ήταν ένας άνθρωπος που σου έλεγε τι ήθελε από σένα και αν το έκανες, ήσουν μέλος της ομάδας. Αυτό πέτυχε. Έδινε ρόλους στον καθένα και ο καθένας τον έκανε στο 100% σωστά. Έπαιξε ρόλο ότι τον βοηθήσαμε και εμείς πολύ. Και αυτό είναι σημαντικό για έναν προπονητή, να έχει την βοήθεια των ποδοσφαιριστών. Ξέραμε ότι ήταν δίκαιος και αυτό βοηθούσε στη δική μας ηρεμία. Δε θα έκανε κάτι επειδή έγραψε κάτι μια εφημερίδα όπως έγινε στο παρελθόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002