Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2013

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΞΕΝΙΑΔΗ ΣΤΗΝ ΕΡΑ ΣΠΟΡ..

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ:«Βάζει τα χρήματα επειδή είναι …ΑΕΚ»!
Για το αν η διοίκηση γνώριζε ποιος είναι ο δανειοδότης: «Όχι, είμαι κατηγορηματικός. Θέλω να διευκρινίσω πως το διοικητικό συμβούλιο δεν γνώριζε ποιος είναι ο επενδυτής. Το όνομα δεν το ήξερε κανείς, ούτε ο Δημητρέλος ούτε ο Μπρουσιανός ούτε κανείς άλλος. Το έμαθαν όταν το αποκάλυψε ο ίδιος ο Ξενιάδης. Επίσης, μου δίνετε την ευκαιρία να πω πως όσα έχουν αναφερθεί στον Τύπο για τον Ανδρέα Δημητρέλο είναι αναληθή. Ποτέ δεν συζήτησε μαζί μου για απολαβές και θέσεις. Τα διαψεύδω! Εγώ τιμώ το διοικητικό συμβούλιο της ΑΕΚ».
Γιατί αποκαλύφθηκε ο Ξενιάδης: «Ο Ξενιάδης ήθελε να διατηρήσει την ανωνυμία του, γνώριζε τις αντιδράσεις που θα προκαλούσε η εμπλοκή του και δεν ήθελε να αποπροσανατολιστεί ο κόσμος. Υποχρεώθηκε να αποκαλυφθεί, για να με προστατέψει. Είδε πως αντιμετωπίστηκα και θέλησε να βγει μπροστά. Τι να κάνει ο άνθρωπος; Θέλει να βάλει χρήματα και τον βρίζουν. Είμαι σε συναισθηματική φόρτιση, στοχοποιήθηκα χωρίς λόγο. Εγώ δεν είμαι εκπρόσωπος του Ξενιάδη, είμαστε φίλοι. Μου ζήτησε χάρη».
Τα χρήματα τελικά πόσα είναι και αν αποτελούν προκαταβολή για το πακέτο των μετοχών: «Τα χρήματα είναι 900.000 ευρώ. Τα βάζει επειδή είναι ΑΕΚ, για κανέναν άλλον λόγο. Είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ. Η προθεσμία είναι τρεις ημέρες για να μπουν τα λεφτά. Αυτό το όριο το θέσαμε εμείς και όχι η ΠΑΕ. Ο Ξενιάδης απογοητεύθηκε από τις αντιδράσεις και δεν θα προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Τα χρήματα δεν είναι προκαταβολή ούτε πρόκειται να πάει να πάρει το πλειοψηφικό πακέτο. Αυτά και τέρμα».
Εάν πιστεύει πως τα χρήματα θα μπουν και από ποια εταιρία:«Δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω, αυτά θα τα πει ο Ξενιάδης. Εγώ δεν θα πατήσω κάποιο κουμπί για να έρθουν τα χρήματα. Αυτά θα δοθούν από μία κινέζικη εταιρία (σ.σ. η Τσινγκ Λαμ) ενός συνεργάτη του Ξενιάδη. Ποτέ δεν υπήρχε κυπριακή εταιρία!».
Ο κόσμος έχει επιφυλάξεις λόγω προηγούμενης εμπλοκής: «Είδατε τι γίνετε μόλις ακούγεται το όνομα του Ξενιάδη, τι πόλεμο δέχεται. Ο Ξενιάδης κάνει ένα άτοκο δάνειο, χαρίζει τους τόκους και θα πάρει τα χρήματα τον Σεπτέμβριο. Χαρίζει χρήματα και τον ειρωνεύονται! Ο ίδιος θα απαντήσει για όλα αυτά, δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002