Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 15, 2013

ΤΑ ΕΙΠΑΝ ..ΧΟΝΤΡΑ !!

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ αποκάλυψε ότι είχε 40λεπτη συνομιλία με τον κ.Μελισσανίδη…
«Μιλήσαμε τηλεφωνικά 40 λεπτά με τον κ.Μελισσανίδη και μου είπε: ‘’Κακώς ανακατεύθηκε το όνομά μου’’. Μου είπε χαρακτηριστικά: Εγώ θα είμαι παρών αν έρθουν νέοι ή οι παλιοί μέτοχοι και θέλουν μια βοήθεια. Ουδέποτε είπα ότι θα ηγηθώ καμίας προσπάθειας».

Αναλυτικά όσα έγιναν στον αέρα του NovaΣΠΟΡ FM 94,6, στην εκπομπή «Δεξί, αριστερό και άουτ» και στους Γιάννη Θειακό και Σωτήρη Κωσταβάρα:

Ξεκινώντας ο Αντώνης Ηλιόπουλος είπε

«Δεν με ειδοποίησε κανείς για το πότε θα γίνει Δ.Σ.. Μου είπαν πως το συμβούλιο που ήταν προγραμματισμένο για την Παρασκευή θα γινόταν την Πέμπτη αλλά κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου. Εγώ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. Βρήκα 20 κλήσεις στο κινητό μου χθες και πήρα πίσω και ρώτησα γιατί τόση βιασύνη να γίνει Πέμπτη το Δ.Σ. και μου είπαν για το δάνειο. Όλα αυτά όμως μου τα είπαν από το τηλέφωνο και δεν υπήρχε τίποτα επίσημο.

Επίσης, μου είπαν πως για να πάρει η ΑΕΚ το δάνειο όρος θα ήταν να παραμείνει στην προεδρία της ΑΕΚ ο Ανδρέας Δημητρέλος. Μου ζήτησαν την έγκριση για ένα δάνειο για το οποίο δεν γνώριζα τους όρους. Εμένα με έβαλαν στο Δ.Σ. οι οργανωμένοι για να υπάρχιε διαφάνεια και νομιμότητα. Όταν μου λένε πως θα σου αποκρύψουμε ποιος δίνει τα χρήματα, δεν πιστεύω να είναι διαφανείς διεργασίες αυτές. Που ξέρω εγώ από μπορεί να προέρχονται αυτά τα χρήματα; Μπορεί από ναρκωτικά ή από ξέπλυμα! Αυτά δεν γίνονται ούτε από ομάδες της συνοικίας.

Αν δεν μου πουν από πού έρχεται αυτό το δάνειο δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να συμφωνήσω. Σύμφωνα με το καταστατικό όμως δεν χρειάζονται την δική μου έγκριση. Ο μόνος που μπορεί να το εγκρίνει είναι ο Ανδρέας Δημητρέλος. Γιατί ήθελαν την δική μου έγκριση; Εγώ τους είπα ότι αρνούμαι να εγκρίνω κάτι για το οποίο δεν γνωρίζω τίποτα.

Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στα άτομα που διοικούν την ΑΕΚ».

Εκείνη την ώρα παρενέβη ο πρόεδρος της ΑΕΚ, Ανδρέας Δημητρέλος

«Όσα λέει ο κ. Ηλιόπουλος δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Να μας πει ποιος του είπε πως θα πρέπει να μείνω στην προεδρία της ΑΕΚ για να πάρει η ομάδα το δάνειο;»

Ο κ. Ηλιόπουλος απάντησε «Μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωση, από την ΠΑΕ και από δημοσιογράφους. Αφού μπορούσατε να το εγκρίνατε μόνος σας γιατί δεν το κάνατε;».

Ανδρέας Δημητρέλος: «Ο κύριος που θέλει να δώσει τα χρήματα στην ΑΕΚ θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία του. Όπως έγινε και πέρυσι στην περίπτωση του δανείου από τον κ. Οικονόμοπουλο. Αυτός ο άνθρωπος δεν θέλει να αναμειχθεί το όνομα του. Ούτε εγώ τον ξέρω. Μιλάω με τον εκπρόσωπο του και εκείνος μου είπε πως θέλει την έγκριση του Δ.Σ. για να πάει το δάνειο στην ΑΕΚ. Από την στιγμή που μπαίνουν οι 300.000 ευρώ και η κατάθεση θα γίνει από τράπεζα σε τράπεζα τότε δεν υπάρχει θέμα να προέρχονται τα χρήματα από ξέπλυμα ή από οτιδήποτε άλλο».

Ο Ανδρέας Δημητρέλος συνέχισε,

«Δεν έχει δεσμευτεί κάποιο έσοδο για την επόμενη χρονιά. Το δάνειο του Οικονομόπουλου που δόθηκε στην ΑΕΚ τον Μάρτιο έχει εξοφληθεί με τα χρήματα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου και Νοεμβρίου.


Ο Ανδρέας Δημητρέλος κατέληξε λέγοντας,

«Με πρωτοβουλία της Original γίνεται η προσπάθεια να συναντηθούν πρώην μέτοχοι με τον Δημήτρη Βιντιάδη. Προτεραιότητα για την ΑΕΚ αυτή την στιγμή είναι να βρεθούν χρήματα. Υπάρχει κίνδυνος αν γίνει έλεγχος από το ΣΔΟΕ να επιβληθεί κάποιο επιπλέον πρόστιμο, δηλαδή επιπλέον προβλήματα. Αν γίνει έτσι όμως ανοίγει ο Ασκός του Αιόλου για όλες τις ΠΑΕ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002