Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 04, 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΟΛΟΒΕΤΣΙΟΥ..

Ο βράχος της άμυνας της ΑΕΚ απάντησε σε ερωτήσεις οπαδων



αναλυτικά: -»Δε μετάνιωσα στιγμή. Ίσα ίσα, μέρα με τη μέρα, αισθάνομαι και πιο δικαιωμένος με την επιλογή μου. Καταλαβαίνω ότι η ΑΕΚ είναι μία μεγάλη ομάδα. Πιστεύω ειλικρινά ότι ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα η ομάδα της ΑΕΚ και είμαι πάρα πολύ αισιόδοξος ότι στο μέλλον όλα θα πάνε καλά.»

-»Αυτήν την εποχή, το πρότυπό μου είναι ο Παπασταθόπουλος, και αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά. Αγωνιστικά, πάντα όταν μπαίνει στο γήπεδο δίνει το 100% και αυτό που μπορεί κι εξωαγωνιστικά, γιατί ποτέ μέχρι στιγμής στην καριέρα του δεν έχει δώσει το παραμικρό να πει ο καθένας οτιδήποτε. Για μένα αυτός ο παίκτης είναι πρότυπο.»

-»Πρώτον, θα έλεγα ότι αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή ότι οι οπαδοί της ΑΕΚ με θέλουν στην Αγιά Σοφιά. Από κει και πέρα, μέσα από τις εμφανίσεις μου και την όλη συμπεριφορά μου, ελπίζω να δώσω και στη διοίκηση αυτό που περιμένει, ώστε να μου δώσει το προνόμιο να μπω στο νέο γήπεδο.»

-«Σαν κόουτς τον κύριο Δέλλα δεν τον γνώριζα, αλλά από την πρώτη μέρα που ήρθα στην ομάδα, με έχει κερδίσει 100%. Έχει πολλή δίψα γι” αυτό που κάνει, έχει όρεξη και αυτό το βλέπουμε καθημερινά, κάτι που είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις σε έναν προπονητή. Επίσης μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ότι γι” αυτόν οι ποδοσφαιριστές είμαι πάνω απ” όλους και απ” όλα και φροντίζει να είμαστε πάντα ευχαριστημένοι. Είμαι 100% σίγουρος ότι αγαπάει πάρα πολύ την ομάδα και αυτό το εισπράττουμε καθημερινά.»

-»Πρώτα απ” όλα πιστεύω ότι ένας αμυντικός, καθημερινά πρέπει να βελτιώνει τα καθήκοντά του. Από κει και πέρα, εγώ νομίζω ότι χρειάζομαι βελτίωση σε κάποια τακτικά θέματα της άμυνας. Προσπαθώ καθημερινά μέσα από την προπόνηση να βελτιωθώ. Πιστεύω ότι είναι και θέμα εμπειρίας και στόχος μου είναι όσο γίνεται να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερος.»

-» Είχα ακούσει για τον κόσμο τα καλύτερα λόγια και είχα καταλάβει πόσο πολύ αγαπάει αυτήν την ομάδα, αλλά ειλικρινά όταν μπήκα στο χορτάρι και είδα αυτόν το φανατισμό, κατάλαβα ότι αυτή η ομάδα δεν είναι απλά μια ομάδα για τους οπαδούς, αλλά κάτι παραπάνω.

-Το κλίμα που επικρατούσε στο γήπεδο με επηρέασε θετικά σε πολύ μεγάλο βαθμό και μου έδινε δύναμη κάθε λεπτό που περνούσε. Αυτό για τον αθλητή είναι κάτι ξεχωριστό. Όσον αφορά το ματς με τη Ρόμα, ήταν γιορτή για τον κόσμο, εγώ δεν είχα ξαναζήσει τέτοια εμπειρία, ήταν κάτι το πρωτόγνωρο. Θα έλεγα ότι με γέμισε προσμονή και υπομονή ώστε να φτάσει σε αυτό το επίπεδο η ομάδα και να αντιμετωπίζει τέτοιες ομάδες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002