Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 10, 2008

ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΞΕΝΗΤΕΜΕΝΟΙ..!!

Περίπου 300 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα, στην Καρδίτσα, οι πέντε δανεικοί ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ ζουν το δικό τους όνειρο. Την επιστροφή και την καθιέρωση τους στην Ενωση. Ο Γιώργος Παληγιώργος, ο Δημήτρης Αμαραντίδης, ο Γιώργος Τόφας, ο Ελ Χατζί Ντιούφ και ο Σεϊντού Γιαχάγια
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΟΦΑΣ: "Ηρθαμε στην Καρδίτσα για να πάρουμε παιχνίδια και χρόνο συμμετοχής. Να βελτιωθούμε μέσα από τα πολλά παιχνίδια που θα παίξουμε στο δύσκολο πρωτάθλημα της Β’ εθνικής. Πέρυσι δεν πήρα συμμετοχές και όπως έδειξε η ΑΕΚ στις περιπτώσεις του Παπασταθόπουλου, του Ζορμπά και του Κουτρουμάνου δεν σε στέλνει δανεικό και μετά σε ξεχνά. Σε παρακολουθούν οι άνθρωποι της παντού. Ο σκοπός μου είναι να γυρίσω πίσω στην ΑΕΚ όσο πιο σύντομα γίνεται. Στα ματς του ΟΥΕΦΑ με την Ομόνοια, η ΑΕΚ έδειξε ανέτοιμη και αγώνα με τον αγώνα από εδώ και πέρα θα είναι και καλύτερη. Είχα πει στα παιδιά ότι η Ομόνοια έχει καλή ομάδα και θα κάνει ζημιά στην ΑΕΚ. Τελικά έκανε…"

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΗΓΙΩΡΓΟΣ: "Το σίγουρο είναι ότι θέλω να γυρίσω στην ΑΕΚ και ότι δουλεύω πάνω σε αυτήν την βάση. Αν έχω υγεία και κάνω αυτά που πρέπει, θα πάνε όλα καλά. Η χρονιά που ξεκινά είναι σίγουρα πολύ σημαντική για εμένα και θέλω στο τέλος της σεζόν να έχω κερδίσει την επιστροφή μου στην ΑΕΚ. Παρέμεινα στην Καρδίτσα με απόφαση των ανθρώπων της ΑΕΚ που θεωρούν ότι δύο χρόνια εδώ θα είναι καλύτερα για μένα. Συνεχίζω να δουλεύω και να κάνω ότι καλύτερο για την ομάδα μου. Έτσι μόνο θα βελτιωθείς και θα γίνει καλύτερος και πιο πλήρης ποδοσφαιριστής. Πάντως το ότι ανανέωσα με την ΑΕΚ το συμβόλαιο μου σημαίνει ότι στην ομάδα με υπολογίζουν και θέλω να τους δικαιώσω για την επιλογή τους".

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΗΣ: "Δεν το κρύβω ότι θέλω να γυρίσω στην ΑΕΚ. Για αυτό ζω και κάνω προπόνηση κάθε μέρα. Περιμένω την δική μου ευκαιρία σε αυτήν την μεγάλη ομάδα. Εδώ στην Καρδίτσα θα έχω άλλη μια γεμάτη χρονιά σε συμμετοχές και στο τέλος μακάρι να πάνε όλα καλά και να επιστρέψω στην ΑΕΚ. Δεν έπαιξα ποτέ με την φανέλα της σε επίσημο αγώνα, αλλά από τα φιλικά και τις προπονήσεις νιώθεις δέος για την ομάδα. Μια ομάδα με ιστορία και εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον πλανήτη. Στα… πόδια μου είναι να αποδείξω στους ανθρώπους της ΑΕΚ που μας παρακολουθούν εδώ, ότι αξίζω να παίζω σε αυτήν την μεγάλη ομάδα".

ΣΕΪΝΤΟΥ ΓΙΑΧΑΓΙΑ: "Δεν θέλω να μιλήσω για το πέρασμα μου από τον Ολυμπιακό… Πέρασα άσχημα και δεν θέλω να αναφερθώ σε αυτό. Με πήρε η ΑΕΚ και τώρα ανήκω σε αυτήν και θα κάνω τα πάντα για αυτήν. Ήρθα εδώ για να πάρω πολλά λεπτά σε αγώνες, διότι αυτό μου λείπει τώρα. Νιώθω ότι πάω καλά. Όλοι λένε ότι είμαι καλός ποδοσφαιριστής, αλλά μόνο ο Θεός ξέρει που μπορώ να φτάσω. Αν δεν πιστεύεις στον Θεό και αν δεν δουλεύεις δεν κάνεις τίποτα στην ζωή σου. Θέλω να φτάσω στο υψηλότερο επίπεδο του ποδοσφαίρου. Αυτό είναι το όνειρο μου. Και έχω μια ομάδα στο μυαλό μου, που θέλω να το κάνω σε αυτήν. Την ΑΕΚ. Την θεωρώ την καλύτερη ομάδα και θέλω να παίξω σε αυτήν".

ΕΛ ΧΑΤΖΙ ΝΤΙΟΥΦ: "Ελπίζω να είναι μια καλή σεζόν για μένα και την ομάδα μου. Η Καρδίτσα έχει πολλούς νέους και παλιούς παίκτες και προσπαθούμε να γίνουμε ένα δυνατό σύνολο. Φυσικά εμένα ο στόχος μου είναι να γυρίσω γρήγορα πίσω. Αν γίνεται και τον Δεκέμβριο να είμαι και πάλι πίσω στην ΑΕΚ. Με βοηθούν πολύ εδώ στην Καρδίτσα και τους ευχαριστώ. Πέρυσι δεν πήρα χρόνο συμμετοχής με την ΑΕΚ και πήγα σε άλλη ομάδα για να παίξω τον Δεκέμβριο. Εχω μιλήσει με τον Ακη Ζήκο και μου έχει πει να δουλεύω σε κάθε προπόνηση πολύ και ότι με πιστεύει. Θέλω να δουλεύω, να προσπαθώ και να γίνομαι κάθε μέρα και καλύτερος. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου για το ποδόσφαιρο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002