Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Πέμπτη, Νοεμβρίου 13, 2014

ENHMΕΡΩΜΕΝΟΣ..

Ενήμερος και κολακευμένος με το ενδιαφέρον της ΑΕΚ εμφανίστηκε σε συνέντευξή του στη «SportDay» ο Νεμάνια Νίκολιτς. Όπως είπε, το μυαλό του είναι στα ματς της Εθνικής Ουγγαρίας για τα προκριματικά του EURO 2016, όπου θα βρεθεί αντιμέτωπος της Εθνικής Ελλάδας στις 29 Μαρτίου. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:


Νεμάνια, θα μας κάνεις ένα πρώτο σχόλιο για το ενδιαφέρον που προέκυψε από την ΑΕΚ προς το πρόσωπό σου;
Πληροφορήθηκα κι εγώ το ενδιαφέρον της ΑΕΚ και είναι μεγάλη μου τιμή. Ο μάνατζέρ μου χειρίζεται αυτά τα θέματα. Εχουμε τρία πολύ σημαντικά παιχνίδια με τη Βιντεότον και δύο σημαντικά με την εθνική ομάδα. Αυτή τη στιγμή θέλω να επικεντρωθώ σε αυτά τα ματς. Αργότερα θα δούμε τι μπορεί να συμβεί. 

Τι γνωρίζεις για την ΑΕΚ;
Είναι ένα τεράστιο κλαμπ, με σπουδαία ιστορία. Με πολλά πρωταθλήματα και Κύπελλα και σίγουρα πρόκειται για ένα σπουδαίο ποδοσφαιρικό κλαμπ. Γνωρίζω πως αυτή τη στιγμή αγωνίζεται στη δεύτερη κατηγορία, αλλά σίγουρα του χρόνου θα επιστρέψει και πάλι στην πρώτη. Και ελπίζω να συμβεί αυτό. 

Το συμβόλαιό σου λήγει του χρόνου το καλοκαίρι. Βρίσκεσαι σε συζητήσεις για την επέκτασή του; Όπως είπα, αυτή τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος στις αγωνιστικές υποχρεώσεις μου. Τα υπόλοιπα είναι θέματα που χειρίζεται ο μάνατζέρ μου. 

Το 2011 η ΑΕΚ είχε ενδιαφερθεί πάλι για σένα. Τι συνέβη και δεν προχώρησε η μεταγραφή; Από τότε έχουν συμβεί πολλά πράγματα. Πραγματικά δεν θυμάμαι τι ακριβώς είχε συμβεί. Θυμάμαι για το τότε ενδιαφέρον, αλλά δεν θυμάμαι πολλές λεπτομέρειες. 

Πιστεύεις ότι ήρθε η ώρα για να κάνεις το άλμα στην καριέρα σου και να αγωνιστείς στο εξωτερικό; Στόχος μου είναι να εξελίσσομαι και να αγωνίζομαι πάντα σε υψηλό επίπεδο. Δεν είναι εύκολο να διατηρείς αυτό το υψηλό επίπεδο όταν αγωνίζεσαι για 5 συνεχόμενα χρόνια. Ειδικά στο επίπεδο πρωταθλητισμού που κάνει η Βιντεότον. Πάντα έλεγα πως αν μου δοθεί μία ευκαιρία που θα με βοηθήσει να εξελιχθώ, τότε θα την εκμεταλλευτώ. 

Μιλώντας για τον κόσμο των «κιτρινόμαυρων», ο Νίκολιτς τόνισε: «Γνωρίζω πως η ΑΕΚ έχει από τους πλέον φανατικούς οπαδούς στην Ελλάδα. Εχει πολύ κόσμο στο πλευρό της, που την ακολουθεί πιστά σε όλα τα παιχνίδια. Είναι πάντα δίπλα στους ποδοσφαιριστές, δεν τους αφήνουν ποτέ μόνους τους και τους στηρίζουν σε όλα τα γήπεδα. Κάτι που για τον κάθε ποδοσφαιριστή είναι πολύ σημαντικό». 

Μιλώντας για τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά του, είπε: «Νομίζω πως δεν είμαι ο κατάλληλος για να περιγράψω τον εαυτό μου. Πιστεύω ότι εκμεταλλεύομαι τις ευκαιρίες που μου δίνονται. Παίρνω καλές θέσεις μέσα στην περιοχή και έχω καλό ένστικτο του γκολ. Αυτό είναι που με έχει βοηθήσει μέχρι στιγμής και αυτό πιστεύω ότι είναι το δυνατό μου σημείο. Ωστόσο, προσπαθώ να βελτιώνομαι συνεχώς σε όλους τους τομείς και γι' αυτό δουλεύω καθημερινά στις προπονήσεις». 

Σχολιάζοντας, τέλος, το προσεχές παιχνίδι της Ουγγαρίας με την Ελλάδα, ανέφερε: «Προς το παρόν σκέφτομαι μόνο το παιχνίδι με τη Φινλανδία. Για το παιχνίδι με την Ελλάδα, είναι σημαντικό για εκείνη, αλλά εξίσου σημαντικό και για εμάς. Περιμένω δύο πολύ δύσκολα και συναρπαστικά παιχνίδια, αλλά όπως προείπα, αυτή τη στιγμή προέχει το ματς με τη Φινλανδία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002