Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Τετάρτη, Νοεμβρίου 12, 2014

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΕΚΑΡΑ !!

Αποφασισμένος να καθιερωθεί στην ΑΕΚ, στην οποία θέλει να μείνει για πάντα και να κατακτήσει τίτλους, δήλωσε ο Δημήτρης Κολοβέτσιος στη SportDayΚολοβέτσιος: «Για πάντα στην ΑΕΚ»

«Στόχος μου είναι να καθιερωθώ στην ΑΕΚ. Είναι πολύ δύσκολο γιατί η ΑΕΚ είναι μία μεγάλη ομάδα και είναι δύσκολο να το πετύχεις αυτό», τόνισε ο 23χρονος στόπερ και στη συνέχεια υπογράμμισε: 

«Αν είσαι σε μία ομάδα που είναι τόσο οργανωμένη όπως η ΑΕΚ, πιστεύω ότι αυτό καλύπτει τον ποδοσφαιριστή και δεν υπάρχει λόγος να φύγει στο εξωτερικό». 

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε ο Δημήτρης Κολοβέτσιος στη SportDay 

Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που αισθάνθηκες όταν ενημερώθηκες για το ενδιαφέρον της ΑΕΚ; 

«Ηταν ιδιαίτερη τιμή για μένα, που μία τόσο ιστορική ομάδα όπως η ΑΕΚ, μου έκανε πρόταση. Από εκεί και πέρα ήταν μία πρόταση που με κάλυπτε σε όλα τα επίπεδα. Κάλυπτε και εμένα, αλλά και τον ΠΑΣ γιατί και αυτοί έπρεπε να μείνουν ικανοποιημένοι, επειδή με βοήθησαν πολύ στην καριέρα μου και ήθελα να τους πω ένα ευχαριστώ με αυτόν τον τρόπο. Από εκεί και πέρα δεν σκέφτηκα πολύ, μία ημέρα μου πήρε για να πω το "ναι" στην ΑΕΚ». 

Μέτρησε δηλαδή το όνομα και όχι η κατηγορία που αγωνίζεται η ΑΕΚ… 

«Είναι το όνομα, είναι οι άνθρωποι, είναι ο τρόπος που σε προσέγγισαν. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα από τους ανθρώπους. Εδειξαν πόσο με θέλουν. Μου ανέλυσαν το πλάνο που υπάρχει με το γήπεδο και δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ πολύ». 

Μετά από 5 μήνες δουλειάς, ποιο είναι το στοιχείο που σε κάνει πλέον να αισθάνεσαι δικαιωμένος για την επιλογή σου; 

«Από την πρώτη ημέρα που έχω έρθει, όλα λειτουργούν με τρομερή οργάνωση. Από τους αγώνες μέχρι τις προπονήσεις. Είναι όλα τέλεια. Επίσης το κλίμα στα αποδυτήρια είναι εξαιρετικό και δεν το περίμενα. Είναι σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή να δουλεύει σε τέτοιες συνθήκες. Κάθε μέρα αισθάνομαι δικαιωμένος για την επιλογή μου». 

Ποιος είναι ο στόχος σου και ποιο το όνειρό σου; 

«Ο στόχος μου είναι να καθιερωθώ στην ΑΕΚ. Είναι πολύ δύσκολο γιατί η ΑΕΚ είναι μία μεγάλη ομάδα και είναι δύσκολο να το πετύχεις αυτό. Από εκεί και πέρα, τα όνειρά μου είναι οι τίτλοι που θα έρθουν με αυτή την ομάδα, εφόσον έρθει η καθιέρωση». 

Ονειρό σου να πας στο εξωτερικό να παίξεις ή εφόσον οι συνθήκες στην Ελλάδα φτιάξουν, θα έκλεινες την καριέρα σου εδώ, με μια ομάδα όπως η ΑΕΚ, που όπως λες σε καλύπτει σε όλα; 

«Αν είσαι σε μία ομάδα που είναι τόσο οργανωμένη όπως η ΑΕΚ, πιστεύω ότι αυτό καλύπτει τον ποδοσφαιριστή και δεν υπάρχει λόγος να φύγει στο εξωτερικό. Εφόσον λοιπόν υπάρχουν αυτές οι συνθήκες, ο ποδοσφαιριστής δεν χρειάζεται να κοιτάζει το εξωτερικό». 

Τσάμπιονς Λιγκ με την ΑΕΚ και νέο γήπεδο; 

«(σ.σ.: γέλια) Φυσικά, Τσάμπιονς Λιγκ και νέο γήπεδο…». 

Υπάρχουν στιγμές που κάθεσαι μόνος σου και σκέφτεσαι το νέο γήπεδο; 

«Ναι. Σκέφτομαι τις πρώτες μέρες που θα είναι γεμάτο, παραμονές του αγώνα η γειτονιά εδώ να γιορτάζει. Σκέφτομαι ευρωπαϊκά παιχνίδια, η δίψα του κόσμου, εμάς να μπαίνουμε στον αγωνιστικό χώρο. Το σκέφτομαι έντονα και κάνω και εγώ όνειρα». 

Το γεγονός ότι ο Μάνταλος και ο Μπακάκης κλήθηκαν ήδη στην Εθνική, σε κάνει να ανυπομονείς από φέτος να δεχθείς και εσύ κάποια κλήση, με δεδομένο ότι πλέον ο Ρανιέρι κοιτάζει και την ΑΕΚ… 

«Πρώτα από όλα να πω ότι η κλήση τους είναι δίκαιη, γιατί είναι πολύ καλοί ποδοσφαιριστές και έχουν όλα τα φόντα για να παίξουν και στην ΑΕΚ και στην Εθνική. Από εκεί και πέρα η κλήση τους μας χαροποίησε όλους στην ομάδα, γιατί είδαμε ότι ο κ. Ρανιέρι βλέπει και την ΑΕΚ, παρ’ότι είναι Β’ Εθνική και κοιτάζει το ταλέντο που υπάρχει. Μου δίνει και εμένα ένα επιπλέον κίνητρο για να γίνομαι καλύτερος και να κληθώ και εγώ». 

Πώς βίωσες την πρώτη συνάντηση με τον Δημήτρη Μελισσανίδη; 

«Ο πρόεδρος είναι ένας άνθρωπος που αγαπάει τρελά την ΑΕΚ. Θέλει το καλύτερο και μπορεί να κάνει τα πάντα για την ομάδα. Εχει μία τεράστια ιδέα για την ΑΕΚ, πόσο θέλει να την αναπτύξει σε όλα τα επίπεδα. Το πέρασε σε μένα και αυτό με χαροποίησε ιδιαίτερα. Είναι σπάνιο ένας πρόεδρος να συναντάται με ποδοσφαιριστές και αυτό είναι στα υπέρ του». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002