Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
AEKΑΡΑ ΜΙΑ ΖΩΗ...ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ

AEKΑΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΝΟΜΑΤΑ..

Κυριακή, Μαΐου 18, 2014

ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ Ο ΠΑΙΚΤΟΥΡΑΣ !!

Ο Έλληνας μέσος μίλησε για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ, για τις φιλοδοξίες που έχει φορώντας την κιτρινόμαυρη φανέλα, αλλά και για τον κόσμο της Ένωσης


Αναλυτικά η συνέντευξη του Πέτρου Μάνταλου στην «ΩΡΑ των σπορ»: Ο Πέτρος Μάνταλος ήταν τη φετινή σεζόν ο κορυφαίος Έλληνας μέσος της Σούπερ Λιγκ, με τον 21χρονο άσο να ξεχωρίζει στο πρωτάθλημα με τις μεγάλες εμφανίσεις που έκανε με την Ξάνθη. Πρόκειται για έναν παίκτη με τρομερή τεχνική, φουλ εξελίξιμο που έχει όλα τα προσόντα να αποτελέσει βασικό και αναντικατάστατο μέλος και της Εθνικής ομάδας.
Από το καλοκαίρι θα αγωνίζεται με τη φανέλα της ΑΕΚ, στην οποία και ανήκει, με την «Ένωση» να τον παραχωρεί δανεικό στην Ξάνθη για τη σεζόν που τελειώνει. Μιλώντας στην «ΩΡΑ», στην πρώτη του μεγάλη συνέντευξη ως παίκτης της ΑΕΚ, αναφέρθηκε στα όνειρα και στους στόχους του με τον «Δικεφάλο», τονίζοντας πως ονειρεύεται τίτλους μαζί του στην «Αγιά-Σοφιά», στα χρόνια που έρχονται.
Όπως μας είπε από τη στιγμή που έγινε η πρόταση της ΑΕΚ δεν χρειάστηκε να το σκεφτεί... πολύ για να πει το «ναι», μιας και αποτελούσε διακαή επιθυμία του να φορέσει τη φανέλα μιας τόσο μεγάλης ομάδας. Τον κέρδισε ο τρόπος που τον προσέγγισαν από την «Ένωση», για την οποία είπε ότι επιστρέφει για να μείνει στην κορυφή, ενώ ο ίδιος είναι διατεθειμένος να δώσει και την ψυχή του, προκειμένου να την βοηθήσει να πετύχει τους στόχους της.
Πέτρο η χρονιά με την Ξάνθη δεν έχει τελειώσει ακόμα, καθώς υπάρχει ένα παιχνίδι για τα μπαράζ παραμονής στη Σούπερ Λίγκα. Σίγουρα το μυαλό σου αυτή τη στιγμή είναι εκεί, ωστόσο έχεις αρχίσει να σκέφτεσαι σιγά-σιγά και την ΑΕΚ, στην οποία ανήκεις και θα έρθεις από το καλοκαίρι;
«Αυτή τη στιγμή έχω σαν προτεραιότητα το παιχνίδι που θα δώσουμε σε λίγο καιρό, γιατί είναι πολύ σημαντικό να το κερδίσουμε και να κρατήσουμε την ομάδα στην κατηγορία. Δεν μας αξίζει να υποβιβαστούμε και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε και θα πετύχουμε τον στόχο μας. Από εκεί και πέρα σίγουρα σκέφτομαι και την ΑΕΚ, αφού είναι η ομάδα που ανήκω και στην οποία θα αγωνίζομαι από το καλοκαίρι. Ανοίγει ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για μένα και θέλω να δώσω όσα περισσότερα μπορώ, για να δικαιώσω τους ανθρώπους της ΑΕΚ που πίστεψαν σε μένα και με επέλεξαν να γίνω μέλος αυτού του τεράστιου Συλλόγου. Από το καλοκαίρι και μετά το μυαλό μου θα είναι επικεντρωμένο εκεί και πραγματικά περιμένω με ανυπομονησία να φορέσω τη φανέλα της ΑΕΚ».
Πως προέκυψε η πρόταση της ΑΕΚ το καλοκαίρι; Είχες μιλήσει με κάποιον και γνώριζες για το ενδιαφέρον που υπήρχε ή σου ήρθε... ξαφνικά;
«Όχι δεν ήξερα το παραμικρό. Με πήραν ένα τηλέφωνο, μου είπαν ότι υπάρχει αυτή η πρόταση και δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ δεύτερη φορά. Δεν χρειαζόταν καν να ακούσω τους όρους της συμφωνίας. Μόλις μίλησα με τους ανθρώπους της ΑΕΚ που μου ανέλυσαν το πλάνο που υπάρχει και μου έδειξαν το πόσο με πιστεύουν, είπε με τη μία το "ναι". Με κέρδισαν αμέσως και είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και έγινε αυτή η μεταγραφή»
Το γεγονός πως η ΑΕΚ τη νέα σεζόν θα βρίσκεται στη Φούτμπολ Λιγκ σε προβλημάτισε καθόλου;
«Καθόλου. Η ΑΕΚ είναι τεράστια ομάδα και το γεγονός ότι του χρόνου θα είναι στη Φούτμπολ Λιγκ δεν λέει κάτι. Υπάρχει ένα πολύ σοβαρό πλάνο, γίνεται εξαιρετική δουλειά σε όλους τους τομείς, υπάρχουν άνθρωποι που η παρουσία τους εγγυάται πως θα έρθουν σύντομα οι επιτυχίες και αυτό από μόνο του είναι αρκετό. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα όσο περισσότερο μπορώ να πετύχει τους στόχους της και να βγει πολύ γρήγορα από αυτή την κατηγορία, επιστρέφοντας εκεί που ανήκει. Είμαι σίγουρος πως η ΑΕΚ επιστρέφει στην κορυφή για να μείνει και η ομάδα θα επιστρέψει σύντομα στους τίτλους και στις επιτυχίες».
Παρακολούθησες κάποια παιχνίδια της ΑΕΚ φέτος;
«Όποτε μου το επέτρεπαν οι συνθήκες ναι. Η ομάδα έπαιξε νομίζω ωραίο ποδόσφαιρο, πέτυχε τον στόχο της και ο κόσμος ήταν συνεχώς δίπλα της και την στήριζε. Ειδικά η παρουσία των φιλάθλων μου έκανε τρομερή εντύπωση, καθώς η ΑΕΚ ήταν στη Γ Εθνική και οι φίλαθλοι ήταν συνέχεια στο πλευρό της, δημιουργώντας φανταστική ατμόσφαιρα σε κάθε παιχνίδι. Είναι πραγματικά απίστευτοι και δεν θυμάμαι να έχω δει κάτι αντίστοιχο σε άλλη ομάδα»
Έχεις σκεφτεί την πρώτη στιγμή που θα αγωνιστείς μπροστά στον κόσμο της ΑΕΚ;
«Η αλήθεια είναι ότι το έχω σκεφτεί αρκετές φορές και ανυπομονώ να το ζήσω κιόλας. Νομίζω δεν υπάρχει κάτι καλύτερο για κάποιον ποδοσφαιριστή από το να παίζει μπροστά σε τέτοιο κοινό. Όταν είδα και το νέο γήπεδο που ετοιμάζεται φαντάστηκα τον εαυτό μου εκεί, σαν παίκτης της ΑΕΚ και αυτός είναι και ο μακροπρόθεσμος στόχος μου. Να μπορέσω να καθιερωθώ στην ΑΕΚ και να είμαι μέλος της ομάδας που θα μπει στο νέο γήπεδο. Να το ζήσω όλο αυτό και να πανηγυρίσω τίτλους με την ομάδα εκεί, γιατί είμαι σίγουρος πως θα έρθουν»
Σου δίνει κίνητρο αυτό για να παλέψεις ακόμα περισσότερo; Το να μπορέσεις δηλαδή να μπεις στο νέο γήπεδο και να αγωνιστείς μπροστά στον κόσμο της ΑΕΚ στην «Αγιά-Σοφιά»;
«Αυτό είναι το μεγαλύτερο κίνητρο και νομίζω όχι μόνο για μένα, αλλά για όλα τα παιδιά που έχουν έρθει ή θα έρθουν στην ΑΕΚ. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό και μπορώ να φανταστώ και την ατμόσφαιρα που θα υπάρχει από τον κόσμο μας εκεί πέρα. Εγώ θα προσπαθήσω να είμαι όσο καλύτερος μπορώ, να δίνω το 100% σε κάθε ματς και να καταφέρω να βιώσω αυτό το συναίσθημα».
Το κεφάλαιο Εθνική υπάρχει στο μυαλό σου;
«Σίγουρα υπάρχει. Για όλους τους ποδοσφαιριστές. Μέσω της ΑΕΚ θέλω να πετύχω και αυτόν τον στόχο που έχω θέσει και να κληθώ στην Εθνική ομάδα. Έχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου και θέλω να συνεχίσω να δουλεύω, ακόμα πιο πολύ, ώστε να το πετύχω. Είναι κάτι πολύ σημαντικό για όλους τους ποδοσφαιριστές και ένα όνειρο που θέλω να πραγματοποιήσω»
Κλείνοντας, θα ήθελες να στείλεις κάποιο μήνυμα στον κόσμο της ΑΕΚ, που παρακολουθεί την πορεία σου και περιμένει από σένα πολλά πράγματα στο μέλλον;
«Δεν μου αρέσει να λέω μεγάλα λόγια και να κάνω δηλώσεις. Εγώ θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ, να βοηθήσω την ομάδα μου όσο περισσότερο γίνεται για να πετύχει τους στόχους της και τίποτα παραπάνω. Ο κόσμος να είναι σίγουρος πως θα δώσω και την ψυχή μου για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν να έρθω σε αυτή την τεράστια ομάδα, με αυτούς τους φιλάθλους και την τόσο μεγάλη ιστορία, και από εκεί και πέρα μακάρι όλα να πάνε καλά και να μείνω εκεί για πάρα πολλά χρόνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΕΔΩ....

ΑΕΚ Σ ΑΓΑΠΩ !!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΕΚ..ΟΛΕ..

ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ !!

AEK-QPR 3-0 ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ..

O NTEMHΣ ΣΦΥΡΑΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ...

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..

ΑΓΙΑ  ΣΟΦΙΑ..ΤΟ ΜΕΓΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ..
29 MAIOY 1453 ΚΩΝ-ΠΟΛΗ - 20-7-1974 ΚΥΠΡΟΣ ΜΕΡΕΣ ΜΝΗΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ..ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ..!!

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ANΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΙΑ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΕΔΩ Ο ΝΤΕΜΗΣ..ΛΕΕΙ ΑΕΚ !!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ THΣ ΑΕΚΑΡΑΣ ΜΑΣ.....

ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.

ΣΤΟ  ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΠΕΡΓΗΣ ΕΝΑΣ ΑΓΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ  ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔ.
ΔΕΞΙΑ ..ΤΑΚΗΣ ΚΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑΣ

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..

MIA AΠΟ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΜΑΣ..
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΑΣ...

ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..

AΛΛΗ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΣ..
Η ΟΠΑΔΙΚΗ...ΜΑΥΡΗ Ή ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ..

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..VIDEO ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ

ΔΙΑΦΟΡΑ VIDEO ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ..ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ..

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ !!

AEKΑΡΑ MIA ZΩΗ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..

Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΜΠΛΟΥΖΑ..ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ..!! ΣΤΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ..
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ( ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΑ ) ΚΑΙ ΣΕ ΦΟΥΤΕΡ..

ΑΕΚ ΚΥΠΕΛΛΟΥΧΟΣ 2002